Reputacija Kevina Magnussena kao nekorektnog vozača je već odavno utvrđena, ali vozač Haasa kaže kako utrkivanje u sredini poretka ne daje mu puno izbora osim da preuzme određeni rizik.
Magnussen je već bio par puta izdvojen od strane onih koji su se morali suočiti s Dančevim opasnim potezima na stazi.
Na nedjeljnoj utrci, ovaj put na meti je bio Pierre Gasly koji je nakon utrke rekao kako je Magnussen najopasniji vozač s kojim se ikada utrkivao, referirajući se na kontakt koji se dogodio pri velikoj brzini na ciljnoj ravnini u Bakuu.
Međutim, Danac se još jednom odbio ispričati za njegov agresivan pristup utrkivanju.
“Utrkujem se agresivno,” rekao je.
“U ovakvoj situaciji s momčadi iz sredine poretka, niste sigurni hoćete li doći do bodova. Ponekad nemate što za izgubiti.”
“Možda ćete dobiti kaznu, možda ćete ostati bez prednjeg krila, ali nema se što za izgubiti kada ste 11. Ponekada morate biti malo više agresivniji kada se borite na stazi.”
Pozivajući se na to da je za njegov stil vožnje zaslužna pozicija u poretku, Magnussen je rekao kako bi promijenio svoj pristup ako bi se našao u poziciji da u svakoj utrci završava u bodovima.
“Ako se boriš za prvenstvo, morate igrati dugu igru. Morate promijeniti svoj pristup. Da se ja borim za prvenstvo, ne bi se utrkivao na isti način.”
“Ne volim kompromise,” rekao je Danac.
“Dat ću sve od sebe, poginut ću u bolidu, neću posustati. Svoj život bi stavio na kocku, svakako.”
“Kada staviš kacigu na glavu i utrkuješ se, shvatio sam da je to sve na svijetu.”
“Volim svoju obitelj kao i druge stvari u kojima uživam, ali kada sam u bolidu ništa drugo mi ne znači.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zbog ovog stava, ja navijam za Kevina Magnussena. Znao sam vožnje njegovog oca Jana, prije Janove kratke F1 karijere.
I nakon F1 karijere sam pratio jedno vrijeme, nastupe njegovog oca Jana Magnussena ( u SAD-u ).
Tako da, to su za mene raceri, a ne familija Verstappen. Ajd….. Josu sam jedino zamjerio “zabijanje” u JP Montoyu….. 2001. Sve ostalo….. OK.
Ali Max….. nije to – to; nije to pravi pristup….. je mladac je atraktivan, ali pravi recer je Kevin Magnussen, a ne Max.
14
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odmah psihijatru i dati mu pokaz za tramvaj! Zbog ovakvih luđaka F1 nikada neće biti dovoljno sigurna!
8
21
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahhahaaha….. :facepalm: :facepalm:
Možda novija F1 treba toliku razuni sigurnosti….. ali prava F1 i ostale auto – moto serije ne mogu nikada biti dovoljno sigurne….. utrkivanje je uvijek bilo opasno i puno rizika – ako toga nema, onda to nije utrkivanje….. :gandalf: :gandalf:
9
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dakle da potegnem usporedbu… Taylorov start na Eduarda kada mu je ovaj “odcvikao” nogu je normalna stvar, jbga to ti je sport gladijatora, a ne balet!
Jedno je imati muda, a drugo je nemati mozga. što da su se sastavili i razletili pri toj brzini? Zamisli koliko je to šarafa, šrapnela i govana koje lete ko sitna sačma pri brzini 300 kmh? koliko odgovorno bi bilo da nastrada netko još sa staze… ali jbga, to ti je sport!
Sjedni na bicikl i padni sa 20 kmh kad si tako mudar pa to sve pomnoži 15x i ne zaboravi da energija raste sa kvadratom brzine!
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zbog takvih luđaka je nastala F1.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno. Zbog takvih “luđaka” je svašta nešto pokrenuto u domeni sporta……. kako reče jedan lik, tj. ovo je kao izjavio Henry Ford ( tvorac kompanije Ford ):
Čim su napravljena dva automobila….. počelo je utrkivanje. Dakle….. strast za bilo kojim sportom; nogomet, košarka, atletika, super G, motokros, boks…. pokreće sport….. jedni su manje opasni, drugi više opasni, ludi…… tako da…… držite se baleta, a ne F1.
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, poštujem stav i razmišljanje ali nije problem u tome što je on spreman poginuti. Problem je što nije sam na stazi i mogao bi svojim postupcima ubiti nekog drugog, a o tome očito nije puno razmišljao.
26
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm…… govoriš o F1, kao da je to balet….. :facepalm:
To je gadno opasan sport, i tko nije spreman na sve……. neće nikada biti pravi F1 racer……..
7
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedno je bit agresivan vozac koji zna granicu, a drugo je biti agresivan vozac sa 2 moždane stanice koji je spreman stavit te između zida i svog bolida pri punom gasu. Ovo sto je Mag napravio 90-ih bi bio suspendiran na par utrka. I ovaj potez je mozda i gori od Verstappenovog, no kako je sva paznja njemu posvecena a tako i brisanju pravila sa web stranica ocito su ovu budalu zaboravili kazniti.
To sto je Mag naprvio nije odlika istinskog racera vec istinske očajne budale koja se drugačije ne zna obraniti pa te zeli eliminirati.
Di mu je ta muškost i hrabrost koju ima kad kaze da je spreman staviti zivot na kocku ako nema muda za fer borbu vec ovakav kukavicki potez.
Gasly je ovaj vikend 2 puta mogao poginuti.
Bude li FIA konzistentna u kaznjavanju divljaka bit ce to bolja zastita od halo-a.
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@senna66
Gasly je ista shema kao M. Verstappen….. znači, po tebi Kevin ga je trebao pustiti – ti novi vozači stalno kmeče ako ih se ne propusti.
Ako je Gasly već vidio priliku, prostor za proći – onda je trebao voditi brigu da isti taj prostor za preticanje može biti smanjen…..
Kevin ima pravo voziti ovako.
Da Gasly nije imao u subotu sreće sa Hartleyom ( koji je inače hladan kao špricer )…. ne bi sada pričao okolo o Magnussenovj vožnji.
Onako usput: Gasly i Hartley trebaju riješiti svoju frku u STR, jer imam feeling da će njih dva imati još okršaja…… ali to je opet tipična Red Bull politika: POBIJTE SE MEĐUSOBNO, DA DOBIJEMO PRAVI TRKAĆI PROIZVOD – sve je to dobra reklama za Diethera Mateshiza…. čovjek je poduzetnik, Bernie E. nije mu niti do gležnja…..
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@pigmalion:
A ti govoriš o F1 kao da je to crash darby. Ne može se na stazi radit što ti padne na pamet, to nije poanta nijednog sporta, pa ni ovog.
Ova izjava da je spreman poginuti u bolidu je tužna, s ljudske strane.
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nije ga trebao pustiti vec obraniti se na drugaciji nacin, ako u tom trenutku nema boljeg nacina pustiti ga i pokusati ga napasti i vratiti poziciju u sljedecem zavoju/ravnici/zoni kocenja.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Ante Vetma
A vi doslovno shvaćate Kevinovu izjavu. Kao da lik želi stvarno poginuti!?
Njegova izjava znači da će se boriti, jer nema tatu kao što ima Lance Stroll, Sergej Sirotkin, zaleđinu kao Marcus Ericsson….. čovjek se bori za vlastiti F1 život jedino kako je moguće….. pratiš me?
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ pigmalion
Znači ako si spreman pod svaku cijenu poslati suparnika u smrt tada si pravi istinski racer i nisi baletan?
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pusti ti njegovu izjavu, on je svojom voznjom dokazao da mu nije tesko staviti zivot na kocku (i ne samo svoj). Izjavom je to samo potvrdio.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@pigmalion
Ne pratim baš. Nije rekao da se bori za F1 život nego da bi “svoj život stavio na kocku, svakako”. To je tužno, da bi netko stavio život na kocku zbog sporta, to mi je razumljivo kad neki izgubljeni tinejdžer veli “život za __umetni klub__”, ali kad čovjek od 25 godina kaže da je spreman poginuti u bolidu… Vrhunski sport nema veze s time da ideš glavom u zid pod svaku cijenu, pravim sportašima glava služi za druge stvari. Jasno mi je da u zadnje vrijeme ima sve više ovih mladih koji su spremni “umrijeti za sport”, ali će se opametiti valjda kad nađu curu/ženu, dobiju dijete, ili tako nešto. Zakašnjela adolescencija, čini mi se.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj prostor ne smije biti smanjen kada je bolid već pored njega. Lik ga je zakucao u zid, a nije zatvorio prostor prije nego je ovaj krenuo u prestizanje. Kako bi trebalo biti…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lako za tebe, ti si opasnost za ostale.. a kako to obicno biva nastradaju neduzni, a budale ostanu neokrznute..
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne brini se kmag, imaš halo.
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:thumbs:
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moji F1 navijači….. formula 1 je moderno gladijatorstvo….. ne trebamo mrtve ili za život nesposobne vozače poslije udesa ( primjer Philippe Streif )…… ali trebamo F1 gladijatore…… ne razumijem….. zar ovdje gledamo umjetnost / balet? Onda ste fulali sport….. blago rečeno…..
Ne trebamo niti vozače, koji misle da su u igrici:
https://www.grandprix247.com/2018/05/01/reader-rights-its-not-a-video-game-max/
It is not a video game Max!!
3
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poštujem KMaga, dozu agresivnosti moras imat u F1, ali ovo s Gaslyem je bilo malo previse. Sve ostale njegove radnje van toga nisu bili opasne. Sto.. malo je tvrđe usao u Alonsa ali ni Alonso nije nevinasce… malo izgurao Hulkenberga, nista strasno, nikoga nije ozlijedio…i pokupio kaznu. Dobro je rekao za sredinu poretka, moras malo rasiriti laktove ako mislis doci do bodova.
9
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Velike mi hrabrosti kad nemas hrabrosti borit se u skladu s pravilima na posten način. Ovo je potez kukavice koja se drugacije ne zna braniti na stazi. Potez kakve neki nebi ni u igrici napravili. Bravo FIA….samo dozvoljavajte ovo.
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve razumljivije mi je zašto ga je Ron Dennis šutnuo mailom iz McLarena.
19
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
volija bi znat zašto jer meni je npr nerazumljiv potez dennisa . u rookie sezoni momak osvoji 55 bodova ( isto ka npr kimi kojem je to bila 12. sezona ) , bez kazne u Q , zapravo ima je 2 kazne ali zbog promjene mjenjača i nešto u vezi šasije u mađarskoj te 2 kazne u trkama ( 20 s u rusiji zbog “izguravanja” fernanda i 5 s u italiji zbog mislim iste stvari sa bottasom ) i to je sve šta je početnik uradija u 19 Q i 19 trka . valjda je to ipak dobar razlog za ” mail otkaz” mada … ovakva vožnja u prvoj sezoni u poprilično konkurentnom bolidu ( konkurentnijem nego je haas ) potvrđuje razmišljanje kevina ” kako bi promijenio svoj pristup ako bi se našao u poziciji da u svakoj utrci završava u bodovima.” 2014. je osvaja bodove u 12 od 19 trka uz jedno odustajanje … znači u 12 od 18 . masu iskusniji kolega/button ( 2014. mu je bila 15. sezona F 1 ) je osvaja bodove u 13 od 17 jer je i on ima 2 odustajanja . isti borij sezona , isti broj trka voze kevin i max koji je više skoro materijalne štete napravija u MC sa grosjeanom i sad sa ricciardom nego kevin u 64 trke , a ima je i više agresivnih , riskantnih poteza pa ? možda je tajna u tome šta jos prati svoga , a jan ne prati svoga sina svaku trku pa se sranja jednog “ne vide” , toleriraju , a drugoga ne ….
14
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon: Zato jer u poslu ima stvari koje vrijede jednako kao brojevi, a ne mogu se kvantificirati. Recimo, banalan primjer – ako radiš s budaletinom – onda on može biti produktivan koliko god hoćeš, ali svejedno ne utječe dobro na atmosferu radnog mjesta. Dakle, brojevi nemaju veze s tim.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma da , zaboravija sam da ti vjerovatno imaš mogučnost da saznaš kako je kevin radija u McL te sezone i kako je loše utica na pozitivnu atmosferu rada po kojoj je McL pod ronom bija poznat . da je magnussen to zna treba je think pink , a zanemarit produktivnost ( bodove ) i 2015. bi vozija za McL zar ne ? zato sam i naveja maxa koji nije budaletina ka kevin nego je dobar i mio dječak koji je još od TR sve radija na pozitivnoj atmosferi ( npr ignoriranje nardbi iz boxa da propusti carlosa … dobro za odnose među vozačima ) i ovo guranje sa ricciardom do finala … razbijanja oba bolida ali odnosi su OK jer je max sve objasnija danielu u razgovoru . e da se kevin ponaša ka max ali … jbga . pastoru ste se smijali zbog BROJNIH kazni , kevin je ima tek 2 ali brojevi nemaju veze ( ni “brojevi” bodova ) a da je magnussen npr ima 6 – 7 kazni i tek poneki bod te sezone bi li brojevi onda imali veze za “crnit” ga ? jbga , ko mi je kriv kad sa “kačim” sa urednicima i glavnim urednikom …. moram “popušit” ali nekako se nikad nisam baš razmišljanjima uklapa u gomilu i zbog toga mi je “popušit” OK . vidiš i ovih 12 ( za sada ) isto ka i ti znaju da je magnussen loše utica na radnu atmosferu McL . ja tamo nisam bija , ne znam nekog insajdera koji mi je moga pričat o lošem odnosu kevina , njegovom narušavanju radne atmosfere , a vi ….. znate i gotovo . evo čitam nešto pigmalionove komentar … izgleda ka da on nešto zna ili ….
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo sam čekao da i u ovom komentaru spomeneš urednika/glavnog urednika. :rofl: 3/3 :thumbs:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad već stavljate “titulu” uz ime i prezime valjda vam je to važno , a ja ka obični “kmet” na portalu ne bi želija uvridit kastu urednika i glavnog urednika … eto ti 4/4 da se još malko smiješ jer smijanje je zdravo … bar tako kažu kompetentni .
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno imas podataka
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ante Vetma
Opet stativa….. Ron Dennis ga je otpilio, jer Kevin nije imao osobnog sponzora….. Ron je obećao Kevinu pomoći, išao je u Dansku, ali nije se našlo sponzora…. pa je Kevin dobio otkaz od McLarena.
Kasnije su Magnussenovi našli sponzora Jack and Jones…. pa je Kevin završio privremeno u Renaultu…..
Digao je sidro, i dokazuje se sada u Hassu….. Grosjean ako nema ugovor nakon 2018.-e dobija pedalu, jer i prošle godine imao par bisera…. a ove godine, motivacija mu je pala – totalno. Dakle, sve ostaje na Kevinu, kojeg Hass treba i podržava…..
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@pigmalion: …i onda ga je otpustio na rođendan preko e-maila?
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ante Vetma
Pa kakve veze ima način na koji je Ron Dennis otpustio Kevina….. koliko god to bio bešćutan način?
Ron Dennis je F1 pojam, F1 pojam sa menadžiranjima vozačima, motorima i sličnome, sve od doba Laude, pa do Magnussena……
Ante, ovdi je riječ o Kevinu, koji je odličan racer….. ima grub pristup svemu, jer se bori svojim talentom za F1 životom, a nije kupio mjesto u bolidu, kao par SADAŠNJIH slučajeva u F1. Beethoven97 je to dobro komentirao….. :thumbs:
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima jako veze, govori nešto i o Dennisu i o Magnussenu. O Dennisu puno znamo jer je dugo u F1, a o Magnussenu tek učimo. Zato sam i rekao da mi je malo jasnije zašto se nisu divno rastali.
Slažem se oko toga da se F1 mjesto ne bi smjelo kupiti, ali vrag je u detaljima. Ne možeš vozače dijeliti na baletane i ove koji su spremni umrijeti. Postoji ogroman spektar unutar te dvije krajnosti i većina vozača upada u tu sredinu. Također se slažem da mi je draže kad naginje na ovu hrabriju stranu, ali siledžije i malo manje intelektualno spretni često hrabrost zamijene za ludost, tu razliku sam htio istaknut, to nisu sinonimi. Boriti se do granice i istraživati gdje je granica – to je hrabrost. Ići glavom u zid i boriti se do smrti – to je ludost.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ante Vetma
Točno da Kevina tek upoznajemo. Ali lik je na ovoj strani, gdje hrabrošću pokušava steći svoje mjestio u F1, pod F1 suncem…..
Jasno da imamo spektar vozača – od ludosti, pa na drugu stranu,….. ali ne gledajmo samo sadašnje doba…. sjeti se Andrea de Cesarisa, pa Jacquesa Villeneuva, pa i JP Montoye…. i sličnih…..
Uglavnom, prisiljen sam završiti misao: Kevin Magnussen je podcjenjen F1 vozač.
RAZLOG prekida komunikacije: …. ne mogu završiti misao….. dijete od tri godine mi se penje po lijevoj nozi…… ručak zove. Moja isprika.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Živio :pivo:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo jedna opaska za Avalona, ne aludiram na ništa već samo hoću reći da iako je Button te sezone osvajao bodove 13 puta, a Magnussen 12 puta, valjalo je ipak istaknuti da ih je Button osvojio 126, a Magnussen 55. Čisto da statistika bude potpuna :)
19
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalon je kralj nepotpune statistike :D
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vedran Kristić .. naravno da ne aludiraš na ništa , a i kako bi moga ? aludirat se može samo na nešto određeno i to radiš . aludiraš , “pozivaš” se na nekoliko brojki koje sam iznija ka neki pokazatelj , svaka brojka koju iznesem je za one koji me žele “podbost” statistika mada i sam znaš da ovo nije statistika . no sve i da je šta je tu loše ? zar nije i ovde bilo nekih statistika koje su bile dobro prihvaćene od forumaša . možda bi bile povod za spočitavanje da sam ih ja pisa no kad to urade drugi ( valjda novinari , urednici , glavni urednici ) onda dobro dođu , pozdravljene su od forumaša :) drago je meni šta si iznija jedan nebitan podatak … onaj bodovni koji ide u korist buttona i to obilato + 71 bod . zašto mi je to nebitno ? možda zato šta ti ( možda ka i drugi ) nisi obratija pažnju na “omjer” iskustva izražen kroz sezone do 2014. tj buttonova 15. Vs kevinova 1. ali to sam napisa u zagradama pa ti vjerovatno nije upalo u oko ili ti ( iskustvo ) nije važno . da sam još to izrazija kroz trke ispalo bi button 247 Vs magnussen 0 . to šta si naveja bodovo koje su oba osvojila “Čisto da statistika bude potpuna” ( sa smjehuljkom na kraju ) je “spuštanje” koje pali kod “mojih fanova” kojima moj način komentiranja ide na kur ali kad bi bili u stanju zanemarit animozitet , ne trudit se da budete recimo pametniji , da me “pometete” onda bi prihvatili činjenicu o 15 sezona , 247 trka buttona Vs rookie sezona i 0 trka magnussena te se ne bi skoro pa sprda samnom ( mada meni to ne smeta , svjestan sam zašto se to radi … ;) ) navođenjam bodova i spominjanjem “potpune statistike” , a znaš i sam + ovih 13 da površno gledaš/gledate . nije baš neka usporedba jer 2015. su oba vozača TR bili početnici ali max ka extra talent ( bar tako mnogi misle ) u rookie sezoni u 14 trka ( 5 odustajanja ) je 10 x osvaja bodove , kevin 12 x sa 4 završene trke više . na kraju niste mi jasni vi glavni urednici , urednici , novinari , kolumnisti portala … kad nekoga ne volite , “uzmete na zub” zanemarite sve činjenice , koristite samo ono šta vam paše … zašto ? zbog “objektivnosti” novinarske ili …. npr kod strolla se “zaboravilo” sve iz nižih kategorija ( 3 titule) , rezultati i 40 bodova u rookie sezoni i stalno se “udaralo” po tome kako ga je massa deklasira u Q iako je iskusto masse u odnosu na strolla bilo nemjerljivo isto ka i buttonovo u odnosu na magnussena . nije mi jasno kako i zašto očite stvari ( koje sigurno znate ) , a koje su bitna da bi pisali objektivno šta bi se od vas očekivalo …. zanemarujete .
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Marko Rakić … vidim da si i ti sve razumija . rejtig ćeš dignut ismijavajući me virtualno , uz kavu i razgovor čisto sumljam da bi ti i mnogi ovde bili tako “goropadni” jer možda sam ja “kralj” verbalne komunikacije iako nisam ni novinar ni urednik , glavi urednik . i za tebe vridi … gledaj “veliku sliku” , a ne sličicu ili možeš i uz pomoć matematike …. uvrsti u jednadžbu iskustvo ( omjer sezona , trka oba vozača McL ) pa ćeš valjda shvatit da su u tom slučaju bodovi irelevantni mada vama , ekipi koja se mora držat zajedno to nije važno . važno je “ubost” , omalovažit ono šta pišem ali …. nasmijali ste me , ne unizili šta ćeš vidit u budućim komentarima bez obzira koji topic budem komentira . vaša “zloća” je u svrhu održavanja dinamike na portalu zar ne ? :) :) :)
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon – opusti se čovječe. Što se tiče kave, slobodno se javi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ako se još više opustim zaspat ću za tastaturom . ma lažem , “pročita” si me … napet sam ka kišobran . e da … i ubuduće će mi satistika bit potpuna ka i vaša objektivnost :) :) :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda ćeš biti najbolji statističar ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalone, eto ovo sve je dokaz kako rasprava za tipkovnicom može dati drugačiji dojam nego što on to stvarno jest. Možda si moju izjavu i smajlić na kraju shvatio kao nešto loše ili podbadajuće, ali uopće nije bilo tako. Ne znam sad više jesam li gore to napisao ili ne, ali slažem se s većinom što si napisao, samo sam htio dodati i bodovno stanje jer smatram da je i to bitno. Možda ti ne smatraš, ali sve pet, nema mjesta ljutnji.
Što se tiče odgovora Anti gore i spominjanje kako pored našeg imena stoji neka uloga na portalu, pa za to me najmanje briga kada sudjelujem u raspravama s ostalim komentatorima. Tu smo da komentiramo i dijelimo mišljenja. Dapače, uvijek volim pročitati tvoje komentare i s većinom se slažem, samo što neću svaki puta napisati komentar kako se slažem jer bi izgledalo čudno. Slagao sam se s tobom i za dosta toga što si prošle godine govorio u korist Strolla protiv Masse, i dvije-tri godine ranije u korist Sainza protiv Verstappena itd. Ne zanima me što većina ovdje misli, imam svoj način razmišljanja i svoje odluke.
I sam sam bio negativno ocijenjen (u tolikoj mjeri da mi je komentar sakriven) jer sam neki dan pisao da se slažem s odlukom sudaca u vezi incidenta Verstappen/Ricciardo, i što me briga.
Na kraju krajeva, da ne budem skroz off topic, sve to što si pisao za Magnussena 2014. stoji, ali smatram da je bilo prikladno navesti i bodovno stanje na kraju cijele sezone.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon Boljem razumijevanju i manjem broju nesporazuma bi možda pridonijelo da koja rečenica završi točkom, da bude pokoje veliko slovo, odlomak i ostale blagodati koje su ljudi smislili za lakše čitanje i razumijevanje teksta.
Naravno da bi se uživo bolje razumjeli jer bi onda bilo jasnije što stoji iza riječi, ovako kad si čovjek u svojoj glavi izmašta neku sliku i motive onoga s druge strane ekrana može završiti prilično daleko od stvarnosti.
Ne znam gdje živite, ali možda se možemo probati naći na nekoj pivi, da nadimku dodamo sliku i smanjimo mogućnost nesporazuma kad maštamo.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je Avalon jedini uz mene koji je nasao Strollu nesto pozitivno
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Podvojen sam.
Cijenim fajterski duh i potpunu predanost, ali s druge strane… ne znam…
U zivotu je uvijek pitanje: kolko si spreman dati/zrtvovati za nesto.
Kad netko kaze da je spreman dati “život”, to istovremeno jako cijenim ali ga i žalim sto ocito ne uziva dovoljno u drugim stvarima u zivotu…
E sad, ima li pravo ugrožavat druge?
A opet, zamisljam fajtera koji nije spreman bas previse dobiti batine. On bi se tukao, ali u kontroliranim uvijetima…
Ne znam, meni je to sve sterilno. Ne zelim reci da volim da se gine, ali prekontrolirani uvjeti mi naprosto nisu napeti…
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za razliku od Verstappena KMag je iskren što se tiče njegovog stila vožnje i poštujem to. Ako si đubre budi đubre do kraja. Iako je dao do znanja da bi možda drugačije vozio da je konstantno u bodovima i borbi za naslov.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma lik je licimjer,znaci kaze da bi pogino u bolidu, ” al ne bi htio poginut ako sam u bodovima” hahah licimjer,ako ces poginut onda pogini i bez bodova(naravno da ne zelim nikom smrt i zlo)al nemoj onda valjat neke rijeci i recenice ako se ne drzis toga inace seres po stolu na kojem jedes!
7
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po nekima ispada da je Lauda baletan jer je smatrao da su uvijeti u kojima se vozilo na Fujiu preopasni i povukao se iz utrke..
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve to stoji. Al gini sam nemoj druge ubit jer si pametan
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji k… od covjeka i kakve izjave,pa ako ti ne jedan nego pola grida s kojima si se polupao kazu da vozis nenormalno,onda ocito ne valja nesto,daj promisli malo sa tom glavom…i razgovori nakon utrka,kad ti netko od vozaca pride i kaze ti dobronamjerno za voznu a ti mu odgovoris”suck my balls”…ne vjerujem
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oglasio se i K-Mag oko ove izjave:
https://twitter.com/KevinMagnussen/status/991733792535539712
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je neka sasvim druga priča onda. :) :thumbs:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što vama ja pričam cijeli dan:
I don’t want to die in the race car. I was expressing my willingness to give absolutely everything in my power to achieve success. Etc.,…..
:thumbs:
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma sad je ok kad je ispeglao izjavu. Kao, pojasnio je, ali ovo dvoje:
ne ide zajedno, ili prvo ili drugo, ne može oboje. Samo što je ovo prvo rekao prije incidenta s Gaslyjem, a sad kad se skoro dogodilo zlo – sad se mora pravdati da ga ne proglase luđakom.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ante Vetma
Može link na vijest / članak kao dokaz da je ovo izjavio prije incidenta sa Gasly-ijem?
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo od petka
https://www.grandprix247.com/2018/04/27/magnussen-i-will-give-everything-i-will-die-in-the-car/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.reuters.com/article/us-motor-f1-azerbaijan-magnussen/motor-racing-magnussen-hard-and-fast-and-a-blast-from-the-past-idUSKBN1HY2KK
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ko prizna, pola mu se doda! :D
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikad vjerovati 100% prenesenim izjavama!
Rijeci su precijenjene. Pogled i govor tijela govore puno vise.
Djela najvise, iako su u F1 i ona pod utjacajem raznih “struja”, odn kompleksnih okolnosti…
Navlakuše, izvrtanje rijeci, izvacenje iz konteksta- vrebaju iza svakog ugla.
Tko moze biti siguran da Magnusen nije totalno cool lik?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam pisao ovakve stvari kad je novinarska tema sezone Kimijev “gubitak motivacije”.
A sve skupa je lansirano kao kampanja podrške za dovođenje Alonsa. Nakon te sezone “gubitak motivacije” više nije spomenut.
Tada se kovalo u zvijezde likove koji provode dane i noći u garaži i “pomažu” mehaničarima, a drugi jedu sladoled. Naravno sve to skupa je izvrtanje stvarnosti. Mi imamo sliku o vozačima koju nam PR odjeli momčadi/vozača/FOMa lansiraju. Kad je Arrivabene preuzeo Ferrari koja je bila jedna od prvih slika pred novu sezonu – Kimi koji šarafi ispod bolida nešto…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
s obzirom da je kevin ugrozija gasly -a , a vidili smo klip i retrovizore haasa pita bi vas … jeste li ikad na auto vozili sa tako “drmajućim” retrovizorima ? ako ste ikad imali sa tim problema zamislite kakav bi problem bija da ste vozili +250 kmh . možda se kevin izvlači no ako je to i radija odabra je dobru “izvlakušu jer klip ukazuje na probleme sa oba retrovizora . razumim agersivnost KM i dio izjave “U ovakvoj situaciji s momčadi iz sredine poretka, niste sigurni hoćete li doći do bodova. Ponekad nemate što za izgubiti.” i “Ponekada morate biti malo više agresivniji kada se borite na stazi.” to me podsjeća na dio izjave MS iz 2011. ( avetma autor ) ” Nažalost, događa se da preuzmem preveliki rizik pa pogriješim. Dajem sve od sebe da se probijem do vrha, i nekada moram raditi rizične poteze,” ;)
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Retrovizori nikako ne mogu biti uzrok njegovog skretanja prema zidu. Ako ga nije vidio mogao je barem držati pravac, a ne skretati prema zidu, kada je ovaj pored… Nije valjda skretao napamet.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osobno nisam nikad dobio takav dojam kao što ga mediji prikazuju. Je da je u nekim situacijama nesmotren i po prirodi nešto tvrđi vozač na stazi, no ima ih i tvrđih i nesmotrenijih. Za prošli incident, gledajući kameru, vidno je u bolidu imao velikih vibracija, a po smjeru kacige vidi se da nije bio svjestan što se oko njega dešava. No ima slučajeva kad je tvrd u napadanju i posebno u obrani, no ne toliko kao Verstapen.. ni približno.
1
0