Izdvojeno

Alonso: Ljudi su očekivali previše od McLarena

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso kaže da su ljudi previše očekivali od McLarena uoči početka ove sezone, te da ta očekivanja nisu realistična.

McLaren je u obje utrke ove godine bio u bodovima s oba vozača, ali je tempom miljama iza Mercedesa, Ferrarija i Red Bulla. Štoviše, na prve dvije utrke se pokazalo da nisu niti četvrta najbolja ekipa.

Trkaći direktor Eric Boullier kaže da je početak sezone bio definitivno teži nego su očekivali. Ipak, Alonso kaže da je ovaj period normalan nakon svega što je McLaren preživio u posljednje tri godine, te nije bilo realno očekivati bolje performanse.

“Ne znam što su ljudi točno očekivali na prelasku u novu sezonu gdje pravilnik ostaje isti,” kaže Alonso.

“Tri ekipe su bile ispred svih prošle godine i to je tako ostalo i ove.”

“Prošle godine smo u tri utrke imali 0 bodova. Prošle godine Stoffel nije niti uspio krenuti u utrku u Bahreinu, dovukao je bolid do boksa. Prema tome, ove godine smo nakon dvije utrke došli četiri puta do cilja i imamo treće mjesto u poretku konstruktora.”

Iako je ekipa imala mučnu predsezonu Alonso i Vandoorne su profitirali od problema svoje konkurencije i McLaren je na trećem mjestu u poretku konstruktora.

Alonsov najbolji rezultat ove sezone zasad je peto mjesto, a kaže da je McLaren jedina ekipa čija sezona je zasad bez greške.

“Mi smo jedina ekipa koja nije imala mehaničke ili operativne pogreške.”

“Ferrari je imao problema u boksu, Haas također, Red Bull je odustajao… Mislim da je samo jedna ekipa prošla bez problema u oba vikenda, a to je McLaren. Čak i Mercedes je mijenjao nekoliko puta mjenjač,” ističe Alonso prednosti svoje ekipe pred konkurencijom.

“Ovo bi se moglo jako brzo promijeniti, ali zasad je početak sezone jako pozitivan.”

“Razumijem da je uvijek teško ispuniti očekivanja.”

Komentiraj

22 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Da nisi toliko laprdao mozda bi ocekivali manje.



    37

    9
  2. zato sto si ti govorio kako cete napasti Red Bull. Prosle sezone svi krivili Hondu, kao McLaren ima najbolju sasiju a koga cete sad kriviti?



    35

    7
  3. Da, da.
    Rece to vozac koji je rekao da samo Meklaren Honda moze da skine Mercedes sa trona…..

    Idi skaci na trampoline.



    40

    17
  4. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ja sam baš dobio dojam da je on očekivao najviše….



    28

    3
  5. Kimi Raikkonen
    IceMan282 Prikaži

    Sad nema Honde pa su ljudi krivi..hah..



    23

    14
  6. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Kada si tako spor ne možeš ni imati mehaničke ili operativne pogreške.
    Vozio si -1 krug, treba li još manje očekivati?



    21

    27
  7. Mislim da svi skupa nismo bili realni u očekivanjima, ali i da je McLaren pod velikim povečalom javnosti koja niti je uvijek dobronamjerna niti objektivna.

    U svakom slučaju kad im je otpao kotač svi su se smijali. Kad su Hass i Ferrari imali problema s kotačima, to se zove loša sreća.

    Kad je riknula baterija na testiranjima, svi su se smijali, kad Red Bullu rikne baterija u utrci onda je to loša sreća.

    Ekipa je stavila novi motor na staru šasiju rađenu za drugi motor, imali su sranja na testiranjima i nisu sve skupa do kraja složili. Nitko zapravo ne zna što će se dogoditi do kraja sezone, a malo tko je realan, bio za ili protiv McLarena.



    59

    7
  8. Jim Clark
    VekiVedro Prikaži

    Zapravo je mislio da će se boriti sa Red Bullom po broju odustajanja….



    10

    4
  9. S obzirom na plakanje, prosle godine i hvaljenje do Australije, nitko ne očekuje manje od direktne bitke s Meckom i Ferrarijem. Ipak imate najbolku šasiju na gridu i najboljeg vozača svih vremrna u kompletu s solidnim motorom.



    19

    11
  10. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Na zadavajte si ciljeve koje ne mozete ispuniti



    7

    0
  11. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Da , ti govoriš da napadate RBR , a ostali kao traže previše…Daj se umirovi , dobro je i netko rekao neki dan da je on samo gubitnik i ništa više.



    6

    14
  12. Ayrton Senna
    MCLfan Prikaži

    ako se mene pita,mclaren za ovu sezonu da bude 4. odlično bi bilo.
    pričekat do polovice sezone pa viditi kolko rade,ovo šta se piše je sve glupost,rezultati če ionako doć,jel dobri il loši vrijeme če pokazat,bolje da malo i oni ohlade sa komentarimabarem do silverstonea pa onda če znat di se nalaze sa razvojem i kolko mogu do kraja



    3

    0
  13. Alonso i nije baš pametan.


    0

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni