Izdvojeno

Bottas nije vidio krhotine koje su ga stajale pobjede

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 4 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas kaže da je imao utrku pod kontrolom sve do puknuća zadnje desne gume koje ga je stajalo  pobjede na VN Azerbajdžana.

Bottasu je drugi sigurnosni automobil pomogao pa je uspio zadržati vodstvo ispred Sebastiana Vettela. Činilo se da će Finac stići do prve pobjede sezone, ali nekoliko krugova prije kraja utrke krhotina na startno-ciljnoj ravnini stajala ga je novog trijumfa.

“Jednostavno nisam imao sreće. Mislim da je ova staza teška za vožnju, kao i sve utrke ovakvog tipa. Uvijek je puno nesreća, a ovog puta nisam imao sreće.”

“Ni u jednom trenutku nisam imao pojma da sam prošao po krhotinama, ništa nisam vidio ni osjetio.”

“Osjećao sam da sam imao dobru utrku do te situacije, sve je bilo pod kontrolom nakon sigurnosnog automobila. Mogao sam napraviti malu razliku, a onda se desilo što se desilo. Jednostavno nisam vidio krhotine, ništa više ne mogu reći.”

“Zadnjih nekoliko utrka bili smo blizu pobjede. Dobro je za nas što je Lewis pobijedio, solidni bodovi, a ja ću ponovno pokušati za dva tjedna.”

Na pitanje kako će se oporaviti nakon ovakvog razočarenja, Bottas je odgovorio:

“Možda uz pomoć 10 litara piva. Oporavit ću se, naravno da nekad moraš proći i kroz ovakvo razdoblje, to je dio utrkivanja.”

Mercedesov šef Toto Wolff je rekao da je Bottasov način odustajanja bio brutalan.

“Ovo je strašno, uspio se odvojiti i to mi je bilo nevjerojatno za vidjeti. Brutalno je izgubiti utrku tri kruga prije kraja zbog krhotina na stazi.”

[donacija]

Komentiraj

7 komentara

  1. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Bravo majstore. Držim palce za slijedeću trku!



    11

    2
  2. 10 litara piva, hehe :pivo:
    :rofl:



    4

    0
  3. James Hunt
    herr_Mihael Prikaži

    Vettel ih je uspio preborojiti tijekom safety cara



    4

    2
  4. Steta,zao mi je da je tako utrka upropastena…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni