Abiteboul: Usporedba Verstappena i Sainza sada pokazuje koliko je Hulkenberg dobar vozač

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 6 godina 3 min 20 komentara

Renault vjeruje da su performanse njihovog vozača Nice Hulkenberga još impresivnije ako se u obzir uzmu rezultati koje je Hulkov timski kolega Carlos Sainz ranije imao protiv Maxa Verstappena u Toro Rossu.

Podsjetimo, Sainz je Red Bullov vozač posuđen francuskoj momčadi, a prije toga je vozio u Toro Rossu gdje je nešto ranije odradio 23 utrke protiv hvaljenog Maxa Verstappena. Iako je Nizozemac, sada Red Bullov pilot, u tom periodu osvojio nešto više bodova, treba reći da je (pogotovo u prvoj sezoni) Španjolac imao dosta problema s bolidom koji su ga izbacivali iz utrka, a u kvalifikacijama su praktički bili podjednaki.

Renaultov šef Cyril Abiteboul je za Autosport rekao da je to odličan pokazatelj Hulkenbergovih sposobnosti. Nijemac u je u tri ovogodišnja nastupa tri puta dobio Sainza u kvalifikacijama (prosječna prednost 0.249s) te je u svim utrkama završio bolje plasiran od timskog kolege. To znači da Hulk sada ima 22 boda, a Sainz samo 3.

“Pošteno je reći da Sainz malo zaostaje za Nicom, ali to vam je pokazatelj koliko je Nico zapravo dobar.”

“Uvijek je zanimljivo pratiti vozača kada promijeni momčad, jer usporedbom jednoga i nekog drugoga možete postaviti cjelokupnu usporedbu na gridu. Ako se sjećate što je Carlos radio protiv Verstappena, to vam daje naznaku koliko je Nico zapravo jak.”

Sainz je u Renault došao nakon VN Japana 2017. te je posljednje četiri utrke prošle sezone odvozio u ekipi iz Enstonea, također pored Nice Hulkenberga. Španjolac je tada tri puta izgubio od Hulkenberga u kvalifikacijama, dok je u utrkama koje su oba vozača završila bilo 1:0 za Hulkenberga, ali ti rezultati nisu bili mjerodavni. Međutim, takav trend nastavio se i u 2018. što je ipak zanimljivije.

“Malo zaostaje, ali definitivno nema mjesta panici – i subotom i nedjeljom”, dodao je Abiteboul. “Potpuno sam uvjeren da u našem okruženju može nastaviti učiti, razvijati, i nadam se izjednačiti se s Nicom.”

“Međutim, on pritišće Nicu. Ovogodišnji Nico je drugačiji od onog kojeg smo imali prošle godine.”

Kad smo kod Hulkenberga, radi se o najkonzistentnijem vozaču grupe ‘best of the rest’. Na posljednjih šest utrka se kvalificirao na sedmo mjesto, dok je ovogodišnje tri utrke završio na sedmom, šestom i šestom mjestu.

“Sljedeći puta ćemo biti u Bakuu gdje je prošle godine koliko se sjećam napravio pogrešku, udario je u zid što ga je možda stajalo postolja”, rekao je Abiteboul. “To je njegov cilj. Mogu osjetiti da taj rekord o broju utrka bez postolja (138) neće još dugo važiti.”

Na pitanje Autosportovih novinara da ocijeni svoje performanse ove sezone, Hulkenberg kaže:

“Osjećam se prilično samopouzdano i sretno. Ovi bolidi uvedeni prošle godine mi vjerojatno više odgovaraju. Imam osjećaj da uz sve ove sezone i iskustvo sada vozim možda najbolje nego što sam ikad vozio. Zasad sam sretan, ali nemojte sezonu hvaliti prerano”, zaključio je 30-godišnji Nijemac.


Odgovor

20 komentara

  1. Shell
    Messa Prikaži

    Volio bi da Hulka vidjet u jakom bolidu čisto da vidim šta može. Dobar jest sigurno, ali nikako da sjedne u dobar bolid.



    30
    30

    0
  2. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Perez je pogriješio kad je odbio reno prošle godine, valjda je ocekivao ferari ali oni nikako da posalju smotanka u penziju i dovedu sposobnog vozaca koji ce im pomoci u sampionatu konstruktora.



    8
    -17

    25
  3. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Sljedeće godine će biti još bolji, kad se kilaža izjednači. :)



    23
    23

    0
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Po stilu voznje slican vettelu nije previse agresivan nego mirnije vozi uz male korekcije i malo gresaka radi. Jedan od vozaca koji zasluzuje biti u brzem bolidu mozda bas i renault za koju godinu



    33
    28

    5
  5. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Izvrstan vozač.. tipični njemački standard, prava šteta što zbog svoje visine i težine (1m84cm i 74kg) nije uspio doći u veće timove.

    Sljedeće godine bi vozači napokon mogli početi zdravo papati jer se 2019 uvodi minimalna težina vozača od 80kg (na mjestu sjedišta). Što znači da ako vozač ima 75kg onda se dodaje na vozačku školjku 5kg balasta, a ako ima 70kg dodaje se 10kg balasta. Sjedište uvjek mora biti minimalno opterećeno sa 80kg težine (niti jedan vozač nije teži od 74kg (uglavnom uvjek je Hulkenberg najteži) na gridu). Na taj način vozači neće imati prednost zato što su sitnije građe, tipa Vettela (64kg), Alonsa (68kg), Kimija (63kg) , Pereza (63kg), Verstapena (67kg)…



    13
    12

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.