Izdvojeno

Ricciardo: Mislim da možemo biti još brži

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 4 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo završio je prvi dan u Bakuu na prvom mjestu te je zadovoljan s formom austrijske momčadi na stazi koja ima karakteristike Monaka i Monze.

Australac je nakon drugog mjesta na prvom treningu odradio najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu, ali su razlike u vremenima bile vrlo male.

“Mislim da možemo biti još brži, generalno sam zadovoljan s bolidom. Nemamo problema, čeka nas tijesna borba sutra i u nedjelju. Kao i uvijek u kvalifikacijama, Mercedes i Ferrari će biti nešto brži. Vrlo vjerojatno ćemo sutra gubiti vrijeme u prvom i trećem sektoru, a drugi će biti ključan za nas. Jedini problem nam je vjetar koji će nam otežavati vožnju.”

“U dužim vožnjama malo sam se mučio na ultrasoftu. Znamo što i gdje moramo popraviti. Sa supersoft komponentom je bilo sve prema očekivanjima. Čak i da ne završimo u prvom startnom redu, mislim da imamo vrlo jak bolid za utrku. Ima nas nekoliko koji je ćemo biti vrlo blizu, a ja osjećam da vozim dobro.”

“Osjećam se ugodno na stazi, a to je najvažnije na utrkama ovakvog tipa. Lijepo je ponovno biti ovdje i imati dobru brzinu. Nastavit ćemo gurati do kraja vikenda,” rekao je Ricciardo.

S druge strane garaže, momčadski kolega Max Verstappen vikend je započeo s još jednim udesom, ali je na drugom treningu pokazao solidnu brzinu.

“Danas smo bili brzi. Naravno, uvijek želiš napredovati, ali znamo da će Mercedes i Ferrari u kvalifikacijama imati taj mod s kojim će biti brži. Međutim, i mi imamo nešto za kvalifikacije. Na ovoj je stazi bitno samopouzdanje. Ako se osjećaš dobro u bolidu, onda može odraditi i dobro vrijeme,” tvrdi Nizozemac.

Komentiraj

2 komentara

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni