F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pobjednici i gubitnici s01e02

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pobjednici i gubitnici

Sebastian Vettel

Možda pobjeda crvenog bolida donekle maskira sliku, ali Ferrari jučer nije dobro obavio svoj posao. Ne samo da su uprskali Raikkonenovo zaustavljanje, već ni sama ideja strategije nije bila dobra. Ne znamo postoji li razlog za to, jesu li možda tretirali gume gore od Mercedesa ili su iz nekog razloga ostavljeni bez izbora – ali otkriti Mercedesu plan i ostaviti im na izbor da na primjeru Fernanda Alonsa vide kako medium funkcionira skroz dobro, a onda svom jedinom preostalom vozaču poručiti da stint na soft gumama mora produljiti za otprilike 15 krugova više od predviđenog – to je šala, a ne plan. Vettelu palac gore zbog živaca i izbjegavanju grešaka, ali isto tako se vrlo lako moglo dogoditi da sve pođe po zlu i završi kao Silverstone prošle godine.

Marcus Ericsson

Marcusa Ericssona često smo prozivali zbog njegovog statusa vozača koji plaća svoje mjesto, ali ako nastavi s ovako dobrim vožnjama – nitko s tim neće imati problema, a najmanje Sauber. Istina, Ruth Buscombe je smislila taktiku koju je trebalo provesti u djelo, a to joj nije niti prvi put da izvlači asa iz rukava, ali Ericsson je to sjajno odradio na stazi. Doduše, kad je u pitanju momčad iz donjeg dijela poretka onda je malo lakše raditi strateške planove jer imate puno manje za izgubiti. Dva-tri dobra poteza i heroj ste, a bezbroj loših odluka i – ionako ste na začelju gdje bi i inače bili. Vidjet ćemo hoće li netko od top ekipa posegnuti prema Sauberu i zgrabiti Buscombe za neku veću ulogu. Ericssona je teško zamisliti u nekoj drugoj ulozi osim ove koju trenutno ima, ali ovakva iznenađenja kao jučer u Bahreinu svakako su dobrodošla da se malo promijeni i njegova reputacija. Sad i idući vikend tako, i idući…

Pierre Gasly, Toro Rosso, Honda

Pierre Gasly jučer je lebdio deset centimetara iznad asfalta dok je odgovarao na novinarska pitanja nakon utrke. Sjajno je vidjeti mladenačku, skromnu i neiskvarenu energiju dečka koji je tek došao i istinski je oduševljen svime oko sebe. Ono što mi vidimo na ekranu je tek dio od svega kroz što vozači i cijela momčad prolaze tijekom jednog GP vikenda. Prava je rijetkost da se sve to posloži kako treba. Vozač odradi sjajnu partiju i u subotu i u nedjelju, motor funkcionira fenomenalno, aerodinamičke nadogradnje rade bolje od predviđanja, strategija izvršena bez problema… Bravo ekipa. Znate kako je svima Haas bio senzacija na testiranjima i u Australiji? Kako onda nazvati 4. mjesto Toro Rosso Honde na ovakvoj stazi koja je zahtjevna za motor?

Kevin Magnussen

Napokon je Haas uspio iskoristiti alat kojeg su složili tijekom zime i Kevin Magnussen odraditi utrku bez (većih) problema. Oni se hitno moraju presložiti iz ekipe koja je “šok iza top 3 ekipe” u ekipu koja je standardna iza top 3 ekipe. Ako se etabliraju na ovoj poziciji, bit će to sjajna sezona za njih, a s time dolazi i bonus novac, a s bonus novcem dolaze i bolji bolidi za iduće godine, a s boljim bolidima dolaze i bolji vozači… Kad sam već kod vozača – Grosjean se hitno treba zbrojiti jer trenutno izgleda kao slabiji od dva vozača Haasa i ne vidim nijedan razlog zašto bi ga Steiner dugo trpio kad je tržište prepuno sjajnih mladih (jeftinih) vozača.

Formula 1

Što se ono pisalo nakon VN Australije oko nedostatka pretjecanja? Ricciardo je nešto spominjao…?

Max Verstappen

Ne tako davno jedan sudar mogao je biti okidač za demociju u slabiju ekipu. Malo prije toga jedan sudar mogao vam je prilijepiti nadimak “crash kid”. A još malo prije toga jedan sudar mogao vas je lansirati ne u slabiju ekipu nego na neko sasvim drugo mjesto. Danas smo u periodu ovog sporta kad se u prvoj utrci izvrtiš ničim izazvan i izgubiš par pozicija, u drugoj utrci razbiješ bolid u kvalifikacijama, pa dan kasnije razbiješ svoj i tuđi bolid u drugom krugu utrke… I svejedno si superzvijezda! Lako je voziti izvanredno ako ne znaš uopće što je to red.

Williams

Prevario sam se kad sam nakon zimskih praznika pomislio da nećemo imati backmarkera ove sezone vidjevši Sauberov potencijal da se priključi sredini poretka. Ipak, tko je mogao očekivati da će Williams ovako potonuti i uz ogroman budžet uspjeti upropastiti sav svoj potencijal. Znamo da Mercedesov motor nije jamac ni za što jer (kako McLaren/Renault/Toro Rosso/Renault sad pokazuje) montiranje motora u bolid nije tek tako jednostavan posao. Ali, kako su uspjeli biti toliko loši da uz mekše gume ove godine oni nazaduju u vremenima? Zapravo, kad se malo pogleda, i nije tako ogroman misterij.

McLaren

McLarenov problem nije motor. McLarenov problem je šasija, ekipa, stanje uma i samozavaravanje da je krivac za prošle tri sezone bila isključivo Honda. Što prije se pomire da nemaju dobru ekipu, da nemaju ni približno najbolju šasiju i da je bodovno stanje trenutno čista igra slučajnosti – to će prije krenuti nabolje. Jer, po ovom što smo vidjeli u Bahreinu – bolje ekipe od McLarena trenutno su Ferrari, Mercedes, Red Bull, Toro Rosso, Haas i Renault. Odnosno, svi osim Saubera, Williamsa i Force Indije. No, uvijek mogu sazvati izvanredan sastanak i vidjeti što se točno može napraviti, možda odrediti datum idućeg sastanka.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3329 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

46 komentara

  1. Po cemu su Renault, Hass i Toro Roso bolji od Mclarena?
    Po meni, trenutno su svi u 5 deka, sto je i stanje na stazi pokazalo. Alonso je cijelo vrijeme bio na repu Hulkenbergu, Vandorn ispred Sainza.
    Isti odnos je i sa vozacima Hassa i Toro Rossa.
    Mclaren je samo imao lose kvalifikacije, na stazi nije bio losiji niti od jedne naborjane ekipe.



    23

    29
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Haas i Toro Rosso su bili značajno brži od McLarena, to je jasno čak i unatoč Magnussenovoj taktici rastezanja soft guma u drugom stintu. Toro Rosso neću ni komentirati, oni su ih ponizili. Boullier se samo može nadati da je to specifično za ovu stazu jer inače neće svibanj dočekati u McLarenu.

      Za Renault bi se moglo reći da su bili tu negdje s McLarenom u utrci, ali ne razumijem zašto kažeš da je McLaren imao “samo loše kvalifikacije”? Nije to nekakav bonus nebitni dio vikenda. Umjesto da napadaju Red Bull vremenski bili bliže Williamsima nego Red Bullu, i to uvjerljivo.



      41

      43
      • Po cemu su to bili brzi?
        Hass je jedno vrijeme cak i kocio Hulkenberga i Alonsa. Razlikom u taktici se odvojio sredinom utrke, pred kraj su ga sustigli. Da ne pominjemo da je Vandorn bio daleko ispred Groznog. Redoslijed izmedju njih su “samo” kvalifikacije odredile, a Mclaren je tu bio los. U trci, su bili jako blizu jedni drugih, za razliku od Australije gdje je Hass bio brzi i od Renaulta i od Mclarena.
        Mislim da ce Hass za mjesec dana biti daleko iza i jednih i drugih.

        Sa svim nabrojanim ekipama, ako gledamo oba vozaca, Mclaren je imao 1:1.



        30

        26
      • Ferrari AMG Prikaži

        Ante jesi ti gledo utrku jucer ili? ?



        11

        7
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Vidi, upravo to samozavaravanje sam spomenuo kao jedan od problema u McLarenu. Čini se kako se proteže i na navijače :) Ajmo redom:

        1) Najprije, kako misliš Haas “kočio” Alonsa, zar se tu u Bahreinu nije moglo pretjecati?
        2) Grosjean je izgubio pola krila sa lijevog bočnog usisnika zbog čega je morao još jednom (neplanirano) u boks – tu je njegova utrka završena.
        3) Redoslijed su djelomično odredile kvalifikacije, to se slažem. Isto kao što djelomično zbog kvalifikacija mislim da je McLaren ovog vikenda zaslužio palac dolje.
        4) Za mjesec dana će biti nova epizoda Pobjednika i gubitnika, o tom potom.

        Možeš uzeti statistike koje ti se sviđaju pa vidiš da je McLaren 1:1, ili kao što Alonso trenutno gleda poredak na tablici pa to stavlja na svoj Instagram, ali nećemo se baš podcjenjivati takvim varkama. Da te u petak netko pitao bi li bio zadovoljan da u utrci ispred McLarena završe Ferrari, Mercedes, Toro Rosso, Haas i Renault – vjerujem da bi pričao malo drukčiju priču nego sad kad pokušavaš naći nešto pozitivno.



        28

        28
      • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Race pace nije bio los dapace blizu ostalih upper midfieldera. Ali da li bi trebali biti zadovoljni nakon onakvih kvalifikacija i utrke? Ovo sam rekao prije pocetka sezone a ponoviti cu i sad. Sve osim uvjerljive cetvrte pozicije i pristojnog deficita naspram RBRa je ogroman fail a to znaju i oni sami. Ako se ovakva situacija nastavi na sljedecih par utrka, Boullier mora letiti. Stalno neka opravdanja. Zamijenili Hondu sa Renaultom i opet su najsporiji na speedtrapu.



        19

        0
      • Formula1 f1zd Prikaži

        Meni osobno to liči na Ferrarijevu sezonu 2016. Navijači Ferrarija (i ja) su praktički do VN Monaka bili uvjereni da je Ferrari u gram s Mercom, a svi znamo kako je stvarno bilo…



        14

        0
      • Fernando Alonso Lux14 Prikaži

        Ako usporedimo race pace Alonsa i Magnussena, vidimo da je Haas veliku većinu utrke brži od McLarena, al mislim da ćemo dobiti još bolju sliku u Kini jer možemo reći da McLaren nije odabrao najbolju strategiju ovu utrku i da bi sa softom u 2 stintu vjerovatno prošao Renault (uz to što McLaren nije donio većinu upgradeova za ovu sezonu, a Renaultov upgrade PUa tek dolazi). Ja misli da je McLaren taman tu sa Renaultom, iza Haasa a za Torro Rosso ne možemo puno govoriti jer je prošla tek jedna utrka i tek treba vidjet jel ovo bilo kao sa Hamiltonom u q3 Australije ili ćemo imati japansku roštiljadu u Kini (iskreno se nadam da se to neće dogoditi). Ali nema smisla da mi fanovi McLa puno govorimo o performansama jer je i sam Alonso izjavio da su dobrano podbacili ovaj vikend, pogotovo u kvalama. Ako nebudu realno 4. momčad u Španjolskoj, letit će perje u Wokingu



        5

        2
      • Jenson Button Foxi_HR Prikaži

        Možda sam u krivu, ali negdje vidjeh da su dva TR-a imali različite pakete, odnosno, jedan je bio sa nadogradnjama, a drugi nije. U slučaju da su imali iste pakete, onda je pokazatelj da je P.Gas daleko bolji vozač od Hartley-a.
        Nadalje, McL je imao katastrofalne kvale, a to koliko je tko bio brz, u kojim stintovima i tko je imao gužvu, a tko ne, na stazi na kojoj se može pretjecati nema nikakve veze jer se na kraju priče, (da parafraziram) nakon kockaste zastave, mrtvi broje. TR je razvalio McL na čelu sa 30 milja vrijednim Alonsom koji je bio, ruku na srce – nemoćan!
        Uz sve nadogradnje koje su stavili pogodili su i jedina razlika u odnosu na ostatak čopora je (pretpostavljam) da Hondu ne zabrinjavaju ograničenja po pitanju dijelova i PU, za razliku od ostalih koji su uglavnom orijentirani na što bolje čuvanje motora. Utoliko su moguće i minimalne razlike u snazi kod pojedinih timova, odnosno koliko procjenjuju da trebaju biti konzervativni po pitanju stanja komponenti svojih motora.
        I za kraj bih nadodao da bodovno stanje na tablici ne znači ništa nakon 2 utrke sezone i svak tko misli da je McL napravio dobar posao (u ovom trenu) je u velikoj zabludi. Imali su sreće, za razliku od RB-a koji je imao nesreću (u ovo uključujem i gluposti koje je radio Max u obje utrke). Nemojte zatvarati oči subjektivnog dojma u odnosu na suhoparnu statistiku!



        3

        1
    • Slazem se,a i Mclaren je fulao sa odabirom guma ako se pogleda Toro Toso i njihovi 1,2,3 stint


      0

      1
      • James Hunt f1_zg Donator Prikaži

        Možemo li se složiti da je McLaren imao loše kvale, dobar start, prljav zrak i promet tijekom utrke, loš odabir guma i sreću zbog ispadanja 2 RB i 1 Ferraria, a Torro Rosso je imao dobre kvale, sreću zbog odustajanja 2 RB i 1 Ferraria (jer bi inače bilo prometa i prljavog zraka) i dobru strategiju s gumama.

        Dakle što se tiće Torro Rossoa bolje ne može, što se tiče McLarena u najboljem slučaju 50:50. Razlika, dva mjesta.

        Izvlačenja nekakvih brzina u sektorima u različitom prometu na različitim gumama jednako je blesavo kao i ostala statistika nakon dvije utrke (pozicija Alonsa i McLarena na ljestvicama).

        Drugim riječima sve je ovo gatanje u pasulj prebranac. Čekamo Kinu i još par utrka pa bumo vidli, rekli su slepi….



        4

        0
  2. Realno napisano….. jasno je kako se nije pozicionirala četvrta ekipa iako Hass i Renault izgledaju naj bliže tome ..navijači Alonsa i Mclarena žele se progurati na to 4 to mjesto ali nisu ni blizu



    22

    4
  3. Marlboro Alonso65 Prikaži

    Da je Alonso u Ferrariju ili Mercedesu nesumnjivo bi bio top 3 ako ne i prvak,radi cuda s losim autom.



    10

    38
  4. Maurizio Arrivabene Firemarshall Donator Prikaži

    Slazem sa sa svime osim sa prvom tezom da je Ferrari upropastio ili otkrio strategiju mercedesu. Na kraju svega, sto su drugo mogli napraviti.. u trenutku kada je Vettel ulazio u boks, prednost je bila 2.282 sec. Kasnije sam slusao kad je Toto pricao Webberu da je undercut 2.2 sec i da Bottas nije usao samo zato jer je prednost bila 2.3 sec. I to su odluciili u zadnji cas. Moje je misljenje da Vettel nije usao prvi, Bottasu bi uspio undercut i da su onda kopirali mercedes sa medium, na istim gumama skoro jednake starosti tesko da bi Vettel uspio vratiti poziciju. Jednostavno kad vodis utrku sa tako malom prednoscu, prisiljen si napraviti prvi potez, jer svi iza tebe nemaju sto za izgubiti i samo cekaju da to napravis. Mislim da je Ferrari jedini krivo napravio ovaj incident s mehanicarom, a mozda se jos ispostavi da nisu ni oni krivi..vec sustav



    14

    1
  5. Gospodine Ante Vetma@molio bi te da pogledas na kojim je gumama startao Alonso a na kojim Gasly?
    Ajmo dalje…1,2,3 stint na kojim su gumam opet ova dva vozaca vozili?
    I zadnje pogledaj najbrza vremena kruga u utrci…
    https://maxf1.net/vn-bahraina-2018-pregled-najbrzih-krugova-mercedes-najbrzi-svi-vozaci-unutar-1-8-s/
    Cekam odgovor?hvala



    6

    8
  6. Marlboro MrDoomroom Prikaži

    McLaren nije napravio dobar bolid u Kini će još više doći do izražaja sve mane ovog bolida predviđam šamaranje na stražnjoj ravnici jednostavno su spori.
    Nije za one slabog srca Vettel vs Alonso kvalifikacije usporedba.
    https://youtu.be/58NLDvKUp-4



    8

    1
  7. Mclaren Dante Prikaži

    Izgleda da sam danas otkrio sto je Mclarenu bila inspiracija za livery i sasiju/aerodinamiku
    https://drive.google.com/file/d/1ZL_WNCJ1oFxef_Znw2FOkNUTRKb-9nY7/view?usp=drivesdk



    15

    3
  8. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Za Luju je bilo ocekivat S i M i Ferrari se ravnao po tome, potegli su prvi na S i onda vjerojatno na SS i ganjat Luju na starim gumama ali u pricu se uvlaci i Bottas i tjera Ferrari u kocku sa S do kraja.. To je ono sto Kimi ne uspjeva ( vjerujem cak da bi ga i Lujo otkanto da nije bilo greske u pitu) pritisnut Mecke, malo ih podjelit.. Pomoc Sebu.. Ovako je opet Seb sam protiv dva auta..



    5

    0
  9. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …slažem se sa svime osim jednim dijelom oko taktike ferrari-a…naime da je kimi izašao na ss-u , izašao bi nekih 17-18s iza hamiltona, sa (ako usporedimo sa prvim stintom) oko 2s bržim gumama i prisilio ham-a a i bottasa na manje ‘tire management-a’ i više pritiskanja što bi ako ništa drugo prisililo oba merc-a na više trošenja guma te bi pred kraj bottas bio u lošijoj situacijji nego što je bio (a po vlastitim riječima bio je malo bolji od vettela, dakle i njemu su gume bile ‘na rubu’)…a sad dio s kojim se slažem…dakle trebali su kimi-a prvo zvati u box a onda seb-a…iako je generalno njihova taktika bila lošija-merc je imao priliku uzvratiti za australiju, ipak su se izvukli no očito se ovogodišnje gume i dalje ne troše koliko pirelli govori (iako to nije novost) i čini mi se da ćemo i dalje biti na jednostrukim zaustavljanjima…



    6

    0
  10. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Max je lose zapoceo sezonu, ali on je izvanredan vozac…Opet i mi zaboravljamo dosta toga nakon dva losa vikenda, ali mislim da se tu vise kritizira Helmut Marko i sam Red Bull nego Max tako da se na neki nacin i slazem i ne slazem ?…Ferrarijeva strategija je bila losa to se mora reci. Da je kojim slucajem otisao u boks Merc bi zauzeo 1-2, a Vettel pokusavao proci Hamiltona na poprilicno dobrim medium gumama sto je zalostan rezultat kada pogledamo da je Seb kontrolirao cijelu utrku. Honda i Toro Rosso su za mene jos uvijek nepoznanica, a kritiziranje Mclarena je potpuno opravdano ako se govori o Bojleru i stanju u timu. Ovo sto ih je Toro Rosso pobjedio u Bahreinu ne znaci ama bas nista osim materijal za hejtere Mclarena koji su jedva docekali nasladit se njihovim mukama. Tim je u problemima svakako, ali jos uvijek ovaj rezultat Gaslya mi nista ne znaci jer u Australiji su oni bili dalje od Mclarena nego Mclaren od njih jucer…Cekajte dok se stanje malo stabilizira (barem do spanjolske), a onda mozemo vidjeti gdje je tko…Bio Ferrari bolji od Merca ili Toro Rosso od Mclarena to cemo svi morat prihvatiti i gledat dalje sta se sprema, a sad je to nista vise nego nagadanje, barem ja tako gledam na ovu sezonu.



    12

    2
  11. Mclaren wilson Prikaži

    Navijam za Alonsa i za McL mogu samo reći da su za sada loši. Uz FI i Williams najveće razočarenje. U ove dvije utrke su osvojili pregršt bodova uz puno sreće. Realno, po brzini su možda u borbi za koji bod. Previše pričaju, Bojler pogotovo. Da rade odličan posao, ne rade. Hoće li biti bolje kroz par utrka? Tko zna? Činjenica je da je momčad pod ogromnim pritiskom i da je vrlo moguće da je ovo sezona biti ili ne biti. Mislim da im je pri pogledu na rezultat TRa prisjela večera. I da, sama utrka je bila velo dobra.



    11

    0
  12. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Sve je nekako čudno oko ove utrke.
    McL šokirani kako su loši.
    TR šokirani kako su dobri.
    Mercedesi izgubili q modove i Wolf je bio jako šokiran u boxu.
    RB šokiran gubitkom oba bolida.
    Ferrrijev mehaničar u šok sobi.
    Bahreinski đavolji trokut ;)
    Čekam Kinu da vidim gdje je ko, iako mi je utrka bila fantastična, nekako mi je previše šokantna.



    24

    0