Verstappen: Pretjecanje je bilo puno zabavnije 2016.

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 10 komentara

U intervjuu za nizozemsku web stranicu Max Verstappen je odgovorio na par zanimljivih pitanja, osvrnuo se na sezonu dosad i prokomentirao trenutno stanje Formule 1.

“Top 3 ekipe se bore međusobno i to je vrlo neizvjesno, mislim da je zanimljivo i uzbudljivo. Barem po onom što vidim na ekranima tijekom utrke.”

“Za Formulu 1 bi općenito bilo dobro da se sve približi, ali zbog toga moramo pogledati što je s motorima. Razlika između njih je još uvijek prevelika,” kaže Verstappen.

Mnogi navijači prigovarali su zbog nedostatka pretjecanja u Formuli 1, a Verstappen misli da je prije dvije godine bila puno bolja situacija dok nismo dobili novi tehnički pravilnik.

“Ne, bilo je puno zabavnije u 2016. godini. Mogli ste bolje slijediti drugi bolid i na neki način bilo je veće zadovoljstvo. Od 2017. je to puno teže i manje je zabavno međusobno utrkivanje. Zona kočenja je kraća i zaista je vrlo teško slijediti drugi bolid. Bolid također može napraviti iznenadne pokrete i odjednom ga izgubite.”

Prokomentirao je i Halo sustav koji je podigao prašinu uoči sezone, ali se sad sve smirilo i navijači kao da su prihvatili njegov nakaradni izgled.

“Tijekom utrke ga ne primijetim baš toliko. Možete gledati kroz njega, oči se naviknu. Ne volim kako izgleda, ali dobro, sad je to tu i ne možete učiniti ništa po tom pitanju.”

“Pozitivna stvar je što pomaže kad je Sunce nisko na obzoru jer tada skoro ne možete vidjeti točke kočenja. Halo malo blokira svjetlost i malo je lakše.”

Iduća utrka je VN Azerbajdžana za koju je Verstappen optimističan:

“Bolid je u dobrom stanju i mislim da će biti još bolji jer je u pitanju ulična staza. Zaista se radujem utrci!”

[donacija]


Odgovor

10 komentara

  1. Ferrari
    HotWheels Prikaži

    VN Azerbajdžana (puno zidova) i Max je optimistican….. utrka ce biti sigurno zanimljiva :-) :-)



    15
    14

    1
  2. Sebastian Vettel
    zizof1 Prikaži

    predviđam Maxa u zidu



    19
    17

    2
  3. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Svida mi se njegov duh njegova zalja i glad da bude najbolji a tako je mlad. No njegova glava i trmperament kao i nepromisljenost nikako. Netko lupi jednom ili dva puta glavom o zid i nauci lekciju a Max je ko magarac koji nikako da nauci. Tako malo ga dijeli da bude zvijezda a trenutno je s svim ovim kiksevima stvorio totalno krivu sliku o sebi. Ako nakon ovog prosli tjedan ne nauci kada posustati i pronaci bolji nacin nece nikada.



    12
    11

    1
  4. Niki Lauda
    SILVER BULL Prikaži

    Maxa vidim na podiju za VN Azerbejdžana!?



    6
    5

    1
  5. Nando
    Lux14 Prikaži

    Usporedite 2016 i 2018, koja je sezona zabavnija?
    Mislim da je dobro da se bolidi teže prate, jer to otvara mjesta startu i strategiji da više utječu na utrku. Npr Alonso nekakvim čudom i prirodnom anomalijom zasjedne na top 3 mjesto. U 2016., Alonso pada na 7 poziciju jer imamo iza njega bar 4 bolida koji su realno brži. I šta na kraju dobijemo? 2016., gdje ako je bolid za samo par desetinki brži od ovog ispred, on ga prelazi u roku 3 kruga, a kamoli ako je još brži. Utrke su predvidive, a pretjecanja nisu pretjerano uzbudljiva jer se vrlo lako prestiže.
    Kina i Ricciardova vožnja dokazuju da se s dobrom prilikom i dovoljno hrabrosti može prestizati, iako tu važnu ulogu igra i staza



    7
    5

    2
  6. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Bilo ti je zabavnije jer ti je onda svaki krš koji si skrivio bio oprosten, a tome je dosao kraj jer si jednostavno receno glup kao vozac.



    11
    8

    3
  7. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    OPet on o iznenadnim pokretima bolida :) Koji je to napuhanko!

    Bolid također može napraviti iznenadne pokrete i odjednom ga izgubite.”



    2
    -1

    3

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.