Izdvojeno

Vettel: Ja sam kriv za nedostatak tempa

Piše: Luka Kolak

Prije 4 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sebastian Vettel je izjavio kako je za nedostatak tempa na treningu VN Azerbajdžana krivac on sam, a ne Ferrarijev bolid.

Nijemac je završio na treninge na 10. i 11. mjestu što je odmah potaknulo priče kako njegova momčad ide krivim putem po pitanju bolida.

No, Vettel je opovrgnuo to i rekao kako je nedostatak tempa njegova krivica jer nije mogao pronaći jednostavno dostatnu brzinu.

“Ova staza je malo teža za pronalaženje ritma tako da nije lagano,” rekao je.

“Jutros nisam uspio pronaći i na početku drugog treninga nisam bio dovoljno brz.”

“Ali, na kraju sam bio veoma sretan s ravninama.”

Naposljetku je dodao:

“Mislim da je bolid uredu. Kao što sam rekao, nisam uspio povezati krugove zajedno. To se može ovdje dogoditi s malom pogreškom prilikom kočenja, ali ravnine su bile puno bolje.”

“Možemo puno toga popraviti na bolidu za sutra i to bi trebalo biti dobro,” zaključio je Nijemac.

Momčadski kolega Kimi Raikkonen je odlučio odmarati dobar dio prvog treninga kako bi napravio određene promjene na postavkama bolida, dok je na drugom treningu završio kao drugi najbrži iza Daniela Ricciarda.

Komentiraj

1 komentar

  1. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Bolje ti nego bolid :)



    6

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni