Šef momčadi Toro Rosso, Franz Tost, vjeruje da je rasprava s Hondom o taktičkim kaznama ove sezone neizbježna.
Svi se spremaju za tešku godinu po pitanju trajnosti i pouzdanosti elemenata jer novi pravilnik kaže da mogu koristiti samo tri jedinice (i dva MGU-K, dvije baterije i dvije kontrolne elektronike) za 21 utrku koliko ih je na rasporedu.
Iako su svi naporno radili tijekom zime kako bi osigurali potrebnu kilometražu za svaki od elemenata, Tost vjeruje da bi se moglo isplatiti uzimati kaznu jer bi pad u performansama pred kraj života jedne jedinice mogao biti neisplativ.
Tost očekuje da će raspraviti s Hondom bi li kazne na startnom poretku bile lakše podnošljive zbog većeg broja konjskih snaga.
“Doći će period kad ćemo morati zbrojiti je li lakše krenuti sa začelja uz novi motor ili koristiti motor koji je već odradio 3000-4000 kilometara i koji počne gubiti snagu nakon nekog vremena,” kaže Tost.
“Prema tome, vidjet ćemo. Mogu vam sad reći da ćemo sigurno raspravljati o tome. Ne znam kad, ali hoćemo.”
Tost misli da je potpuno suludo da F1 uvodi pravilo o 3 motora. Štoviše, njegovi kolege iz Red Bulla pokušali su i u posljednjem trenutku odbaciti takvo pravilo, ali su naišli na otpor nekih od ekipa.
“Prošle godine su proizvođači imali manje utrka i 4 motora. Ove godine imamo više utrka i 3 motora. Moram reći da je su potpuno ludi s ovim novim pravilom…”
“Ali, Ferrari je bio protiv promjene pravila jer su drugi htjeli ići na 4.”
“Oni [Ferrari] misle da imaju prednost na tom području. Obzirom da je sve po pravilima – moramo živjeti s tim.”
“Moramo prihvatiti da je tako, a s koliko ćemo motora zaista proći kroz sezonu to ne znam.”
Tostovi komentari dolaze nakon što je Renault priznao da je također razmišljao o sličnoj taktici uzimanja više elemenata pogonske jedinice od dopuštenog.
“Želimo uspostaviti temelje, želimo znati malo više o sebi, o performansama motora kakav je trenutno,” kaže Cyril Abiteboul.
“Ako je bolje za sve da koristimo 4 motora umjesto 3, donijet ćemo tu odluku. Ali, zaista je rano za takve razgovore.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas me zanima kakvi ce biti slobodni treninzi.. do sada vozaci nisu nesto pretjerano puno izlazili na stazu, a sada ce jos i motor dodatno cuvati tako da bi mogla biti poprilicno pusta staza petkom i subotom ujutro.. i onda ce doci do nove rasprave o potrebi 3 slobodna treninga i moguce izmjene vikend programa i tako u nedogled s izmjenama svega na sto smo se naviknuli zadnjih 15ak godina
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad izbace treninge onda mogu ubacit kvalifikacijsku trku pa da se boduje kao SS u Rallyju!
Eto Libertiju još jedne ideje … ???
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek se dogovore svi sefovi i neka svaku utrku mjenjaju svi motor i tako bi startni grid bio nepromijenjen a svi imaju nov motor
17
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam dal da se smijem, da plačem ili oboje! ??
Ali to bi bio presedan poput onog cirkusa kada je USA GP vozilo samo 6 bolida iliti 3 ekipe! No ko bi reko čuda da se dese… hahaha…
I evo ti lajk za komentar pa da si na nuli! ?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro da su uveli samo 3 motora. 70% ekipa ce dobivat takticke kazne i uzimat nove motore i opet smo na starom sto se tice potrosnje. Pa ko je tu lud. Apsolutno nikakvog smisla nije imalo donosenje ovog pravila. Jos uzmite u obzir kako su ekipa ulagale vjerojatno vise nego ikad u te nove motore kako bi bili pouzdaniji. Ali da, štednja…
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo bojkot treninga.Nevoze petak tako 2 trke pa da vidis kako ce brze bolje promjeniti pravila o broju motora.Svakako dovode u pitanje svrhu F1 tako da treba radikalizovati proteste.Ali nema tu sloge jer je sujeta u pitanju
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Dvopek(Tost).To sam ja jucer komentirao za Mcl.neka pobjede dvije trke i promjene motor.pa tu trku sa začelja odvoze turistički pa sljedeću opet gas do daske.možda nije moralno ali je legalno.I tako uz malo sreče borba za naslov ali sigurno u top 3
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar stvarno vjerujes da je McLaren na tom levelu..
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Definitivno nije… Jedno su zelje a drugo mogucnosti
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravilo je dobro. Neki će odmah u startu ići taktički na više motora, neki će pokušati izgurati sezonu sa 3 motora. Ali kada analiziraju podatke, pa još unaprijede motore, sljedeće godine će moći komotno izdržati sezonu sa 3 motora, i bez prevelikog gubljenja perormansi. Shvatite da ovi motori napreduju svake godine baš zbog ovakvih zahtjeva FiA-e. Da su im dopustili da koriste motora koliko hoće, onda bi se svi fokusirali na neke druge stvari umjesto na pouzdanost. Ne možeš ove megafabrike natjerati da troše manje para. Oni će samo usmjeriti te pare na razvoj nekog drugog segmenta. Po meni je ovo bolje. Ovi koji unaprijed idu na više motora od dozvoljenih možda nikad ne nauče važne lekcije o pouzdanosti, pa im sljedeće smanjenje broja motora po sezoni još teže padne…
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve stoji ali kad netko spomene f1 prva asocijacija ti je brzina a ne pouzdanost.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brzina je tu
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je prva asocijacija Ferrari. :D
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao što reče Crash, brzina je tu. Obaraju se rekordi staza. Kud ćeš više?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svatko razumije kako njemu odgovara… Kakve koristi ima ferrari, mercedes, renault i honda od tog da motor traje 6utrka a da radi tog bude sekunudu sporiji nego bi bio inace, da nesmi potrosit goriva vise od 1.9tdi i slicno… Znaci oni ove godine uloze nez 100 200miliona eura da bi taj motor moga izdrzat 5 il 6 trka?? Stednja nema sto… Jer ce mozda imat manje ks neg prije, a para otisla
2
0