Izdvojeno

Verstappen: Pretjecanje je bilo puno zabavnije 2016.

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U intervjuu za nizozemsku web stranicu Max Verstappen je odgovorio na par zanimljivih pitanja, osvrnuo se na sezonu dosad i prokomentirao trenutno stanje Formule 1.

“Top 3 ekipe se bore međusobno i to je vrlo neizvjesno, mislim da je zanimljivo i uzbudljivo. Barem po onom što vidim na ekranima tijekom utrke.”

“Za Formulu 1 bi općenito bilo dobro da se sve približi, ali zbog toga moramo pogledati što je s motorima. Razlika između njih je još uvijek prevelika,” kaže Verstappen.

Mnogi navijači prigovarali su zbog nedostatka pretjecanja u Formuli 1, a Verstappen misli da je prije dvije godine bila puno bolja situacija dok nismo dobili novi tehnički pravilnik.

“Ne, bilo je puno zabavnije u 2016. godini. Mogli ste bolje slijediti drugi bolid i na neki način bilo je veće zadovoljstvo. Od 2017. je to puno teže i manje je zabavno međusobno utrkivanje. Zona kočenja je kraća i zaista je vrlo teško slijediti drugi bolid. Bolid također može napraviti iznenadne pokrete i odjednom ga izgubite.”

Prokomentirao je i Halo sustav koji je podigao prašinu uoči sezone, ali se sad sve smirilo i navijači kao da su prihvatili njegov nakaradni izgled.

“Tijekom utrke ga ne primijetim baš toliko. Možete gledati kroz njega, oči se naviknu. Ne volim kako izgleda, ali dobro, sad je to tu i ne možete učiniti ništa po tom pitanju.”

“Pozitivna stvar je što pomaže kad je Sunce nisko na obzoru jer tada skoro ne možete vidjeti točke kočenja. Halo malo blokira svjetlost i malo je lakše.”

Iduća utrka je VN Azerbajdžana za koju je Verstappen optimističan:

“Bolid je u dobrom stanju i mislim da će biti još bolji jer je u pitanju ulična staza. Zaista se radujem utrci!”

[donacija]

Komentiraj

10 komentara

  1. VN Azerbajdžana (puno zidova) i Max je optimistican….. utrka ce biti sigurno zanimljiva :-) :-)



    15

    1
  2. Sebastian Vettel
    zizof1 Prikaži

    predviđam Maxa u zidu



    19

    2
  3. Svida mi se njegov duh njegova zalja i glad da bude najbolji a tako je mlad. No njegova glava i trmperament kao i nepromisljenost nikako. Netko lupi jednom ili dva puta glavom o zid i nauci lekciju a Max je ko magarac koji nikako da nauci. Tako malo ga dijeli da bude zvijezda a trenutno je s svim ovim kiksevima stvorio totalno krivu sliku o sebi. Ako nakon ovog prosli tjedan ne nauci kada posustati i pronaci bolji nacin nece nikada.



    12

    1
  4. Niki Lauda
    SILVER BULL Prikaži

    Maxa vidim na podiju za VN Azerbejdžana!?



    6

    1
  5. Fernando Alonso
    Lux14 Prikaži

    Usporedite 2016 i 2018, koja je sezona zabavnija?
    Mislim da je dobro da se bolidi teže prate, jer to otvara mjesta startu i strategiji da više utječu na utrku. Npr Alonso nekakvim čudom i prirodnom anomalijom zasjedne na top 3 mjesto. U 2016., Alonso pada na 7 poziciju jer imamo iza njega bar 4 bolida koji su realno brži. I šta na kraju dobijemo? 2016., gdje ako je bolid za samo par desetinki brži od ovog ispred, on ga prelazi u roku 3 kruga, a kamoli ako je još brži. Utrke su predvidive, a pretjecanja nisu pretjerano uzbudljiva jer se vrlo lako prestiže.
    Kina i Ricciardova vožnja dokazuju da se s dobrom prilikom i dovoljno hrabrosti može prestizati, iako tu važnu ulogu igra i staza



    7

    2
  6. Bilo ti je zabavnije jer ti je onda svaki krš koji si skrivio bio oprosten, a tome je dosao kraj jer si jednostavno receno glup kao vozac.



    11

    3
  7. OPet on o iznenadnim pokretima bolida :) Koji je to napuhanko!

    Bolid također može napraviti iznenadne pokrete i odjednom ga izgubite.”



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni