Izdvojeno

Horner: Očekujemo nastavak oscilacija Renaultovog motora

Piše: Nikola Klobučarić

Prije 4 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U Red Bullu očekuju nastavak oscilacija njihovog dobavljača pogonskih jedinica. Austrijska momčad mučila se s pouzdanošću motora tijekom cijele prošle sezone, a slična priča nastavlja se i ove godine.

Red Bull radi na francuski pogon od 2007. i s njima su osvojili sve naslove između 2010. i 2013., ali kraj njihove suradnje mogao bi stići na kraju ove sezone.

McLaren je nakon raskida s Hondom prešao na Renault, što je otvorilo vrata suradnji Toro Rossa i Japanaca, a lako je moguće da će sljedeće godine istim putem krenuti i Red Bull.

“Prolazimo kroz te oscilacije već pet godina, a one će se nastaviti. Daniel je imao problema s baterijom u Bahreinu, a u Kini je otkazao turbo. Postavljamo si pitanje što je sljedeće,” rekao je Horner.

Daniel Ricciardo je prošlog vikenda stigao do pobjede nakon što je iskoristio dobru strategiju momčadi, a kvalifikacije jedva da je odradio poslije problema na trećem slobodnom treningu. Prije kvalifikacija je morao uzeti novi motor, turbo, MGU-H i MGU-K. Nova pravila koja određuju samo tri motora po sezoni stavljaju Australca u neugodnu situaciju.

“Nismo imali najbolji start u sezonu, pogotovo nakon dobrih testiranja gdje smo izgledali vrlo dobro. Pouzdanost je vrlo bitna, a kazne, koje je doći prije ili kasnije, ćemo pokušati prevladati na najbolji mogući način,” izjavio je Ricciardo.

Red Bull je nakon slabije prve dvije utrke pobjedom u Kini stigao na treće mjesto u poretku konstruktora iza Mercedesa i Ferrarija.

Komentiraj

15 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Zalos start u sezonu krive renault a ne maxa koji je u sve 3 trke napravia sranje. Motor je kriv sta se izvrti po stazi ka balerina. Pa prosuja je max brat bratu 20 bodova u 3 trke. Dok ih je renault nije jos kosta nista jer odustajanje ricia je bilo radi serva



    23

    5
  2. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Ovo je kao neki triler.
    Ovo mi zvuči da je raskid sa Renaultom na pomolu.
    Mcl i Renault bez odustajanja ove sezone a RB se žali?
    Ispade da su koncept size zero ovi u Mcl razvijali za RB.
    Ispade da i Mcl radi za RB, svjesno ili nesvjesno. ;)



    11

    1
  3. Fernando Alonso
    Lux14 Prikaži

    Samo vi prijeđite na Hondu, pa će te vidjeti oscilacije (po zakonu sinusa)



    33

    1
  4. Sasvim je jasno zašto Ferrari i Mercedes ne žele prodavati motore RBu. Ovi su operirano od lojalnosti.4 naslova su osvojili zahvaljujući i njima, a sad seru…



    28

    1
  5. Alfa Romeo
    croblue Prikaži

    Mislim da je Renault taj koji u ovom trenutku treba povući potez i odje**** ove plačipi*** za sva vremena.

    Kako je netko spomenuo, lojalnost im je jednaka nuli, a ionako se ponašaju kao da im baš i nije stalo do zadržavanja partnerstva s Renaultom. Sjetite se samo situacije prije sezonu, dvije, kad su samo zahvaljujući Bogu i Renaultu, dobili motor i ostali u F1, premda to nisu zaslužili.

    Protiv njihovih vozača nemam ništa, ali sama momčad mi se gadi.



    20

    5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni