Vijesti

Alonso ne očekuje prolazak u Q3

Piše: Crankshaft

Prije 4 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso je na svim ovogodišnjim utrkama osvajao bodove, ali još nijednom nije uspio proći u posljednju fazu kvalifikacija nakon ispadanja u Q2 u Australiji, Bahreinu i Kini.

Težak posao će imati i ovog vikenda jer brza staza u Bakuu traži dosta snage, male količine aerodinamičkog otpora kretanju bolida, a upravo je maksimalna brzina velika boljka McLarenovog MCL33.

“Ovdje je kao u Bahreinu, bio je to težak grand prix vikend za nas posljednjih godina. Očigledno je da smo imali neka ograničenja po pitanju snage, ali čini se da ove godine i dalje imamo spor bolid na pravcima. Nadam se da to možemo popraviti. Imamo različite filozofije i različite testove za obaviti u petak kako bismo dobili malo ekstra brzine. Nadam se da možemo ublažiti taj deficit.”

“Nijednom nismo bili u Q3 ove godine. Mislim da će i ovog vikenda još jednom biti teško, ali nadam se da smo ipak malo bliže.”

No, bilo kakve drame u utrci, poput prošlogodišnjih, snalažljivom Alonsu mogle bi donijeti dosta toga dobroga. Međutim, Španjolac kaže da je teško predviđati, a da se stvari prije ili kasnije pokažu onakvima kakve zaista jesu.

“Ne očekujem nikakve velike stvari ovoga vikenda. Dijelom zbog prirode staze i nepredvidljive utrke koju ovdje možete imati kada je riječ o sigurnosnom automobilu, zbog toga što je to zeznuta staza.”

“Pričekajmo da vidimo što nosi utrka. Grupa u sredini poretka, gdje su dominantne sile Haas, Renault i McLaren, ponekad ide gore-dolje sa svojim pozicijama. Vidjet ćemo koja je naša pozicija ovdje.”

“Ali kao što sam rekao, teško je predvidjeti. Mislim da će se stvari na kraju nedjelje malo izjednačiti. Možda će u subotu stvari za različite momčadi izgledati malo bolje ili lošije, ali onda u nedjelju uvijek završimo na sličnim pozicijama. Ovdje će to još jednom biti slučaj.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    pa da moj šampione. Već sad u četvrtak mogu Q3 poredak timova napisati ako bude suho.
    1. Ferrari
    2. Mercedes
    3. Red Bull
    4. Renault
    5. Haas
    6. Force India
    7. McLaren
    8. Toro Rosso
    9. Williams
    10. Sauber



    6

    4
  2. U McL-u su napokon pale maske, pao je i žrtveni jarac. Katarza će biti potpuna kad pukne Bojler. Nakon toga mogu ić samo na bolje.



    4

    2
  3. Mclaren
    wilson Prikaži

    Za ovu utrku, bez obzira na novo zadnje krilo, ne očekujem ništa drukčije od onog u Kini. No, ako dođe taj famozni update u Barceloni i rezultati se ne poprave i ne budu ispreda Hasa i Renaulta (ostali su ionako nedostižni), moglo bi biti čupavo u McL. No, prvo limitirati štetu u Bakuu.



    3

    0
  4. Brza staza, logično. Čemu sad drama? Nije gotovo dok utrka ne završi! Go Nando?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni