Vijesti

Verstappen objasnio: Izlijetanje je izazvalo iznenadnih 150 konjskih snaga

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Max Verstappen je za drugo izvrtanje na stazi ove sezone okrivio 150 konjskih snaga koje je njegov motor isporučio prilikom izlaska iz drugog zavoja. Red Bullov vozač već je imao vrijeme koje ga vodi u iduću kvalifikacijsku rundu, ali je vozio svoj drugi krug tijekom kojeg su pokušali namjestiti još neke postavke motora.

Nakon što su proučili telemetriju – Verstappen je otkrio bizarnu isporuku dodatne snage zbog koje je izgubio kontrolu.

“To je bila nesreća. Proučio sam podatke i vidio sam da smo imali povećanje od 150ks, što je malo neobično,” kaže Verstappen.

“Uopće to nisam očekivao. Sa 150 dodatnih konjskih snaga bolid je odjednom poletio i kad ste na limitu – to je jako puno.”

Christian Horner poručio je kako njegov vozač ne pritišće previše i stao je u njegovu obranu:

“To je utrkivanje. Taj krug nikad nije trebao biti brži. Samo smo pokušavali namjestiti optimalne postavke motora.”

“Bila je to pogreška, ali imat ćemo priliku iskupiti se,” zaključuje Horner.

Komentiraj

24 komentara

  1. Svaka čast mali. Lijepo si počeo sezonu



    16

    3
  2. Jos malo pa ce motori bit isprogramirani da sami daju gas..vozac ce samo volan okretat i pjevat…



    37

    0
  3. Zapravo je kriva jedna konjina.



    86

    3
  4. Kad ces ti jednom biti kriv.. Za ista..



    40

    2
  5. nisam drugacije nesto ni ocekivao nego da je krivo nesto na bolidu.



    23

    0
  6. ovo je nezgodno, čovik ako je ovako nije kriv, ali fali mu samokritičnosti i to bi ga moglo koštati u karijeri



    15

    1
  7. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Max je vrhunski vozac ali i dalje ispod daniela. On mozda ima dobar brzi krug ali daniel negrijesi u trci i zato i ima na kraju sezone vise bodova od njega.



    28

    3
  8. Sebastian Vettel 5
    ZamaF1 Prikaži

    Ma da…150 KS, di su kad ih trebate? Max je kriv, amen i ne serite
    Kažete da gubite na pravcima pola sekunde, i onda vam se odjednom zaleti 150 KS izvan zavoja, daj molim te



    40

    3
  9. Mnogo mnogo jos treba nauciti… Prije svega treba nauciti biti samokritican pa ce onda i malo bolje voziti…



    19

    1
  10. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Max je kakav je vjerojatno dodatni krug odvozio sa željom testiranja određenih zavoja do maximuma nebi li što bolji rezultat dobio u Q3 , pa ako negdje i pogrješi nema veze jer je vrijeme imao za prolaz,ali desilo mu se ono najgore. Očekivao sam ga ove godine stabilnijeg i konstantnijeg ali nikako da to postane.



    13

    1
  11. Max je uvijek u pravu. Otkad je ovaj mali došao u F-1 uvijek su oko njega neke situacije, ali nijedna njegovom pogreškom već je uvijek krivo nešto drugo.
    Ranije bi to ponekad izgledalo kao urota kolega vozača koji valjda nemaju takav talent ili se boje utrkivati pa čak kad bi se na njegove poteze žalili i svjetski prvaci (ne mislim na emotivnog Vettela nego npr. na kulere poput Kimija ili Buttona) FIA je tolerirala njegove pi…..je i nikad nije kažnjen, ali je navukao na tribine narančaste navijače koji naprosto obožavaju kad Mad Max pomuti računicu favoritima. Određena doza ludosti svakako je poželjna kod vozača F-1, ali ne bi trebala biti temeljna osobina bez ikakve taktičnosti i perfekcionizma.
    Sad ga je zeznula ekipa, slično kao i prošle godine s onim kvarovima kad je izjavljivao kako se najviše navozi na simulatoru. Ne bi mu škodilo malo lojalnosti prema ekipi koja mu je kao balavcu povjerila jedan od ponajboljih bolida F-1 pa ako su baš i nešto zeznuli ne bi trebao trubiti o tome preko svih svjetskih medija.
    Još jedan od sineka vozača F-1 koji ne priznaje nikakve autoritete (a isti mu širokogrudno sve toleriraju) unatoč vrhunskom talentu teško će stilom “sam protiv svih” napraviti neku veliku karijeru u F-1 s takvim odnosom prema ostalim vozačima ili vlastitoj ekipi.
    F-1 je postojala i prije Maxa, a mlada megazvijezda ne samo da nije korektan prema ostalim vozačima već jednostavno nije timski igrač.
    JBT, sad se njemu Marko, Horner i cijela ekipa trebaju iskupiti zbog svojih grijeha



    6

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni