F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Bratches: Miami će biti savršena destinacija za Formulu 1

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Šef za marketing u Formuli 1 Sean Bratches kaže da će Miami biti savršena destinacija za ovaj sport nakon što je jučer potvrđeno da bi SAD od sljedeće godine mogao ugostiti i drugu F1 utrku.

Komisija grada Miamija sljedećeg će tjedna glasati hoće li se na njihovim ulicama održati utrka Formule 1.

Bratches je često govorio o dodavanju sličnih događaja u kalendar otkako je stigao u Formulu 1 s Liberty Medijom, a Sjedinjene Države smatraju se ključnim tržištem.

Ako bi se planovi ostvarili, ovo bi bila prva nova utrka dodana od strane Libertyja. Točan datum održavanja nije poznat, ali pretpostavlja se da bi akciju u Miamiju mogli gledati tijekom listopada, a suradnja će biti potpisana do 2028.

Američki poduzetnik Stephen Ross, vlasnik Miami Dolphinsa, također je objavljen kao jedan od pristaša predloženog događaja.

“Komisija grada Miamija napravila je važan korak dodavanjem stavke na svoj predstojeći dnevni red, koja će, ako bude odobrena, donijeti Formulu 1 u središte Miamija sljedeće sezone.”

“Cijenimo interes zajednice za održavanje utrke Formule 1 i radujemo se radu s lokalnim dužnosnicima i zainteresiranim stranama kako bi ova vizija oživjela.”

“S više od pola milijarde navijača širom svijeta, Formula 1 je najveći trkaći spektakl na svijetu, a Miamijev status kao jednog od najslikovitijih i najglamuroznijih svjetskih gradova, u kombinaciji s robusnom turističkom infrastrukturom, čini Miami savršenim odredištem za Formulu 1 i njegove obožavatelje,” rekao je Bratches.

Utrka u Miamiju bila bi dodatak VN SAD-a koja se održava u Austinu od 2012. Miami će također ugostiti F1 događaj uoči ovogodišnje utrke u Teksasu. U Miamiju smo gledali i Formulu E prije tri godine tijekom debitantske sezone te serije.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

21 komentara

  1. Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

    Podržavam, ali ne na račun Monce, Spa, Silverstona,Montreala.. Može umjesto Sočija.



    15

    1
    • Kimi Raikkonen zoka Prikaži

      Nek ne izbacuju ništa, 22 utrke je max poa Alonsu i tobje sasvim ok


      0

      0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Alonso je prije izjavljivao da je previše utrka, a sada vozi drugu seriju uz F1… Koga briga šta misli Alonso. Po meni bi najbolje bilo da popune sve vikende. Možda samo da naprave neku pauzu u sred sezone, kao polusezona. I fudbal se igra svaki vikend, osim nekoliko pauza, na polusezoni, i kada igraju reprezentacije. Ali zato osim lige igraju i kup i evropske kupove. F1 vozači su previše razmaženi, a zarađuju puno.



        2

        2
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Jedna je stvar kada putuje 18 igrača (a ukupno cca. 30 osoba) sa opremom potrebnom za fudbal. I to u okviru iste zemlje, plus 10 (maksimalno 15) tekmi na istom kontinentu.
        Ipak je nešto sasvim drugo kada treba transportovati 60-80 ljudi, sa svom opremom potrebnom za F1 (koja je “X” puta obimnija od one za fudbal) i to sa kontinenta na kontinent Nije problem onaj dio kalendara od Francuske do Mađarske, ali šta reći za Italija – Singapur- Rusija – Japan – SAD…..?
        Tako da tih 50-60 tekmi (koliko odigraju top timovi top liga) spram 20-ak trka je po meni, sasvim realan odnos.
        I meni je 20 trka sasvim dovoljno. Neka bude kvaliteta. Jebeš kvanititet bez kvaliteta. Nekad se uživalo sa 16 trka trka u sezoni.



        2

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Uživalo se jest, ali je nedostajalo utrka.
        Uživa se i sada, ali manje nedostaje utrka.
        Ja bih mogao “podnijeti” 25 utrka bez problema. Od početka marta pa do kraja novembra :)



        2

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Kako kome.
        Prvih 20 godina mog praćenja F1 je uvijek bilo 16 (jednom 15), a kasnije 17 trka.
        Onda se počela ta brojka polako povećavati, u želji što veće zarade (zanimljivo, uporedno se konstantno pričalo o smanjenju troškova).
        Određen dio tih staza su smeće, u smislu layouta, okruženja, posjete, samih trka, tj. uzbuđenja na istim.
        Meni su Malezija i Kina odlične staze, Turska takođe (ali slaba posjeta, šteta) i uvijek su tu bile dobre trke.
        Austin i Bahrain su malo ispod, ali opet solidno.
        Koreja, Indija,…., to je bilo prolazno.
        Rusija, Abu Dabi, Singapur – loše (barem meni). Te mi nikada nisu “sjele” (mada je Abu Dabi imao 2-3 zanimljive trke, iz prostog razloga što su bile zadnje u sezoni).
        Valensija – smeće teške kategorije.
        Baku – govorio sam da je staza teško smeće, ali eto, pružila je nam je 2 vrlo zanimljive trke zadnje dvije sezone – ali to je ponajviše zbog zidova. :mrgreen:
        Dakle, kad se uzme da je nekada bilo “standardnih” 16, pa su 2-3 ispale, tj, ispadale tokom godina, a neke su se i vraćale (Imola, Francuska, Njemačka….), a sad imamo 20 (da zaokružimo), znači da je uletilo 6-7 novih. Tih 6-7 novih je “prosjek” (čak i ispod prosjeka), a pogotovo sada kada otpada Malezija i ako otpadne (zadnje 2 godine) zanimljivi Azerbejdžan.
        Jednostavno – čak i ako imamo trku u Sočiju sa istom količinom borbe i preticanja kao npr. na trci u Spa (mala vjerovatnoća, ali zamislimo), jbga, meni ova u Spa duplo bolja. Možda je do navike, možda je do Eau Rougea, Radillona, Kemmela i Les Combesa, pa s druge strane Blanchimonta (šteta što nema više starog Bus stopa), možda je do zelenila i šume okolo (ovamo je beton, beton, samo beton)….
        Mislim i Monte Carlo je smeće u smislu samog layouta i utrkivanja (a nemoš` ništa bolje ni napravit na onom prostoru), ali to je neka posebna kategorija. a zna nekada biti i zanimljivo ako bude mokro i ako bude Safeta.
        Na klraju, svu ovu priču o stazama ne treba miješati sa činjenicom da je neko imao dominantan bolid par sezona, pa generalno nismo imali toliko zanimljive trke. To je sasvim drugi par opanaka i nema veze sa stazama (kako starim, tako i ovim novopečenim).
        20-ak, ali kvalitetnih je prava mjera. A to odraditi na nekih 25-30 probranih staza (neke će šaltati, neke ispadati, druge uskakati).
        Gledam layout u Miamiju. Cirkus, smijeh. Zatim Hanoi, pa štatijaznam, nekad sam pročitao nešto i za Bangkok, čini mi se….



        3

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Nisu samo nove staze prosječne ili loše. Po meni jedna koja je dugo godina tu, nama najbliža i vjerovatno najposjećenija sa ovih prostora, Mađarska je sasvim prosječna. Monako, bezveze što se tiče utrkivanja. Meni je Singapur dobar. Manje prestizanja (A na kojoj nije malo prestizanja u zadnje vrijeme?), ali bude zanimljivih utrka. Abu Dhabi mi je isto dobra. Ne samo zato što je zadnja utrka. Staza mi je jednostavno dobra, i zbog noćnog utrkivanja i zbog izgleda staze. Ne znam koji su razlozi zbog kojih se mrzi ova staza? Nema famoznih uglova od 90 stepeni. Asfaltirane izletne zone, pa šta? Svakako nije dozovljeno da se staza krati, kakve god da su izletne zone. Odlična mi je tu utrka bila kada je Seb startao iz boksa. Ona prije dvije godine kada je Rosberg osvojio, isto odlična utrka.
        Slažem se za Soči i Valensiju. Vjerovatno dvije najgore staze koje su bile u F1. Miami, kao što sam komentarisao na onoj temi, ne mora značiti da će biti onakva. Prvi nacrt, možda bude i drugi, treći…



        1

        0
  2. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Ako ameri imaju 2 onda bi i italija zasluzila 2 a to je naravno povratak san marina koji svi zele. Al ako vec ameri zeli dvi koji sugavi miami zasto ne npr indianapolis a ne nesto sta nema veze s nicin. Jedan je monaco i nece nista bit ka monaco al ove sve ostale nepodrzavam. Azerbajđan nije los al mi nece nikad prirast srcu



    7

    1
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Da je Italija zaslužila dvije utrke, dobila bi dvije.
      Ako Amerikanci mogu finansirati pet utrka, a ima mjesta u kalendaru ne vidim razlog zašto ne bi im dozvolili.
      Ne mogu nikako biti gori od Soči ili Abu Dhabi



      6

      7
    • Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

      SAD je površinom 30 puta veći od Italije i ima 6 puta više stanovnika od Italije. Stoga je logično da im Liberty želi dati minimalno dvije utrke.
      Nebi me čudilo da SAD dobije i treću utrku negdje na zapadnoj obali.

      Jedino mi je žao što se forsiraju gradske utrke uz silne prvoklasne staze koje SAD ima. Makar i to ima smisla jer su gradske staze puno logičniji izbor za privlačenje nove publike.



      7

      1
      • Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

        Onda i rusija zasluzuje 2 nema logike to. Has jedina americka relativno nova momcad tu motore nemaju vozaca nemaju. Dok italija ima ferrari koji je ferrari i “torro roso” vode se kao talijani uz alfu s sauberon bogata povjest i svi ludi u italiji za tim. Dok njemacka jedna uz mercedesa i vettela poprilicno nezainteresirana npr. Ameri vise to zele radi nekog showa i pokazivanja nego iz ljubavi



        4

        1
      • Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

        Formula 1 se vrti oko novca stoga je ovo potpuno očekivan potez Libertya koji pokušava zaraditi na svojoj investiciji. Oni nisu kupili F1 zbog neke prevelike ljubavi prema sportu nego su u F1 uočili neiskorišteni potencijal koji im može donijeti finu zaradu. Upravo je američko tržište s cca. 330 milijuna ljudi ključ za Liberty jer tu leži brdo tog neiskorištenog potencijala.

        Popularnost F1 u SAD-u nije niti približno tako velika kao u Italiji, ali zbog veličine tržišta niti ne treba biti. Libertyu je dovoljno da zainteresira 5-10% ljudi za F1 i oni su na dobitku. Easy money kak bi rekli Ameri.

        A i nije da Ameri baš ne mare za F1. Austin je uvijek super popunjen (iako tome vjerojatno pridonosi i bogati popratni sadržaj). A i nije da SAD baš nema neku povijest što se tiče F1. Imaju npr. jednak broj prvaka kao i Talijani.

        Što se mene tiče možemo imati i četvrtinu kalendara u SAD-u, ali pod uvjetom da se klone gradskih staza!



        6

        1
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Americki Monaco.. Fensi smensi sve oko staze, utrka za krepat od dosade..



    3

    1
  4. Ako bude nešto od te utrke uopce. Dok to organiziraju i potpišu moze biti svašta jer se podiže razina mora a Miami je na lošoj lokaciji i prvi ce zavrsiti pod vodom. Tak da požurite ?



    6

    5
  5. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Je li to done deal?


    0

    0