F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Grosjean: Nema razloga zašto ne bih bio svjetski prvak jednog dana [anketa]

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Romain Grosjean iskusio je dosad vrlo neobičnu karijeru u Formuli 1. Najprije je došao prerano u Renault, Fernando Alonso ga je u potpunosti deklasirao, a zatim se nakon pauze opet vratio i najprije sve oduševio u Lotusu, a onda pao u prosjek, da bi ga ove godine u prve tri utrke Kevin Magnussen pobijedio bez većih problema.

32-godišnji Francuz prvi put je došao davne 2009. godine na VN Europe, ali je dobio otkaz već nakon sedam utrka.

Zatim je otišao u druge serije, a u F1 se vratio 2012. nakon što je osvojio naslov u tadašnjoj GP2. U kombinaciji s Kimijem Raikkonenom pružio je najbolje partije za momčad Lotusa, ali je postao i poznat po agresivnosti na početku utrke. Utrka u Belgiji čak mu je donijela i jednu zabranu nastupanja u idućoj utrci.

“Morate imati jedan od dva najbolja bolida da biste pobijedili u utrci. To znam, ali vjerujem da mogu pobijediti ako mi date takav bolid. Nema razloga zašto jednog dana ja ne bih mogao biti svjetski prvak.”

“Imao sam dvije utrke u karijeri u kojima sam morao pobijediti, ali sreća nije bila na mojoj strani. U Njemačkoj 2013. je utrka bila praktički dobivena i onda je Marussiji eksplodirao motor i nakon sigurnosnog automobila je Vettel pobijedio. Zatim sam u Valenciji 2012. mogao pobijediti i alternator nam je otkazao.”

“Kad sam došao u Formulu 1 mislio sam da je poanta samo ići brzo. F1 je puno kompliciranija od toga i po tome se razlikuje od ostalih kategorija. Da, poanta je ići brzo, ali također razvijati bolid, pronaći pravi setup i pogoditi sve ostalo. Mladi vozači koji dolaze su superbrzi, ali nikad nisu bili u situaciji da moraju razvijati bolid.”

“U F1 imate jako malo vremena za poboljšanje. Nije kao tenis gdje možete svaki dan vježbati backhand dok nije savršen. Što više iskustva imate u F1 – to postajete bolji.”

Svoj odlazak u Haas objašnjava:

“Kad sam se pridružio vidio sam ideju i partnerstvo s Ferrarijem, ovjes, mjenjač, motor, hidrauliku od Ferrarija. Mislio sam – ok, imamo to što je vjerojatno najbolje na svijetu, moramo se fokusirati na našu šasiju i aerodinamiku. Upoznao sam neke ljude iz tih odsjeka i dobro su razumjeli što vozači žele i trebaju.”

“Znao sam da će biti dana kad nećemo sve posložiti, ali također sam znao da će biti dana kad će sve biti sjajno. Bio je to veliki izazov i izlet u nepoznato, ali ovo što je Haas uspio ostvariti u dvije i pol godine je nevjerojatno i nikad to prije nisam vidio u Formuli 1. Naš tempo napretka je strašan.”

“Druge ekipe imaju resurse za pet-šest stotina zaposlenika i mi se borimo s njima i probijamo kroz poredak. To je već veliki uspjeh, a bit će prilično impresivno ako možemo zadržati ove performanse i razvoj do kraja sezone.”

Grosjean se prisjetio Australije ove sezone, ali ne onako negativno kao što se možda očekuje:

“Svi kažu da smo izgubili strašno dobar rezultat, ali ja razmišljam ovako – radije bih odustao s četvrte ili pete pozicije nego završavao svaku utrku na 18. poziciji. To je vraški dosadno.”

“Čujte, zabavljali smo se, borili smo se protiv Red bulla, borili smo se na vrhu. Šteta za odustajanje, ali ako je bolid tako dobar i ako možemo ponoviti takvu formu – brzo će se zaboraviti Australija.”

“Ovogodišnji bolid je jako brz, vjerujem da imamo dobar temelj, vrlo dobar paket i da možemo biti vrlo dobri,” zaključuje Grosjean.

Je li Romain Grosjean materijal za F1 prvaka?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3326 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

    Daj Grozni ne lupetaj :D



    18

    0
  2. Ferrari racer 29 Prikaži

    Grozni, tko ti nabavlja?? Po kojoj cijeni?? :D



    18

    1
  3. Ferrari RedOne Prikaži

    Materijal je za prvaka ako dođe u Ferrari. Ali tamo je Seb, šuška se o Ricciiu.. tako da – ne.



    6

    0
  4. A jebote… svi bi oni da budu prvaci, ok, ali neki (vecina) bi trebala biti svjesna da od toga nema nista



    5

    0
  5. Posljednji romantik Formule 1 . Svojim nastupima podsjeća na legendarne vozače tipa Jos “The Bos” Verstappen, Pedro Diniz i Johnny Herbert.



    6

    10
  6. Vozi i šuti , nađi onog sebe od nekad
    Ovi mladi ne razvijaju bolid kao ti nego razvijaju sebe da iz bolidda izvuku što više i što bolji rezultat.



    5

    0
  7. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    U rangu Pereza. Dobri, jaki ali ne za top timove.



    3

    3
    • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

      Moj je dojam da je Perez generalno brži vozac i “bolji paket”… Prije bi ga svrstao u ligu s Hulkom nego Groznijem…
      Hulk i Perez su mi visoka srednja klasa koja nekako nije imala “pravu priliku”…
      A mozda postoji i razlog zasto nije…



      13

      0
  8. Ferrari AMG Prikaži

    Da si 2014. nekim slucajem zaluto u Mercedes i da si tamo kao kolegu pronasao Palmera, sad bi bio prvak. Nazalost (po tebe) u top tim se ne zaluta, nego dodje zasluzeno.



    4

    3
  9. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Mogao bi biti. Da je sjeo u dominantan bold poput Mercedesa iz prethodnih godina, i da je u drugom bolidu neki prosječan vozač.
    Onaj Lotus u kojem je na startovima lupao sve redom, po mnogima je bio bolid za borbu za titulu. Ali trebalo je završavati, a ne se lupati na startovima… Bio je često bolji na kvalama od Kimija koji se tek vratio, ali Kimi je bio u borbi za titulu. A nije ni Kimi bio toliko dobar, pokazat će se kasnije. Bolid je bio odličan, pogotovo u utrci. Da je tada Bojler imao bolje vozače i on bi osjetio okus pobjede jednom u karijeri…



    7

    0
  10. Safety Car bulletdodger Donator Prikaži

    Da naravno. Sretno i break a leg.

    Prigodna fotka: https://www.rts.ch/2012/09/02/18/34/4240494.image



    1

    0