F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Magnussen: Konzistentnost stražnjeg kraja bolida ključ je naše brzine

Nikola Klobučarić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kevin Magnussen kaže da mu predvidljivi stražnji kraj bolida pomaže u izvlačenju maksimuma iz svog Haasa. Danac je izdvojio konzistentnost gripa stražnjeg kraja bolida kao područje za koje vjeruje da je bilo ključno u otključavanju performansi Haasovog bolida za 2018.

U Australiji je startao kao šesti, a do problema u utrci držao je četvrto mjesto. Na Sakhiru je ponovno stigao do Q3, završivši sedmi. Utrku je odradio još bolje s petim mjestom. Prošlog tjedna u Kini imao je nešto slabiji vikend, ali je svejedno uspio osvojiti jedan bod.

“Postoji ta tvrdnja da se naš bolid muči s podupravljanjem, ali ja ne mislim da je tako, a i ne volim podupravljanje. Sviđa mi se kad bolid ima puno gripa. Ovaj bolid ga ima, pogotovo je konzistentan na stražnjem dijelu bolida kod ulaska u zavoje.”

“Imati predvidljivi stražnji kraj praktički znači da možete više izvući iz prednjeg kraja zbog toga što je stražnji toliko predvidljiv i nije ga moguće lako izgubiti, što je vrlo dobra karakteristika uspoređujući s prošlogodišnjim bolidom. To znači da možete napadati zavoj s više agresije i donijeti više brzine u apex, puno je bolje nego prošle godine.”

Magnussen je na prvim utrkama osvojio sve bodove za američku momčad. Dobar start u sezonu zahvaljuje kombinaciji nekoliko faktora, a jedan od njih je sudjelovanje u razvoju novog bolida.

“Mislim da je to kombinacija nekoliko stvari. Naravno, imam bolji bolid nego prošle godine. Veliki plus je bio što sam imao drugačiji osjećaj ulazeći u ovo sezonu zbog toga što sam bolje znao momčad.”

“Toliko sam znao o bolidu da sam sudjelovao i u njegovoj izgradnji. Priprema je puno bolja, uoči utrka imamo dosta stvari od prošle godine koje možemo pogledati i koje nam pomažu s ovogodišnjim performansama.”

“Velika je prednost imati drugu godinu s istom momčadi, nešto što još uvijek nisam iskusio, a tek sad mi je jasno da je to velika prednost,” zaključuje Danac.

Magnussen se nakon tri utrke nalazi na desetom mjestu u poretku vozača s 11 bodova, a Haas drži sedmu poziciju.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Nikola Klobučarić
Pulsmedia autor
402 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj