F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Azerbajdžana

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Daniel Ricciardo prvi je vozač s kompletnom drugom pogonskom jedinicom. RB14 Honey Badgera tako opasno pleše po rubu onoga što je dopušteno pravilnikom.

Vozači ove sezone na raspolaganju imaju po tri motora, turbopunjača i MGU-H, te samo po dva MGU-K, dvije baterije i dvije kontrolne elektronike. U Mercedesu i Ferrariju također postoji vozač koji je (barem) s jednom komponentom na zadnjoj dozvoljenoj, kao i kod Haasa.

Nakon tri utrke ne postoji proizvođač pogonske jedinice koji nekoj momčadi nije morao dati novi element od šest komponenata koji ju čine.

Ipak, kada se sve zbroji i podijeli s brojem vozača koji nastupaju s jednim dobavljačem, Mercedes je trenutno na vrhu jer su piloti koji voze na M09 EQ Power+ dosad u prosjeku koristili 1.05 pogonskih jedinica.

Vozači koji nastupaju s Ferrarijevom mašinerijom su dosad u prosjeku vozili s 1.08 pogonskih jedinica. Slijede vozači na Renaultovoj R.E.18 (1.22 jedinice) te na Hondinoj pogonskoj jedinici (1.42 komada).

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 1 1 1 1 1 1
Mercedes Bottas 1 1 1 1 2 2
Ferrari Vettel 1 1 1 1 1 2
Ferrari Raikkonen 1 1 1 1 1 1
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 2 2 2 2 2 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 1 1 1 1 1 1
Force India Mercedes Perez 1 1 1 1 1 1
Force India Mercedes Ocon 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Stroll 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Sirotkin 1 1 1 1 1 1
Renault Hulkenberg 1 1 2 1 1 1
Renault Sainz 1 1 2 1 1 1
Toro Rosso Honda Hartley 1 2 2 1 1 1
Toro Rosso Honda Gasly 2 2 2 1 1 1
Haas Ferrari Grosjean 1 1 1 1 1 1
Haas Ferrari Magnussen 1 1 1 1 2 2
McLaren Renault Alonso 1 1 1 1 1 1
McLaren Renault Vandoorne 1 1 1 1 1 1
Sauber Ferrari Ericsson 1 1 1 1 1 1
Sauber Ferrari Leclerc 1 1 1 1 1 1

*Renaultova pogonska jedinica

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Ayrton Senna MCLfan Prikaži

    ovo izgleda da mclaren nije još vozio u ovoj sezoni

    McLaren Renault Alonso 1 1 1 1 1 1
    McLaren Renault Vandoorne1 1 1 1 1 1



    10

    1
  2. Ferrari GRID.N01 Prikaži

    Sad zamislite da Vettel ili Hamilton, ovisno o tome čiji ste navijač u zadnjoj utrci voze živu utrku za naslov.
    Npr., Vettel pobjedi na stazi i uzima naslov ALI … dobiva kaznene bodove jer je u toj utrci morao promijenti jedno od navedenih “sranja” pod nazivom CE, ES, TC ili kako god da se zove, a naslov uzima Hamilton za 1 bod!
    Kako na kraju nazvati takvo natjecanje gdje vozački prvak ne postaje najbrži vozač, nego vozač koji je bolje prošao sa “administracijom”.
    To može biti bilo koji vozač sa grida i to je po meni sramotno! To nije natjecanje najbržeg!
    Zamislite da Usain Bolt dobi kaznu pola sekude jer prdnuo dok je trčao utrku i to ga je ubrzalo?!?!
    Po meni bi kaznu trebao popiti konstruktor, a ne vozač. Vjerojatno ni to nije najbolje rješenje jer bi konstruktori mogli u korist vozača ugrađivati svježe komponente, ali ovo trenutno je najgore moguće.



    3

    9
    • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

      Malo mi je teže to zamisliti to što si napisao, iz razloga što je to nemoguće.
      Ne može se u utrci promijeniti bilo šta od navedenog (CE, ES, TC). Može prije utrke, ali onda kaznu dobije i prije starta.
      Kazna je pomjeranje mjesta unazad. Ako vozač pobijedi nema naknadnog kažnjavanja.
      Osim ako nije prekršio neko od pravila trkaćih pravila npr. presjekao zavoj u preticanju, ali to je drugi par opanaka. Tada može dobiti vremensku ili sličnu kaznu.
      Kazneni bodovi se dobijaju za greške koje vozači naprave. Nemaju veze za bolidom.



      3

      0
    • Ja sam isto za da se kažnjava konstruktor (ako već mora, ali obavezno da se uvede barem 5 PU-a po sezoni), a ne vozač. I to tako da se konstruktoru oduzimaju bodovi gledajući postotak osvojenih, a ne apsolutan iznos.


      0

      0
  3. Nisu mi baš jasna pravila .odnosno što se događa ako limitirani elementi budu žrtve incidenta tokom utrke.
    Npr ..Max se pod određenim kutem (što njemu nije problem) zabije u Ferkana ( što njemu nije problem) i uništi pu bateriju i sve slično na Ferkanu te dobije 10 sec kazne a ferkan izgubi utrku i na sljedećoj sa svim kaznama zbog promjene pu ba i sl. starta zadnji ?????



    2

    1