Izdvojeno / Nemojte propustiti

Ferrariji najbrži na drugom treningu u Bahreinu, Raikkonen brži od Vettela

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Kimi Raikkonen u Ferrariju bio je najbrži na drugom slobodnom treningu za VN Bahreina ispred momčadskog kolege Vettela sa samo 11 tisućinki bržim vremenom. Iza dva Ferrarija smjestila su se dva Mercedesa, Bottas i Hamilton te dva Red Bulla, Verstappen i Ricciardo, posljednji unutar sekunde zaostatka za Raikonenom.

Sedmi je završio Nico Hulkenberg u Renaultu, odličan osmi bio je Pierre Gasly u Toro Rossu, a top 10 zatvaraju dva McLarena, Alonso i Vandoorne.

Za razliku od prvog treninga, drugi se trening vozi pod svjetlima reflektora što ga čini daleko reprezentativnijim za noćnu utrku. Momčadi su u prvom dijelu treninga odradili brza vremena, a kasnije su se, kao što to obično biva na drugom treningu, prebacili na dugačke stintove, tj. simulaciju utrke.

Tijekom prvih pola sata nismo vidjeli nikoga na najmekšoj komponenti ovog vikenda (supersoftu), a onda je na gumama s crvenom oznakom izašao crveni Ferrari Kimija Raikkonena. Ostali su zatim također krenuli na supersoftu, ali Kimi je bio taj koji je odvozio najbrže vrijeme s 1:29.817 što je sekundu i 2 desetinke brže od Ricciardovog najbržeg vremena s prvog treninga.

Gasly je nedugo zatim prijavio mali gubitak snage na izlasku iz zadnjeg zavoja, ali većih problema za njegovu Toro Rosso Hondu nije bilo. Max Verstappen se požalio boksu kako je “nevjerojatno spor” na pravcu, ali odgovorili su mu da se ne brine.

Verstappen je bio posljednji vozač koji je odvozio vrijeme na supersoftu, a ubrzo nakon toga, otprilike 40 minuta do kraja treninga, krenuli su long-runovi i više nije bilo promjena na tablici s najbržim vremenima.

Od incidenata smo kao i na prvom treningu imali 2 spina Williamsovog i Sauberovog vozača, no ovaj put su to bili različiti vozači, Sirotkin i Ericsson, obojica bez veće štete na bolidu.

15 minuta prije kraja na stazi je stao Kimi Raikkonen i to zbog loše pričvršćene prednje desne gume. Osim izgubljenog vremena na stazi, Finca bi mogla i dočekati kazna na gridu zbog toga što ga je momčad na nesiguran način pustila iz boksa.

Pozicija # Vozač Momčad Vrijeme Zaostatak Krugovi
1 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1’29.817 32
2 5 Sebastian Vettel Ferrari 1’29.828 0.011 37
3 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’30.380 0.563 31
4 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’30.472 0.655 32
5 33 Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1’30.745 0.928 32
6 3 Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1’30.751 0.934 31
7 27 Nico Hulkenberg Renault 1’31.220 1.403 34
8 10 Pierre Gasly Toro Rosso-Honda 1’31.232 1.415 38
9 14 Fernando Alonso McLaren-Renault 1’31.282 1.465 29
10 2 Stoffel Vandoorne McLaren-Renault 1’31.422 1.605 35
11 8 Romain Grosjean Haas-Ferrari 1’31.591 1.774 33
12 55 Carlos Sainz Jnr Renault 1’31.601 1.784 34
13 31 Esteban Ocon Force India-Mercedes 1’31.809 1.992 31
14 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1’31.868 2.051 34
15 20 Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1’31.969 2.152 35
16 16 Charles Leclerc Sauber-Ferrari 1’32.372 2.555 37
17 18 Lance Stroll Williams-Mercedes 1’32.382 2.565 30
18 35 Sergej Sirotkin Williams-Mercedes 1’32.474 2.657 37
19 9 Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1’32.733 2.916 32
20 28 Brendon Hartley Toro Rosso-Honda 1’32.908 3.091 38

Posljednji slobodni trening u trajanju od sat vremena vozi se sutra u 14 sati po hrvatskom vremenu.

Komentiraj

23 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    Nadam se da Kimi neće dobiti kaznu, mislim da je pod istragom zbog greške i gluposti mehaničara u boksu…



    13

    5
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ferrari izgleda dobro, Toto nije pretjerano zabrinut Ferrarijem(dosta pozitivan uvezi Libertijevog prijedloga) a RBR jak u longrunu.



    10

    4
  3. Ne bi smjelo biti kazne za vozača zbog “nesigurnog otpuštanja ” iz boxa……. to se nije praktikovalo do sada. Pretprošle godine Hamilton također nije kažnjen u Njemačkoj zbog sličnog propusta.
    https://www.racefans.net/2016/07/30/hamilton-escapes-reprimand-unsafe-release/
    Ako kazna treba biti isporučena neka ide na teret tima (novčana kazna).



    17

    4
  4. Marlboro
    Mate Prikaži

    Ferrari djeluje odlično, nadam se istom ishodu sutra u kvalifikacijama ?



    13

    6
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Mislim da bi Ferrari mogao na softu u Q2 sudeći po long runovima na ovom treningu



    3

    1
    • I kako dalje dva stopa ili? SS-S-S je brži od S-S-SS, jednostavnije rečeno lakši bolid nijansu tvrda guma trpi više nego mekša guma više se može pritiskati. RB nije profitirao u Australiji sa SS u Q2.


      0

      0
      • Max Verstappen 1
        Multi 21 Prikaži

        Kolko sam shvatio na Sky-u
        Brzi ce na 2 stop, sporiji ocekuju 1 stop.
        Nisam neki strucnjak hahahha, al ocekujem 2 SS i 1 S stint.


        0

        0
      • 2x SS je sporiji od 2x S na dužem stintu. Ukoliko SS iole malo jače stisneš (ni sam ne znam kako da se izrazom) jednostavno je preforsiras i nema više života u takvim gumama kad je najpotrebnije. Tako da je S opcija puno bolja i vjerojatnija opcija.



        2

        0
  6. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Jel to Ferrari uključio party mode?



    13

    0
  7. Sebastian Vettel
    sf16-h Prikaži

    Ima netko podatke s vremenima long runova?



    1

    0
  8. Dobro je dosljedni su u FIA-i: Kimi neće imati kazne, dok će Ferrari sitno odriješiti kesu: 5000 €
    https://www.autosport.com/f1/news/135212/raikkonen-escapes-penalty-as-ferrari-is-fined



    9

    0
  9. Kako god trening mislim ne pridajem nešto puno važnosti na vrijeme koje je ostvareno, ali lijepo je vidjeti da su Kimi i Vettel izjednačeni.



    5

    0
  10. jeli netko analizirao long runove, kakvi su zaključci.
    hoce mi force india uhvatit koji bod ?


    0

    0
  11. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Kimi ispred seba
    Boras ispred luje
    Max ispred Tokija
    Šteta da se samo o treningu radi :)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni