Izdvojeno

Bottas: W09 trenutno nije lagan za voziti

Piše: Crankshaft

Prije 4 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas je postavio najbrže vrijeme današnjeg prvog slobodnog treninga u Azerbajdžanu, ali je poslijepodne skliznuo na četvrto mjesto te tvrdi da Mercedesov bolid ovog trenutka nije najugodniji jednosjed za vožnju.

“Prvi slobodni trening je bio bolji od drugog jer nam je poslijepodne nedostajalo tempa u usporedbi s Ferrarijem i Red Bullom. Bilo je jako teško sastaviti krug, čak i moj najbolji krug danas nije bio baš dobar. To ovoga trenutka nije lagan bolid za vožnju, imamo posla s balansom. Ali ako sve posložimo kako treba, bolid je brz. Imamo puno stvari na koje preko noći trebamo obratiti pažnju tako da napravimo ispravne preinake za sutra i za nedjelju.”

“Činjenica da smo ovdje ranije nego ranijih godina definitivno utječe na gume, ali najveći problem je vjetar. Sutra i preksutra bi trebalo biti dosta vjetrovito, što pravi veliku razliku na uličnoj stazi”, rekao je Finac.

Momčadski kolega Lewis Hamilton je današnje treninge završio na četvrtom i petom mjestu, oba puta iza Bottasa.

“Dan je prošao glatko”, rekao je aktualni svjetski prvak. “Prošli smo kroz sve što smo trebali bez puno pogrešaka te smo prikupili puno informacija.”

“Na početku je bilo dosta toplo, ali se temperatura snizila poslijepodne pa je bilo zanimljivo razumjeti ponašanje guma u jednoj i u drugoj prilici.”

“Sve u svemu, danas nismo bili dovoljno brzi, čini se da su Red Bull i Ferrari ispred nas ovoga trenutka. Prema tome, imamo posla. Kucat ću na vrata svih inženjera tijekom noći tako da možemo napraviti prave izmjene.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    dao bog da tako i ostane i da bude jos tezi…dosta vas je bilo



    18

    34
  2. Mclaren
    wilson Prikaži

    Što bi za takav problem dali u Williamsu, McL….pjevali bi sve u šesnaest.



    6

    1
  3. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    ma treba vama svima dat yugo 45 koral pa da onda vidimo ! šala. pa normalno da nije lako voziti ove današnje aute.sve neka elektronika. da mi je znati kako bi se vi dečki vozili na šalt getribu i bez elektronike? nekako mislim da niti jedno današnje ime ne bismo gledali.u tom slučaju



    8

    18
  4. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Trenutno ste treći tim.
    Nadam se da će te popraviti situaciju do sutra.



    4

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni