Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
McLaren je posljednja momčad koja je napravila grešku kod promjene guma. Tijekom drugog slobodnog treninga za VN Kine zadnja desna guma Stoffela Vandoornea nije bila pričvršćena na ispravan način pa je Belgijac morao zaustaviti svoj bolid na stazi.
Vandoorneov incident je nastavak velikih problema s promjenom guma koje smo viđali na prve dvije utrke. FIA je nakon treninga odradila istragu, a britanska je momčad kažnjena s 5000 eura zbog nesigurnog izlaska iz bokseva.
“Vozač je zaustavio bolid na siguran način nakon što je shvatio da guma nije ispravno pričvršćena.”
“Sukladno s prijašnjim odlukama slične prirode, suci su odlučili da se neće primijeniti kazna na gridu zbog toga što je vozač tijekom prve prilike poduzeo sve odgovarajuće radnje. Prema tome, suci kažnjavaju momčad s 5000 eura,” pisalo je u FIA-nom izvješću.
McLaren je potvrdio da tijekom Vandoorneovog pit stopa nisu dobili informaciju o problemu od strane senzorskog sistema, a mehaničari su bili uvjereni da je procedura obavljena ispravno. Momčad će danas odraditi istragu kako bi bili spremni za ostatak vikenda.
“Odmah nakon izlaska iz boksa nisam imao osjećaj da nešto nije u redu. Tek u 3. zavoju sam osjetio da se nešto događa. Pogledao sam u retrovizor i vidio da zadnja desna guma nije pričvršćena te sam odmah stao zbog sigurnosnih razloga,” komentirao je Belgijac.
Na pitanje jesu li zaustavljanja postala prebrza, Vandoorne je odgovorio:
“Pit stopovi su dio Formule 1. Na neki će način uvijek biti prebrzi. Ne volimo viđati incidente kakvog smo imali s Kimijem u Bahreinu. Još je nekoliko bolida moralo odustati zbog istih razloga. Sigurno je da to ne želimo viđati, ali takve stvari se događaju.”
Morate biti logirani za komentiranje.
Bezveze zure. Bolje izgubiti tih pola sekunde nego da ti bolid stane nakon 100metara.
8
2
Brzi pit stop je dio utrkivanja i zahvaljujući brzom timu utrka se nekada dobiva ili gubi, meni je to ok da odrade što brže mogu. Ako bi radili sporije radi sigurnosti onda najbolje da primjene pit stop kao u Formuli E, sa minimunom vremena prije kojeg nesmiješ završiti pit stop. Cijeli tim se utrkuje, ne samo vozač.
21
0
Eto.. Bojleru ode i ona posljednja slamka za koju se hvatao: “McLaren jedini nije imao tehničkih niti mehaničkih problema ove sezone”
10
6
Ovo su treninzi,utrka je jedina bitna, dzaba ti savršeno odrađena tri treninga i kvalifikacije ako u utrci greške praviš,tako da bolje sad nego u nedjelju!
8
0
Očito nešto nije u redu sa sustavom izmjene guma/felgi ove godine. Je li netko zna imaju li sve momčadi isti sustav?
7
0
Izgleda da čitavim boxom vlada onaj “crni zloduh” iz Mini Driversa.
9
1
Jednostavno odrediti minimalni pit stop npr. 5 sekundi moras minimalno biti zaustavljen i problem rijesen…
Ili vratiti nadolijevanje goriva…
13
0
Ma kakvo vraćanje nadolijevanja goriva…
0
8
Koliko traje promjena 2-3 sek…pa to nije normalmo i ovakve stvari se dogadaju jer je sve na granici normalnog…umjesto HALO pizdarija bolje da uvedu obavezan pitstop os 5 sek kako je napomenuo u komentaru niže kolega ferrari1984 i sigurnost ce povecati na pravi način..kako sada ti kotači lete treba im Halo.
9
2
Ispravno bi bilo napisati da mijenjaju točkove, jer da mijenjaju samo gume malo bi to duže potrajalo. :D
4
1
Ima logike.. Svi idu po nove gume ali kad se neso ne zasarafi kako spada nije labava guma nego kotac :D
1
0