Vandoorne ponavlja retoriku svog šefa: Jučerašnji incident ‘nije veliki problem’

Vijesti

Crankshaft

Prije 6 godina 2 min 12 komentara

McLaren ove godine možda nema katastrofalnih problema s dobavljačem pogonske jedinice, ali još uvijek ne uspijevaju odvoziti respektabilnu kilometražu zbog raznih problemčića na svom MCL33. Ovoga puta izgovor ne mogu tražiti nigdje drugdje osim u svome dvorištu, a dječje bolesti treba brzo otkloniti jer do nove sezone imaju samo šest dana testiranja, ili pet ako iz računice izbacimo današnji dan zbog nepovoljnih vremenskih prilika u Kataloniji.

U ponedjeljak su mnogo vremena izgubili kada je Fernandu Alonsu otpala matica kotača, dok je jučer problematičan bio nosač ispušnog sustava koji je uzrokovao pregrijavanje okolnih dijelova bolida. Sve to znači da je McLaren u dva dana (16 sati testiranja) odvozio samo 88 krugova, malo više od jedne udaljenosti VN Španjolske na istoj stazi gdje se održavaju i testiranja.

“Nažalost, imali smo taj mali problem s nosačem ispušnog sustava odmah nakon ručka, koji je olabavio ispušnu granu i puhao puno vrućeg zraka na neka od ožičenja”, rekao je Vandoorne koji je jučer odradio samo 37 krugova.

“U jednoj od tih petlji su bili vodiči kočionog sustava pa je momčad izvršila sigurnosne provjere, što je očigledno značilo da su stvari uzele vremena više od očekivanog.”

“Sve u svemu, dan je bio pozitivan s puno naučenih stvari i to nije bio veliki problem.”

Belgijac se zatim osvrnuo na novi MCL33 iako su i vremenske prilike, odnosno hladan zrak i mokra staza, momčadima uzele nešto vremena.

“Iskoristili smo priliku i odradili posla oko nagiba podnice i skupljanja aero podataka tijekom tog vremena, a poslije su se popravili uvjeti na stazi pa smo uspjeli odraditi nekoliko dobrih vožnji i malo više razumjeti bolid kojeg imamo ove godine.”

“Prvi dojmovi su dosta pozitivni, činilo se jako ugodno, bez iznenađenja.”

Što se tiče Renaultove pogonske jedinice, Stoffel dodaje:

“Dosad dosta pozitivno. Stvarno nema puno bitnih stvari za reći, sve se čini dobro, vozne osobine jako dobre, sve postavke koje smo mijenjali su radile sukladno očekivanjima, tako da dosad nema puno toga za reći.”


Odgovor

12 komentara

  1. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Mogla bi vas Honda razvalit u narednim godinama…



    12
    5

    7
  2. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    Pa dobro, Ante, ili netko drugi od admina, nisam rekao da mi izbrisete oba komentara, nego samo jedan, jer je bio dupli.


    0
    -4

    4
  3. kreso Prikaži

    Inace..testiranja i sluze ovome..



    2
    1

    1
  4. James Hunt
    f1_zg Donator Prikaži

    Testiranja definitivno služe da se utvrde nedostatci. Mislim da je matica kotača s prvog dana čisti peh a nosač ispuha koji je otišao na drugom danu testiranja posljedica činjenice da su imali razmjerno malo vremena da ubace drugačiji motor u bolid. Ono što me brine je da forsiraju vremena, koriste mekše mješavine guma kako bi dokazali da su tu negdje pri vrhu, što vjerojatno rade radi potencijalnih sponzora. Nadam se samo da takav način testiranja nije preskakanje nekih bitnih predradnji. Više manje sve momčadi su krenule sa srednjom tvrdoćom guma, a McLaren je odmah išao sa softom….


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.