Alonso: 13. mjesto je bio danas McLarenov maksimum

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 6 godina 3 min 5 komentara

Fernando Alonso kaže da je ostvario najbolje moguće vrijeme s McLarenovim bolidom kada je na današnjim kvalifikacijama završio na 13. poziciji.

Još jučer je rekao kako će im biti jako teško proći u posljednju kvalifikacijsku rundu, ali se nadao 11. poziciji kako bi bio na dobrom mjestu za odabir guma za start utrke. Ta nadanja nisu se ostvarila i sad zaključuje da moraju pronaći još brzine:

“Pokušavali smo doći do P11, što bi bilo idealno. Krenuti prvi izvan Q3, odabrati gume… Ali, nije bilo moguće. P13 je bio maksimum,” izjavio je Alonso nakon kvalifikacija.

“Pokušat ćemo sutra doći do bodova, mislim da smo u dobroj poziciji.”

“Posljednja dva ili tri bolida iz Q3 će se mučiti jer će vrlo brzo morati na promjenu ultrasoft guma. Mi još moramo pronaći brzine, kao što smo rekli u Bahreinu. U jednakim uvjetima smo P13 i to se mora poboljšati, to je jasno.”

McLaren će tako drugi put u nizu krenuti iz sedmog startnog reda, a prije tjedan dana Eric Boullier je ovakav rezultat prozvao “nevjerojatnim”. Ipak, u utrci su uspjeli doći do 7. i 8. pozicije.

Alonso vjeruje da je i dalje problem brzina na pravcu.

“Nakon tri utrke sad smo više-manje identificirali naše probleme. Čini se da smo u odnosu na glavnu konkurenciju malo sporiji na pravcima.”

“Mislim da postoji potencijal za razvoj bolida u tom smjeru gdje možemo dobiti malo besplatnog vremena po krugu. Nadamo se da ćemo vidjeti nekakve rezultate.”

Alonso je u posljednjem pokušaju bio neposredno iza Stoffela Vandoornea u pokušaju “slipstreaminga”, ali to nije bilo dovoljno.

“U Q1 smo odlučivali tko će kome pružiti zavjetrinu,” kaže Alonso.

“Ja sam u Q1 završio ispred i odlučili smo da ću ja Stoffelu dati zavjetrinu u prvom pokušaju, a on meni u drugom.”

“Pretpostavljam da TV nije pokazao kad sam je ja njemu dao jer oni to nikad ne pokažu, ali kad on meni da – onda to pokažu.”

“Pokušali smo tu dobiti nekoliko desetinki, ali imamo još puno posla. Između Bahreina i Kine je bilo samo par adna i idemo vidjeti možemo li do iduće utrke ući u Q3 pod normalnim okolnostima.”

Alonso vjeruje da će sutra samo jednom na promjenu guma, iako očekuje probleme s degradacijom.

“Na granici je između jednog i dva zaustavljanja. Mislim da će svi ovi koji su ušli u Q3 na ultrasoft gumama ići dvaput u boks i možda ćemo mi biti u prednosti ako uđemo jednom. Mislim da će biti problema s gumama i u utrci ćemo ih pokušati sačuvati što je bolje moguće.”


Odgovor

5 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nema veze uskoro ce borba sa RBRom. Samo sto nije.



    12
    8

    4
    • Max Verstappen 33
      Mario Prikaži

      Po svemu sudeći do sada Ferari je jako napredovao i to i na stazama koje su više odgovarale Mercedesu. Mercedes sa ovim problemima kao da je otišao malo unazad a RB nekako isti. Svejedno sutra očekujem veliku borbu a najviše me zanima kako u toj priči stoji RB jer do sada to još nismo saznali



      10
      10

      0
  2. Ferrari
    ferrari1984 Prikaži

    Kako nam Alonso kaze da imaju najbolju sasiju i kako ostali kazu da je Alonso najbolji vozac na gridu onda u najmanju ruku bi bilo realno da covjek pobjeduje RB…

    ???



    11
    -17

    28
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Čemu tolika zlonamjernost?
      Isto tako taj motor je godinama razvijan za šasiju RB – a ne MCL- a.
      Ako misliš da to nema veze ili velikoga utjecaja onda si običan navijač
      a ne fan F1



      19
      15

      4
      • Ferrari
        ferrari1984 Prikaži

        Nisam zlonamjeran nego jednostavno mi je zao Mcl i svih tih njihovih izgovora…

        F1 pratim od 90te godine ako vec hoces istinu. Nikad nisam bio fan Mcl nego oduvijek Ferrarija…

        Volio bi da je Mcl jak ma koliko se to tebi cinilo da nezelim…



        6
        0

        6

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.