Izdvojeno

Alonso ne očekuje veliki napredak McLarena u Bakuu

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 4 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso kaže da je McLaren svjestan potencijala kojeg njihov bolida ima, ali ne očekuje značajan napredak u performansama na VN Azerbajdžana ovog vikenda.

McLaren je napokon odradio dobar start u sezonu. Osvojili su bodove na sve tri utrke i trenutno se nalaze na četvrtom mjestu u poretku konstruktora.

Alonso je ranije priznao da im fali brzine u kvalifikacijama, a ovog se vikenda nada novim bodovima.

“Znamo gdje moramo poboljšati naš paket. Iako donosimo nove dijelove na svaku utrku, ne očekujemo radikalan napredak u performansama u Bakuu.”

“Međutim, svaku utrku sve više upoznajemo naš bolid, a u Azerbajdžanu ćemo, kao i uvijek, pokušati maksimalno iskoristiti svaku situaciju kako bi osvojili što više bodova,” rekao je Španjolac.

McLarenov trkaći direktor Eric Boullier inzistira na tome da momčad mora maksimalno iskoristiti prilike sa strategijama s obzirom na prošlogodišnju utrku u Bakuu koja je bila nepredvidljiva.

“Prošle smo godine imali puno akcije tijekom utrke pa bi strategija mogla presuditi i ovog vikenda. Znamo da je naš paket nešto bolji nedjeljom. Zbog toga će biti važno brzo reagirati ako se nešto dogodi. Naša oba vozača odradila su odlične utrke na početku sezone i znam da će i u Bakuu loviti priliku za dobrim rezultatom,” zaključuje Boullier.

Komentiraj

12 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    5BHP vise tijekom qualy moda za Renaultove korisnike.



    4

    0
  2. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    onaj osjećaj sada kad znaš da treba bolja šasija dok pročitaš ovo ““Znamo gdje moramo poboljšati naš paket.”



    3

    1
  3. Par bodova u Azerbejdžanu i onda dolazi Barcelona i nova šasija. Sa prošlogodišnjim šasijom i drugorazrednim Renaultovim motorom drže 4. mjesto, sa novom šasijom će biti napretka, barem dvije desetinke :)



    12

    2
    • Dolazi nova sasija i govore o novom aero paketu,nema mi smisla dobit samo 2 desetinke,to bi trebalo bit barem 0.5 sec,to vec ima smisla radit…s obzirom na receno iz Mclarena,nadam se da imaju to sta pricaju….



      3

      2
      • I ja očekujem više, šasija me ne brine već motor. Bez obzira što je Renaultov motor on je najslabiji od Renaultovih motora :)

        1. Ovo je prva godina Renaut-McLaren pa još uvjek uče oko motora
        2. Drugi je proizvođač goriva i maziva i kao takav nikad ne može dostići fabričku snagu Renaultovog motora, minimalno je 10ks slabiji



        4

        1
      • Slazem se s tobom ali bi trebali po meni napredovat vise na podrucju sasije i aero paketa jer imaju ipak P. Prodromuo,bivsa desna ruka A. Newey za aero odjel…



        1

        1
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      Zasto svi misle da ce te nove zamisli i dijelovi funkcionirat na bolje..



      1

      0
  4. Bože dragi…..čekam , nadam se….da napokon dođemo na stare staze…..i pobjeđujemo….


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni