Izdvojeno

Haas kaže da su njihovi konkurenti ove godine imali puno sreće

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haas vjeruje da su njihovi glavni rivali ove godine Renault i McLaren imali puno sreće u prve tri utrke.

Iako je Haas krenuo u sezonu s neočekivano brzim bolidom, u poretku konstruktora su tek na sedmom mjestu. Potencijalni dvostruki finiš u bodovima u Australiji propao je zbog dvije greške tijekom promjene guma, a na zadnjoj utrci u Kini Kevin Magnussen je uspio doći do 10. mjesta. U Bahreinu je Magnussen bio peti, i to je glavni izvor njihovih trenutnih 11 bodova.

14 bodova već kasne za Renaultom, a 17 za McLarenom.

“Trenutno se za četvrto mjesto borimo mi, Renault i McLaren,” kaže Gunther Steiner.

“Slika je prilično jasna i znamo kako stvari stoje. Nadam se da napokon možemo sklopiti jednu utrku jer se drugima posrećilo, a nama obrnuto.”

“Ali, sami moramo stvoriti svoju sreću. Australija nije bila sjajna, ali osim toga tamo smo gdje trebamo biti.”

Kad je komentirao utrku u Kini također je rekao da nisu imali sreće jer su prije sigurnosnog automobila bili na 7. i 9. mjestu, ali je besplatna promjena guma kod Renaulta i Force Indije za njih upropastila ostatak utrke.

Haas je imao malih problema s tempom na mekšim komponentama guma, ali Steiner vjeruje da će njegova ekipa riješiti te probleme razvojem kroz sezonu.

“Moramo nastaviti raditi ono što radimo. Na svakoj utrci sve više učimo o gumama i gomilamo znanje o gumama od ove godine. Imamo i plan nadogradnji za nastavak sezone. Naš cijeli plan je puno drukčiji nego prošle godine.”

“Prošle godine smo znali da nećemo imati puno nadogradnji jer smo rano u sezoni odlučili da ćemo se usredotočiti na novi bolid. Međutim, ove godine smo donijeli odluku da ćemo se više posvetiti ovogodišnjem bolidu i nadogradnjama za njega.”

“Prema tome, sve se svodi na to koliko su te naše nadogradnje dobre i koliko su dobre one od naše konkurencije.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Ne razumijem ih,prebacili su rano razvoj za bolid za 2018 i pretposljednji su…koji k….nemate pokrice za ovo sta pricate….nesto ste shebali…sad su se ipak odlucili fokusirat se za ovu sezonu(pa tek su 3 utrke prosle)stvarno cudna ekipa…svaka cast



    2

    29

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni