F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vandoorne ponavlja retoriku svog šefa: Jučerašnji incident ‘nije veliki problem’

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLaren ove godine možda nema katastrofalnih problema s dobavljačem pogonske jedinice, ali još uvijek ne uspijevaju odvoziti respektabilnu kilometražu zbog raznih problemčića na svom MCL33. Ovoga puta izgovor ne mogu tražiti nigdje drugdje osim u svome dvorištu, a dječje bolesti treba brzo otkloniti jer do nove sezone imaju samo šest dana testiranja, ili pet ako iz računice izbacimo današnji dan zbog nepovoljnih vremenskih prilika u Kataloniji.

U ponedjeljak su mnogo vremena izgubili kada je Fernandu Alonsu otpala matica kotača, dok je jučer problematičan bio nosač ispušnog sustava koji je uzrokovao pregrijavanje okolnih dijelova bolida. Sve to znači da je McLaren u dva dana (16 sati testiranja) odvozio samo 88 krugova, malo više od jedne udaljenosti VN Španjolske na istoj stazi gdje se održavaju i testiranja.

“Nažalost, imali smo taj mali problem s nosačem ispušnog sustava odmah nakon ručka, koji je olabavio ispušnu granu i puhao puno vrućeg zraka na neka od ožičenja”, rekao je Vandoorne koji je jučer odradio samo 37 krugova.

“U jednoj od tih petlji su bili vodiči kočionog sustava pa je momčad izvršila sigurnosne provjere, što je očigledno značilo da su stvari uzele vremena više od očekivanog.”

“Sve u svemu, dan je bio pozitivan s puno naučenih stvari i to nije bio veliki problem.”

Belgijac se zatim osvrnuo na novi MCL33 iako su i vremenske prilike, odnosno hladan zrak i mokra staza, momčadima uzele nešto vremena.

“Iskoristili smo priliku i odradili posla oko nagiba podnice i skupljanja aero podataka tijekom tog vremena, a poslije su se popravili uvjeti na stazi pa smo uspjeli odraditi nekoliko dobrih vožnji i malo više razumjeti bolid kojeg imamo ove godine.”

“Prvi dojmovi su dosta pozitivni, činilo se jako ugodno, bez iznenađenja.”

Što se tiče Renaultove pogonske jedinice, Stoffel dodaje:

“Dosad dosta pozitivno. Stvarno nema puno bitnih stvari za reći, sve se čini dobro, vozne osobine jako dobre, sve postavke koje smo mijenjali su radile sukladno očekivanjima, tako da dosad nema puno toga za reći.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

12 komentara

  1. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Mogla bi vas Honda razvalit u narednim godinama…



    12

    7
  2. Pa dobro, Ante, ili netko drugi od admina, nisam rekao da mi izbrisete oba komentara, nego samo jedan, jer je bio dupli.


    0

    4
  3. Inace..testiranja i sluze ovome..



    2

    1
  4. James Hunt f1_zg Donator Prikaži

    Testiranja definitivno služe da se utvrde nedostatci. Mislim da je matica kotača s prvog dana čisti peh a nosač ispuha koji je otišao na drugom danu testiranja posljedica činjenice da su imali razmjerno malo vremena da ubace drugačiji motor u bolid. Ono što me brine je da forsiraju vremena, koriste mekše mješavine guma kako bi dokazali da su tu negdje pri vrhu, što vjerojatno rade radi potencijalnih sponzora. Nadam se samo da takav način testiranja nije preskakanje nekih bitnih predradnji. Više manje sve momčadi su krenule sa srednjom tvrdoćom guma, a McLaren je odmah išao sa softom….


    0

    0