F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vozači o stazi u Kini

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nemojte propustiti

Brendon Hartley

“Sviđa mi se staza. Vrlo je tehnički zahtjevna i teška za gume sa zavojima poput prvog. U njemu mislim da ima 10 opcija i linija, a uvijek se događaju neka luda pretjecanja s unutrašnje strane što je dobro za navijače i zabavno za vozače.”

“Također ulazak na stražnji pravac, imamo jedan zaista dugačak desni zavoj koji je težak za lijevu prednju gumu pa mislim da će upravljanje gumama biti bitna tema ovog vikenda.”

Romain Grosjean

“Na ovoj stazi bolid mora zaista dobro raditi s prednjim gumama. Sviđaju mi se brzi 5. i 6. zavoj. To je jednostavno nevjerojatno dobar dio. Također, zavoji 1, 2 i 3 su izazovni. Puno se traži od prednjih guma i nije lako naći prave putanje.”

“Stražnji pravac, taj dugačak desni zavoj, dodavanje gasa… To je također važno jer nakon toga slijedi kilometar i pol pravca. Morate doseći maksimalnu brzinu što je prije moguće.”

Esteban Ocon

“Teška je ovo staza s nekim neobičnim zavojima i nije lako složiti pravi krug. Zaista morate napasti stazu umjesto fine i mekane vožnje, morate koristiti pasice. Pretjecanje je moguće, ali je teško. Ponekad pronađete priliku u 6. zavoju ili na kraju stražnjeg pravca.”

Nico Hulkenberg

“Staza je poznata po 1. i 2. zavoju koji kao da nemaju kraja. Težak je to kompleks zato jer je lako ući preentuzijastično, posebno tijekom kvalifikacija, što će vam uništiti prednju lijevu gumu. Povuče vas unutra jer jako dugo traje nakon brzog ulaska u zavoj. Usporavate polako i zavoj postaje sve uži i uži, čini se kao da nema kraja prije nego dođete do silaska prema trećem zavoju. Prvih par zavoja su poznati po degradaciji guma i kasnije u krugu, tamo oko 13. zavoja, imate još jedan desni zavoj koji može još više uništiti gume.”

“Nakon tog unikatnog prvog sektora ostatak kruga ima svega po malo – od sporih do brzih dijelova, što stazu čini nezgodnom za složiti dobar setup. Imate stražnji pravac koji je toliko dugačak da možete odigrati partiju šaha dok ne lupite po kočnici.”

Kevin Magnussen

“Šangaj je zaista dobra staza za pretjecanje, pruža puno prilika. Moj omiljeni dio su 7. i 8. zavoj – brzi zavoji u sredini. Prilično dobra sekcija staze. Prva tri zavoja su unikatna kombinacija. Uđete jako brzo i onda morate zaustaviti bolid u zavoju sve do sporog izlaska.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3340 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Ako je jaka degradacija guma smijese li se Mercu opet neki problemi???



    12

    2
  2. David Croft Frantic Donator Prikaži

    “….Imate stražnji pravac koji je toliko dugačak da možete odigrati partiju šaha dok ne lupite po kočnici.”

    :rofl: :rofl:
    Hulk just kidding



    12

    1
  3. Ferrari racer 29 Prikaži

    Kina = kiša, magla, smog… mmmm.. neodoljivo za dišne bolesti.. nema šta, idealna propaganda za pravo ekološku utrku :D
    no, šalu na stranu.. Kina rijetko kad razočara..



    8

    0
  4. Ovim putem bi urednicima ovoga extra portala predlozio (ukoliko imaju vremena i mogucnosti) , da pred utrke ubace tko su bila prva trojica i sa kojim bolidima ili pobjednik na toj stazi u zadnjih 10-15 godina da su nam zanimljivije pretpostavke, kome lezi koja staza isl. iako znamo da najjaci dirigiraju , ali cisto da je interesantnije i na portalu.



    11

    1