F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Odabir guma za VN Španjolske

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes se odlučio za najkonzervativniji pristup u odabiru guma za nadolazeću VN Španjolske, a Ferrari je najagresivniji među vodećim ekipama.

Pirelli je za Catalunyu spremio medium, soft i supersoft mješavine guma.

Lewis Hamilton i Valtteri Bottas uzeli su po tri seta mediuma te po pet setova softa i supersofta. Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen su se, s druge strane, odlučili za samo dva seta mediuma, četiri softa i sedam najmekših guma.

Red Bull je na sličnoj strategiji kao i Ferrari, razlika je jedino u jednom setu između mediuma i supersofta.

Williamsov Sergej Sirotkin je daleko najagresivniji s čak deset setova najmekših guma.

Utrka u Španjolskoj bit će prva staza na kojoj će sloj guma biti stanjen za 0.4 mm zbog bojazni od njihovog velikog zagrijavanja na novom asfaltu. Izmijenjene gume čekaju nas i u Francuskoj te Velikoj Britaniji gdje momčadi također čeka nova podloga.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Utrka u Španjolskoj bit će prva staza na kojoj će gazište guma biti povećano za 0.4 mm

    znači 0.4mm (ne 4mm) će riješiti problem pregrijavanja guma? Sumnjam da gazište gume povećano za jednu vlas kose može riješiti takav problem.



    9

    0
  2. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Ajd nadam se 2-stopu


    0

    0
  3. F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Sad sam malo pogledao odabir guma i nije mi skroz jasno zašto je Williams ovako agresivan. Dakle, Williams je kod oba vozača odabrao po 1 set srednje tvrdih guma tog vikenda (soft). Ako se ne varam, to se dosad nikako nije dogodilo da oba vozača iste ekipe srednju mješavinu donesu samo po jedan set. Kakvu to oni taktiku planiraju? Samo i isključivo supersoft + medium u utrci? Znamo da nakon 40 minuta FP1 jedan set ide natrag, još jedan ide natrag nakon kraja FP1, dva se vraćaju nakon FP2, još dva nakon FP3. Znači, čak ako jedan vozač testira kako radi soft – vrlo je vjerojatno da će te gume vratiti natrag i neće ih imati za utrku. Doduše, onda će mu kolega znati kako to radi imat će jedan set za sebe…

    Razumijem da planiraju supersoft+medium, ali neobično mi je da si ne ostave barem rezervu da imaju jedan soft ako se dogodi kao u Bakuu da se sporo griju i sporo troše…



    3

    0