F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes u Kini odradio pit stop za 1.83s

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesovi ljudi tvrde da su na VN Kine svom vozaču Valtteriju Bottasu gume promijenili za nevjerojatnih 1.83 sekunde te da su time neslužbeno srušili rekord Formule 1 nadmašivši Williamsovu promjenu s VN Europe 2016. kada su Massu zadržali samo 1.92 sekunde.

Na prošloj utrci je Bottas u boks otišao prije Sebastiana Vettela te tako tzv. undercutom zaradio vodeću poziciju u odnosu na Ferrarijevog vozača koji je promjenu guma obavio već u sljedećem krugu.

Mercedesov pit stop službeno ima vrijeme od 2.15s, ali ekipa iz Brackleyja tvrdi da je po njihovim mjerenjima sama promjena obavljena za 1.83s, dok su rezervu ostavili za ‘svaki slučaj’.

“Bili smo 3.3s iza Sebastiana kada smo došli u boks da izvedemo undercut”, rekao je Mercedesov glavni strateg James Vowles. “Nekoliko stvari nam se zajedno savršeno posložilo u isto vrijeme.”

“Prvo je to da je naš pit stop bio nevjerojatan. U ovoj novoj eri smo odradili promjenu za 1.83s na temelju našeg sustava sa signalizacijom. To je jako brzo, takva vremena nismo radili od Austina 2016. s manjim kotačima i gumama.”

“Sebastianovo zaustavljanje je bilo oko 0.9s sporije ako gledate na vrijeme u pit laneu, a od toga je pit stop bio oko 0.7s.”

Vowles ističe da je veliku ulogu igrao i sam vozač.

“Valtterijev izlazni krug je bio izvanredan. Puno smo mu poruka slali kako bismo bili sigurni da zna što treba učiniti, a to je bilo poput kvalifikacijskog kruga.”

“Odradio je to savršeno, nije napravio nikakve pogreške. Sve to je onda pridonijelo dobitku od par sekundi.”

“Posljednji element je ulazni krug na kojem možete vidjeti da se Sebastian stvarno muči na tim starim mekanim gumama. One su i dalje bile u dobrom stanju, nisu bile potpuno potrošene, ali možete vidjeti gubitak od nekoliko desetinki na putu prema boksu.”

“Sve to se savršeno poklopilo kako bi Valtteriju omogućilo izaći oko 0.7s ispred Sebastiana”, zaključio je Vowles.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Taj izlazni krug Bottasa je jedan od boljih u njegovoj karijeri.



    10

    0
  2. Alfa Romeo croblue Prikaži

    Moćni su, nema govora! :P Meni za četiri kotača treba više od sat vremena!

    Digni, odvrni, skini, postavi, zavrni, spusti…

    Doduše, ja na jednom kotaču imam više vijaka nego oni na sva četiri, ali eto…

    Brzina je vrlina!



    12

    1