F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

F1 odlučila povećati dozvoljenu količinu goriva za 2019.

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Na današnjem sastanku Strateške grupe Formule 1 i F1 Komisije u FIA-inom sjedištu u Parizu gdje su bili prisutni predsjednik FIA-e Jean Todt i izvršni direktor Formule 1 Chase Carey doneseno je nekoliko važnih odluka za budućnost F1.

Najvažnija odluka donesena za iduću sezonu odnosi se na maksimalnu dozvoljenu količinu goriva u utrci. Ona će se sa 105 kg povećati na 110 kg kako bi vozači mogli jače pritiskati u utrci, bez lift and coasta, odnosno štednje goriva ranijim puštanjem gasa.

Potvrđena je i najavljena odluka o odvajanju težine vozača od težine bolida pa će tako minimalna težina za vozače iznositi 80 kg čime će se anulirati prednost lakših vozača koja je dosad postojala. Vozači će od iduće sezone iz sigurnosnih razloga biti obvezni nositi biometričke rukavice koje prate njihove vitalne funkcije.

Rasprava oko mogućih aerodinamičkih promjena s ciljem povećanja broja pretjecanja će se nastaviti, a konačna odluka oko toga trebala bi stići do kraja ovog mjeseca.

Osim promjena vezanih za 2019., bilo je riječi i o pravilniku za 2021. FIA je prezentirala najnovije specifikacije pogonskih jedinica za tu sezonu koje bi trebale ostati 1.6 litreni V6 turbo motori, ali kao što se ranije pisalo, bez MGU-H.

FIA-in tehnički odjel sastat će se s trenutnim i potencijalnim proizvođačima motora kako bi dogovorili detalje pravilnika, a konačna odluka trebala bi stići do kraja svibnja.

Glasine spominju moguće ukidanje ograničenja protoka goriva koje je trenutno 100 kg po satu, povećanje maksimalnog broja okretaja s 15000 na 18000 te promjene po pitanju kontroverznih ograničenja komponenti pogonskih jedinica i kazni vezanih za njih, no to su zasad samo glasine.

 

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Crash.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
549 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    Ne kužim kako će izvesti to da novi proizvođači ne budu miljama iza ova dosadašnja 4? Ovi se utrkuju s tim motorima već 5 godina a razvijaju ih i duže. Kako će ih neko novi sustići? Honda je samo godinu dana kasnije došla pa još uvijek nije na razini na kojoj bi htjela biti.



    8

    0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      I drugi proizvođači imaju iskustva sa sličnim motorima. Na primjer Porsche i Audi u WEC-u. A na kraju imat će dovoljno vremena da se pripreme za ulazak u F1. A ne znam zašto bi im neko i garantirao da će odmah biti konkurentni. Nijedan od ovih najboljih timova to nije postao odjednom, nego dugogodišnjim planiranjem.



      8

      0
  2. Sve stoji, ali treba ih natjerati i da svi krenu s tom količinom goriva, tako da će biti prisiljeni ga potrošiti, a time i voziti brže. Ovako kreću sa nešto manje goriva,računajući time da će uštediti tokom utrke gorivo.



    2

    0
  3. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Ovo za težinu je glupo!!



    1

    10
  4. Sebastian Vettel daisy Prikaži

    80 kg je previše. Pa ni Hulk koji je najviši nema tolko, sjećam se da je prije mislim dvije sezone bio najteži i imao čini mi se 74, a koliko znam u posljednje vrijeme je nešto i skinuo. Što tek onda reći za recimo Vettela i Hamiltona koji nisu toliko visoki (174cm, 10 cm niži od Hulka) i trebali bi dobiti ogromnih 15 kg da se mogu natjecati?



    2

    3