Izdvojeno

Spa i Suzuka trebaju novi ugovor da bi ih gledali i iduće godine

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Dvije staze koje velika većina navijača svrstava u top 5 cijelog F1 kalendara hitno trebaju nove ugovore ako žele biti na rasporedu i iduće godine.

VN Belgije na Spa-Francorchamps i VN Japana na Suzuki imaju važeće ugovore samo do kraja tekuće sezone, a pitanje je hoće li biti obnovljeni.

Također, VN Njemačke bi mogla otpasti nakon 2018., ali nije tajna da oni već godinama imaju financijskih problema. Nakon što su se u ulozi domaćina izmjenjivali Hockenheim i Nurburgring, ovaj drugi je odsutan već pet godina jer su 2012. bankrotirali, a ugovor Hockenheima ističe ove godine.

Treba spomenuti da je u trenutnom kalendaru čak 21 utrka, što je najviše ikad, a Liberty Media još nije napravila nikakve značajnije poteze po tom pitanju. Povratak VN Francuske od ove godine jedno je od posljednjih djela bivšeg imperatora Bernieja Ecclestonea.

Očekuje se da bi u raspored moglo ući još novih utrka jer je izvršni direktor Libertyja Greg Maffei odmah nakon kupovine F1 izjavio kako cilja na proširenje na područjima SAD-a, Južne Amerike i Azije.

[donacija]

Komentiraj

17 komentara

  1. Suzuka apsolutno mora ostat..



    12

    0
  2. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    F1 bi trebala njima placat a ns oni F1



    34

    0
  3. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Dvi staze koje mi prve padnu na pamet kad je F1 u pitanju.
    Ne vjerujem da su toliko glupi da izbace te utrke



    7

    0
  4. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Ok…ugovori istjecu i moraju se obnoviti…nije nikakav alarm.

    Obje staze ce produžiti…to nije sporno.



    9

    0
  5. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Iako mi suzuka nije toliko draga a spa obozavam i dok igram f1 2017 uzivam u vožnji na toj stazi…. smatram da bi te dvije staze uz jos njih nekoliko trebale biti fiksne staze u formuli 1 i da bi iz tog razloga organizatori tih utrka trebali dobiti nekakav popust u odnosu na nove staze. Taj popust bi garantirao da pojedini organizatori ne bankrotiraju. Lp



    13

    0
  6. Da li netko od Vas može uopće zamisliti F1 sezonu bez Eau Rouge zavoja, ja sigurno ne. Nikad si neću oprostit što nisam posjetio GP Belgije u vremenu V12, V10 ili V8.



    19

    1
  7. Jad cemer i tuga je FIA ko i Balkan :(



    2

    1
  8. Svakako bi trebalo produljiti ugovor,staze u top 5.



    1

    0
  9. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Spa mi je jedna od najdražih staza u kalendaru, Suzuka je isto fantastična staza koja već ima tradiciju. Obje staze trebaju biti u kalendaru.



    1

    1
  10. Ferrari
    Zare Prikaži

    Kad bi ih barem pola u kalendaru bilo kao Spa


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni