F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vettel: Tajming izlaska sigurnosnog automobila nije bio dobar

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Trenutno vodeći čovjek prvenstva Sebastian Vettel je pod znak upitnika stavio vrijeme kad je direktor utrke na stazu poslao sigurnosni automobil.

Charlie Whiting je nakon sudara između Brendona Hartleya i Pierrea Gaslyja u Toro Rossu odlučio da je na stazi previše ostataka bolida da bi se nastavilo bez poduzimanja nekakve mjere, a isto tako je odlučio da bi VSC bio nepovoljan jer suci ne bi imali potreban prazan prostor da očiste stazu.

Međutim, iako su ti ostaci bili na stazi već neko vrijeme, SC je lansiran točno u trenutku kad su Valtteri Bottas i Sebastian Vettel, tada vodeći dvojac, prošli ulazak u boks.

“Očigledno, vrijeme izlaska SC je bilo loše za Valtterija i mene jer nismo imali prilike reagirati,” kaže Vettel.

“Sigurnosni automobil je došao tik ispred nas i to nas je izbacilo iz utrke, nismo imali priliku skoknuti po nove svježe gume ili ostati još jedan krug ispred SC.”

Vettel je frustriran zbog činjenice da je bilo potrebno nekoliko krugova da se odluči što će se učiniti s tim ostacima na stazi, pa se sigurnosni automobil lako mogao tempirati bez da utječe na taktiku vodećih.

“Moram shvatiti zašto nam je sigurnosni automobil promijenio utrku. 2014. smo u Mađarskoj imali sličnu situaciju kad su vodeći bili u lošoj situaciji jer je sigurnosni automobil izišao nakon što su prošli ulaz u boks.”

“Shvaćam to ako je situacija da se nešto dogodi pa morate odmah reagirati, u tom slučaju ne možete uzimati u obzir gdje je tko na stazi.”

“Ali, imati ostatke na stazi dva kruga, zašto ne pozvati sigurnosni automobil pola minute ranije pa da svi imamo mogućnost odlučiti hoćemo li u boks ili ne?”

Vettel ipak vjeruje da je izlazak SC bio potreban:

“Ne znam zaostatke svih bolida, činjenica je da sucima morate dati minutu i pol ili dvije da počiste stazu. Ali, po mom mišljenju nije u redu poslati sigurnosni automobil točno u trenutku kad aktivno mijenjate ishod utrke.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3329 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

19 komentara

  1. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Vettel je u pravu, završio bi bar drugi.



    47

    0
  2. Seb je tocno rekao sta je i trebao… Glupo je da nakon 3 odvozena kruga po krhotinama se zove SC na nacin da se utjece na ishod utrke…

    Seb je potpuno u pravu…

    Smijesno je pricati o teorijama zavjere ali i Charlie bi trebao biti oprezniji… Charlieu 10 seconds penalty za gresku ???



    47

    0
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ne bi nitko nista rekao da je SC izaso odmah ali je to potrajalo.. Poprilicno…



    25

    0
    • Tocno to…. Ili ako nije izasao odmah onda je trebalo pustit SC u uvjetima istima ili slicnima za sve vodece… Bottas i Seb su uskraceni za reakciju…

      Ali glupo je sada ista komentirati… Ferrari je sam sebe zeznuo… Da mi je samo znati sta su cekali 2 kruga sa Sebovim ulaskom u box… Ako vec nije usao odma pokriti Bottasa onda nije ni trebao ulaziti 2 kruga nakon nego ostati duze na stazi jer nema logika ici u box kad si na dohvatu undercuta…

      Velika Ferrarijeva greska…



      28

      1
  4. sve što je reko stoji, njih dvojicu su zakinuli
    je da je on već ranije izgubio pobjedu, a posle su svi ti još problemi došli



    6

    3
  5. Honda zekohonda Donator Prikaži

    citirat ću velikog matu baturinu: dikod uđe, dikod ne uđe . :D



    19

    0
  6. ovo ujedni znaci da vodstvo utrke moze direktno utjecati na rasplete utrka. ne kazem da ima ikakve urote isl u vodstvu no koliko toetose maxica ne bi me cudilo da su malo htjeli danas pomoci lewisu i rbu ili nekome od njih. Jer definitivno ako su 2 kruga vjecali trebali su sc pustiti kada su mogli otici u boks svi.



    25

    1
  7. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Ništa čudno ništa novo.. Berni je uvjek imao vruću liniju sa Whitingom za slične situacije kad je potrebno zašećerit utrku sa sumnjivim odlukama tipa ove… a ovi novi vlasnici će to još profesionalnije koristiti. Ipak je ovo cirkus-šou.

    Rezultat.. drama i još gušći poredak u prvenstvu. Tražili ste, dobili ste.



    11

    6
  8. Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

    Svi su teoretski mogli uci u box, analizirali su Sky-evci… u roku od nekoliko sekundi, ali mogli su, da su se prije smislili…
    Red Bullovci nisu imali puno vise vremena za odluku od vodecih…
    Na koncu, osoba za taktiku je morala odradit svoj dio posla- odmah nakon sudara su se vidjele krhotine i imali su svi 2 kruga do SC da razmisle…

    Ali, slazem se je odluka o SC trebala doci bar malo ranije…



    2

    5
  9. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Ok, ima rezona, nije samo kukanje za prolivenim mlijekom.
    Stvarno su se odlučivali predugo, pa kad su već sebi ostavili toliko vremena
    mogli su safety car uvaliti kada je prvi na pola staze.
    Teški sudari su jedno, ovo je sasvim druga situacija.
    Ili kao u NACAR-u odmah čim nešto otpadne s bolida
    reagirati pa kom opanci…..
    ili ne režirati utrku.
    Ovako uvijek postoji sumnja.

    Uostalom, vozačima i ekipama su sve propisali tisućama pravila, a nepoštivanjem lete kazne na sve strane.
    Mogli bi i suci doraditi svoj pravilnik da nema ovakvih sivih zona – idemo se igrati režisera – i dobivati po njonji za loše vođenje utrke.

    Al opet , možeš gledati i ovako – da nema pacera ne bi bilo ni zabave.



    2

    0
  10. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Nisam gledal trku nego snimku i ova Vettelova tvrdnja stoji ali se postavlja pitanje dali su oni imali novi set soft guma,taman da im je tajming safeta odgovarao?Meni se čini da nisu, jer su za ovaj trkači vikend imali samo 3 seta softa i bezbroj Usofta.U kasnijoj fazi trke mogli su probati još jedan box i na U softu Q krugovima pokušati napraviti neki pametniji rezultat.Barem bi probali pa se zajebali a ne ovako,ko da se prestraše vlastitog uspjeha.A tek prvi box!?Sramota za tim poput Ferrarija.Jednostavno sam prestar za istrpiti toliku hrpu bedastoća u tak kratkom vremenu.



    2

    1
  11. Jenson Button Foxi_HR Prikaži

    Sve je moguće, no mislim da je bilo dovoljno vremena za damage control da su iz Ferrarijevog pitwalla ranije i bolje/spremnije reagirali.
    Nekako sam dobio dojam da su se možda dijelom pod bremenom nesreće u Bahreinu i svih jasnih pokazatelja da su trenutno najbrži, malo kao preopustili u samopouzdanju sa stavom “lako ćemo” i tu najviše pogriješili. Kako im je ranije SC donio prednost tako ih je sada izuo iz cipela.
    SV je mogao bolje reagirati na startu i radije riskirati pustiti Kimija ispred neko Merc iza sebe. Pomalo dick-move od SV-a rekao bih! Reakcije kod prvih zamjena guma isto… zadnji mijenjaju i gube pozicije. Zatim SC… Mogao je CW ranije pustiti SC, ali što su pobogu mislili u boxu Ferrarija, trebali su odmah imati spreman plan što i kako nakon sudara dva TR i onog krša koji se vidio na stazi!
    No, lako nam je sada svima nakon utrke biti pametan da je bilo ovo, da je bilo ono … sve bi vjerojatno bilo koliko toliko manje bolno da ih nije još i Max koštao nekoliko mjesta u poretku SV-a.
    Da nije bilo tako kako je ne bi nama gledateljima bila tako napeta utrka!


    0

    0