Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli preživjeti, molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Kine

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nova sezona Formule 1 donosi još stroža pravila po pitanju dozvoljenih elemenata pogonske jedinice. Ove sezone vozači na raspolaganju imaju samo tri motora, tri turbopunjača i tri MGU-H, te samo dva MGU-K, dvije baterije i dvije kontrolne elektronike.

Neke momčadi već su načele nove elemente, ponajviše Honda.

I dok je u 2017. najopterećenija komponenta bio turbopunjač ili Motor Generator Unit-Heat, a najpouzdaniji baterija i kontrolna elektronika, nakon prva dva trkaća vikenda ove sezone imamo nešto drugačiju sliku, s obzirom na to da su već tri vozača načela nove baterije i/ili kontrolne elektronike, što znači da su s tim komponentama već došli do maksimalno dozvoljenog broja za 2018.

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 1 1 1 1 1 1
Mercedes Bottas 1 1 1 1 2 2
Ferrari Vettel 1 1 1 1 1 2
Ferrari Raikkonen 1 1 1 1 1 1
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 1 1 1 1 1 1
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 1 1 1 1 1 1
Force India Mercedes Perez 1 1 1 1 1 1
Force India Mercedes Ocon 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Stroll 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Sirotkin 1 1 1 1 1 1
Renault Hulkenberg 1 1 1 1 1 1
Renault Sainz 1 1 1 1 1 1
Toro Rosso Honda Hartley 1 2 2 1 1 1
Toro Rosso Honda Gasly 2 2 2 1 1 1
Haas Ferrari Grosjean 1 1 1 1 1 1
Haas Ferrari Magnussen 1 1 1 1 2 2
McLaren Renault Alonso 1 1 1 1 1 1
McLaren Renault Vandoorne 1 1 1 1 1 1
Sauber Ferrari Ericsson 1 1 1 1 1 1
Sauber Ferrari Leclerc 1 1 1 1 1 1

*Renaultova pogonska jedinica

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji donator je:   Jester.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Ja da sam na mjestu TRHonde svaki drugu trku bi u petak uzimao novi kompletan PU, a trku vozio s onim od prošle. Tako da sam slijedeću bez kazni s novim PU-om kojeg mogu odvrtit na 120%. Takvu taktiku bi primjenio na jednom bolidu, a na drugom bi testirao izdržljivost. Na taj način bi skupili hrpu podataka, a u isto vrijeme bi pokazali konkurentnost (bar svaku drugu trku).



    18

    7
  2. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Nije vezano za temu al zelim pitati
    Jeli nekome cudno u dvoboju maxa i hamiltona zasto nepokazu onboard s hamiltonovog bolida da se vidi sto je on napravio? Ovo nije prvi put da san nesto tako zapazio kao da zele nesto sakriti?



    1

    1
  3. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Sjekire ce padat…Alo i Van se ne crvene



    1

    0
HrvatskiEnglish