Vijesti

Hamiltonova žrtva uštedjela je Mercedesu sat vremena

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton kaže da se jučer odlučio žrtvovati kako bi njegova ekipa izbjegla mijenjanje vozača i na taj način je Mercedesu sačuvao sat vremena.

Barcelonu je ovih dana pokorilo hladno vrijeme što je značajno kompromitiralo programe testiranja svih ekipa. Čak je i pauza za ručak bila otkazana kako bi se momčadima pružila prilika da testiraju u satu kad se očekivalo da uvjeti budu najbolji.

Hamilton i Bottas bili su predodređeni za jučerašnje obaveze – Bottas ujutro, a Hamilton nakon ručka.

“Vrijeme se mijenjalo i izgubili smo puno vremena na stazi. Smislena stvar je bila ostaviti Valtterija u bolidu i poslijepodne,” kaže Hamilton.

“On je vozio ujutro i već se osjećao ugodno u bolidu. Izgubili bismo oko sat vremena da smo odradili promjenu vozača kao što je bilo planirano.”

“Nismo znali hoće li bolje vrijeme doći ili ne, a ja sam donio odluku da žrtvujem to vrijeme kako bih dao ekipi priliku da bolje razumiju bolid i odrade zacrtani program.”

Bottas je jučerašnji dan završio na drugom mjestu, 0.303 iza Sebastiana Vettela u Ferrariju. Odradio je 94 kruga i kaže da je to najbolje što su mogli u takvim frustrirajućim uvjetima.

“Bila je jako hladna staza. Mislim da nikad prije u Formuli 1 nisam vozio u takvim uvjetima.”

“Testiranje je uvijek teško u tim uvjetima. Gume jednostavno nisu napravljene za to. Ali, iskoristili smo vrijeme maksimalno koliko smo mogli.”

“Ujutro smo se fokusirali na aero-zadatke s različitim senzorima na bolidu. Poslijepodne sam radio na setupu i vozio duže stintove.”

Bottas kaže da su unatoč nepovoljnim vremenskim uvjetima uspjeli dobiti neke korisne informacije.

“Ne možete promijeniti to i sve ekipe imaju isti problem. Svejedno, rekao bih da je danas bio dobar dan.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni