Ecclestone: Ferrari bi mogao povesti ekipe u novu konkurentsku seriju

Vijesti

Ante Vetma

Prije 6 godina 2 min 44 komentara

Bivši vlasnik Formule 1, Bernie Ecclestone, tvrdi da bi Ferrari mogao formirati novu trkaću seriju i povući mnoge ekipe za sobom. Štoviše, Ecclestone kaže da su pregovori već počeli.

Nije tajna da je Ferrari nekoliko puta prijetio odlaskom iz F1 ako pravila za 2021. ne budu u skladu s njihovim poslovnim planovima. Iako mnogi misle da je to samo pregovaračka pozicija kako bi postigli ono što žele, Ecclestone misli da je prijetnja realna te da je Sergio Marchionne već progovorio o novoj seriji.

“Neki ljudi razmišljaju o novoj seriji,” kaže Ecclestone. “Sergio je već pričao s drugim ljudima o tome.”

“Ako se Sergio jednog jutra probudio i odlučio otići – znači da je u teškoj poziciji. Ali, ako FIA ne učini ono što on smatra ispravnim – onda će otići.”

“Ne vjerujem da on radi stvari osim ako stvarno to misli. Nije tip koji će reći da će nešto napraviti pa onda to ne izvrši.”

“U krajnjoj liniji stvar je jednostavna. Formula 1 je Ferrari i Ferrari je Formula 1. Ako pričate bilo s kim u svijetu – oni ne mare za Ferrarijeve cestovne automobile. Bilo bi mi užasno da vidim F1 bez njih.”

Ecclestone kaže da bi drugi uskoro slijedili Ferrari prema novoj seriji, a sličnim putem pošli bi i mnogi organizatori utrka koji nisu zadovoljni cijenama koje moraju platiti da bi ugostili Formulu 1.

“Ako bi se nova serija pokrenula i ako bi imala iste elemente kao i sada – promotori bi sigurno odmah došli ako bi im to bilo jeftinije.”

“Neki od njih trenutno su uzrujani zbog novca kojeg moraju dati za dovođenje F1 utrke i oni bi se sigurno priključili.”


Odgovor

44 komentara

  1. Nando
    Lux14 Prikaži

    Nije tip koji će reći da će nešto napraviti pa onda to ne izvrši.

    Marchionne je doslovno rekao da će se prije upucat nego što će Ferrari napraviti SUV, a sad ga ponosno najavljuje
    https://jalopnik.com/ferrari-chairman-on-ferrari-suv-you-have-to-shoot-me-f-1756651095/amp
    https://www.dmarge.com/2018/01/ferrari-suv.html



    9
    8

    1
    • avalon Prikaži

      možda marchionne nije vizionar jer pod “kapom” fiata je i ferrari ka i alfa , maserati , a oni su već napravili SUV ( alfin stelvio i maseratijev levante ) pa zašto onda ne bi i ferrari ? zar je to sramota budući da ih rade i aston martin , porsche , mercedes . McL i lamborghini su bili isto ka i marchionne protiv proizvodnje SUV vozila no lamborghini se pojavija sa urusom , a McL ima za sada studiju suv – a . audi , bmw , honda , toyota , mazda , volvo , nissan , renault , vw … nema ko danas ne proizvodi suv vozila i ubire vrhnje jer prodaja suv vozila je već nekoliko godina u expanziji . ko je kriv marchioneu da nije “osjetija” kamo idu trendovi u auto industriji čiji je i ferrari dio . možda marchione “Nije tip koji će reći da će nešto napraviti pa onda to ne izvrši” ali je možda tip koji će reć da nešto neče napraviti , a onda se ( pod pritiskom trendova i sportskih konkurenata ( maseratija , alfe , lamborghinia , McL ) to napravi ( će napravit ) i … ne upuca se ;)



      1
      1

      0
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Slazem se da bi svi trebali pratit trendove i gledat sta konkurencija radi. Meni osobno Ferarri SUV je nezamisliv i ne bi ga ja osobno nikad kupio prije 458 (ko ni Uroša prije Aventadora) ali to je samo moj ukus. Ako su bitni ljudi u Ferarriju zakljucili da bi im to donilo profit i respekt nema tu Sergio puno toga za napravit jer on ne odlucuje sam (u ovom slucaju, nazalost). To je slicno tome da Daimler izbaci seriju “Smart Maybach edition” nekom bi to i bio neki fazon al ne bi bio to neko ko bi za to izdvojio 2x vise para nego za obicnog smart.



        1
        -2

        3
  2. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Nadam se da je ovo pucanj u prazno.
    Ferrari bi puno vise izgubio od F1.
    Naime, nisam siguran da li bi F1 prezivljavanjem odlazak, Ali Sam siguran da Ferrari nema buducnost u nekoj novoj seriji.



    11
    0

    11
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Naime, nisam siguran da li bi F1 prezivljavanjem odlazak, Ali Sam siguran da Ferrari nema buducnost u nekoj novoj seriji.

      Vidiš, kako vrijeme prolazi ja sve više mislim da bi uz pametne marketinške poteze nova serija brzo privukla puno fanova. Pretjerat ću, ali recimo da se obrate navijačima s porukom da se utrkivanje vraća korijenima, narugaju se “sigurnosnim mjerama” i eko-trendovima koji su nahrlili u F1, oslobode malo tehničke regulacije da se privuku novi proizvođači i da sloboda dizajnerima, uz sebe pridobiju još barem jedno veliko ime tipa Mercedes ili Renault – zar to ne bi bilo dovoljno? Nadalje, povratak na klasične staze, osnaživanje europskog dijela kao jezgre povijesnog aspekta, pristupačnije cijene ulaznica, dostupniji TV ili internetski prijenosi (…)

      Zašto misliš da ta serija ne bi imala budućnost?



      33
      31

      2
      • Michael Schumacher
        izbrisano Prikaži

        Slažem se sa svim napisanim, nova serija uz pravila od 2000.-ih godina



        9
        9

        0
      • Sebastian Vettel 5
        Nikola Krajina Donator Prikaži

        Nadalje, povratak na klasične staze, osnaživanje europskog dijela kao jezgre povijesnog aspekta, pristupačnije cijene ulaznica, dostupniji TV ili internetski prijenosi (…)

        Ante, sve to što si nadalje naveo je u potpunoj kontradikciji Ecclestonove vizije najelitnije serije automobilizma i on je velikom dijelom zbog toga potkopao Formulu 1. Smatram da je Liberty Media po svim tim točkama napravila pozitivan pomak otkad je preuzela Formulu 1 od Ecclestona.



        7
        -1

        8
      • Kimi Raikkonen 7
        Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

        U principu samo da poslušaju navijače prilikom stvaranja nove serije F1 bi pala na niske grane zbog preskupog održavanja.
        Trebaju stabilna pravila, jednostavnija. Pristupačnost navijačima, stazama i timovima.
        F1 postaje jako komplicirana, pravila nestabilna i SKUPA te zbog toga gube gledatelje, staze i nema velikih interesa velikih igrača za ulazak (evo i hass počeo žaliti ulazak ( i pustimo to što dosta njih malo njuška ali nitko ne zagrize)).

        Pametno odigrano nova serija bi kroz nekoliko godina prerasla F1.



        11
        11

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Ostalo bi puno otvorenih pitanja.
        Ko bi bio vlasnik licence? BE? Pitanje je da li bi dozivio 2021.
        Neki konzorcij Ferrari – Mercedes-Renault? Cak I da se uspiju dogovoriti oko svih detalja, sta je SA ostalim ekipama? Ko bi pristao uloziti ozbiljnu lovu kao npr. Red Bull u takvo takmicenje?
        Vise mi je izgledno da bi se Mercedes skroz povukao Iz takmicenja, nego da krene u tu “avanturu”.



        5
        4

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        @Nikola Krajina: Ecclestone je svoj posao radio da dioničarima donese što više love. To ne znači voditi F1 u najboljem mogućem smjeru, nego u najprofitabilnijem. I svoj posao je obavio fantastično – dioničari su masno zaradili, ali je usput ugazio i organizatore utrka, i broadcastere i navijače. On to zna, i sam je rekao da njemu nije bio posao ugoditi gledateljima nego donijeti zaradu dioničarima. Liberty će tek pokazati svoju pravu viziju kad prođe koja godina. Naravno da smo nakog mračnog doba sretni kad se navijače nešto pita, ali ovo je zasad čista kozmetika.

        @Har Kl:

        Ko bi bio vlasnik licence? BE? Pitanje je da li bi dozivio 2021.
        Neki konzorcij Ferrari – Mercedes-Renault? Cak I da se uspiju dogovoriti oko svih detalja, sta je SA ostalim ekipama? Ko bi pristao uloziti ozbiljnu lovu kao npr. Red Bull u takvo takmicenje?
        Vise mi je izgledno da bi se Mercedes skroz povukao Iz takmicenja, nego da krene u tu “avanturu”.

        BE je prošlo svršeno vrijeme, čista biologija. On može sad malo uzburkati strasti pokojom izjavom, ali razgovori se sigurno odvijaju na puno višim instancama od njega. Nisu Marchionne ili Zetsche nekakvi sporedni igrači da ulete grlom u jagode bez dobrih temelja, to je osnovni preduvjet. Red Bull ne mora nigdje ići ako ne želi, a lovu ima tko uložiti ako Ferrari/Mercedes/Renault budu pametni oko tih temelja nove serije. Neka se na listi zainteresiranih pored glavnog dvojca ili trojca pojavi neko zvučno ime, tipa Jaguar, Maserati, Porsche, Lambo, Aston Martin ili ne znam tko – F1 može pjevati borbene pjesme zajedno s Red Bullom i ne znam kojim točno proizvođačem ovih kompleksnih motora…



        5
        5

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        @Ante ili me nisi razumio ili se ne slazemo :)
        Red Bull Sam naveo kao primjer ozbiljnog ulaska ekipe u ovaj sport.
        Haas je recimo neozbiljan ulazak.
        Pitao Sam ko bi drugi usao KAO RB u takmicenje gdje recimo Ferrari, Mercedes I Renault (pretpostavio Sam cak najgore da se svi sloze da izadju) igraju glavnu ulogu po pitanju pravila, nagrada I promocije?
        Zasto bi Porsche usao u tu seriju znajuci da nema sanse boriti se za pobjede?
        Zasto nemaju sanse? Zato sto Fer I Merc. pisu pravila kako njima odgovara.


        0
        -5

        5
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Zašto bi Mercedes i Ferrari pisali pravila kako njima odgovara? Nitko drugi u tome ne bi onda sudjelovao, kao što kažeš. Pametno bi bilo da oni kao osnivači odrede kako funkcionira platforma, a ne pravila. Znači, nagađam, Ferrari i Mercedes osnuju novu seriju i postave određene uvjete. Naravno da oni ne bi sami određivali koja su pravila za stražnje krilo ili koliko košta kotizacija za održavanje utrke. Ali, možda bi u osnovi serije odredili da promjenu bilo kojeg pravila moraju prihvatiti sve ekipe jednoglasno, ili sve osim jedne, a da sama pravila može predlagati bilo tko. Bilo bi neozbiljno da osnuju seriju u kojoj automatski oni sami vedre i oblače.



        6
        6

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Ne znam zasto bi pisali. To je moja pretpostavio. Nemam uopste predstavu koliko bi trebalo uloziti novca da se pokrene serija. Pogotovo serija koja bi bila pandan F1. Ali znam da je to jako skupo I Neko Mora to platiti (govorim samo o pocetne troskovima).
        Onaj ko placa on trazi neki interes u tome.
        Kad bi seriju postavili na takve “noge” kako si gore opisao, ne sumnjam da bi uspijeli u namjeri da naprave bolje takmicenje od F1.



        1
        0

        1
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Kad bi seriju postavili na takve “noge” kako si gore opisao, ne sumnjam da bi uspijeli u namjeri da naprave bolje takmicenje od F1.

        I bolje nego sam opisao, stari su to lisci kad im je interes u pitanju… :) :thumbs:



        2
        2

        0
      • Sebastian Vettel 5
        Nikola Krajina Donator Prikaži

        @Ante Vetma Slažem se da su dosadašnje odluke Liberty Medije uglavnom kozmetičke prirode, ali i nakon tih promjena dobar dio publike je odmah zazivao povratak Bernija.
        Postoji ta jednostavna polarizacija na Liberty Mediju i Ecclestonea kao jedinog oponenta i vođu pokreta otpora, kao da je Liberty Medija od njega nasilno uzela Formulu 1, a ne masno je platila. Svaki put kad se spomene ta alternativna serija “Formule 1” direktno ili indirektno se provlači Bernie Ecclestone kao glavni nosilac te ideje i glavni kritičar stanja u Formuli 1 kakva jest, a takvo stanje je uveliko njegov “doprinos”.



        2
        1

        1
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Sve je to u redu, i meni se to “cini” dobrom idejom ali komplicirana je stvar napraviti novu seriju, pogotovo da uz Ferarri bude rival poput Mercedesa jer neko od njih uvijek mora biti drugi iako imaju istu zelju za prvim mjestom. Mislim da bi i u toj seriji nakon par godina nastupili ozbiljni problemi. I jos jedna vazna stvar… Zamisli da Barcelona osnuje vlastitu ligu i da uz nju igraju jos poneke dobre momcadi…bilo bi to sigurno gledano ali ne i postovano.



        2
        -3

        5
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Sve se slažem. Nova serija bi vrlo lako mogla postati popularnija od F1 u ovom stanju, da se sve krene ispočetka. Ali ne vjerujem da bi Ferrari, ni bilo ko od proizvođača motora ponovo išao na “prave” motore koje žele neki navijači. To je trenutno samo u interesu Red Bullu, i možda još ponekom timu koji ne pravi svoj motor. Ovi fabrički timovi su uglavnom za neizmjenjene motore. I ako bi se osnovala nova serija, vjerujem da bi vidjeli baš ovakve motore, sa manjim izmjenama. Mogli bi i dalje oni “kupiti” navijače sa manjim štednjama i većim slobodama nego je sada u F1. Recimo da dopuste neograničen protok goriva, vrate dolijevanje goriva. Ovi motori bi odjednom postali i puno jači i glasniji. Onda da dopuste korištenje više motora po sezoni. Iako je po meni ovo sa manje motora dobra odluka za budućnost. Motori se prave sve kvalitetnije. A što se tiče neke dalje budućnosti, mislim da će motori više ići ka elektrizaciji. Nijednom proizvođaču motora više neće pasti na pamet da se vraća na stare motore.

        Evo da je Ferrari odlučio napustiti F1 poslije 2014. godine i osnovati novu seriju, složio bih se da bi išli na neke jeftinije motore. Ali sada kad su već toliko uložili i skoro doveli ove motore do savršenstva, više nema povratka nazad.



        2
        2

        0
      • beli333 Prikaži

        Kad bi dali samo malo vise slobode u izradi bolida bez toliko striktnih pravila tipa protok goriva i bez samog doljevanja goriva(to ne mogu prebolit).to je smjesno.mislim da bi ovu F1.kao takav format svi mi koji volimo utrkivanje zaboravili nakon prve sezone.i mogli bi kad bi htjeli napravit novu seriju bez vecih problema jer bi velika vecina sponzora odmah otrcala za njima.a di ima love brzo se ostalo sredi.i vjerujem da bi bilo bolje nego sad.


        0
        0

        0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Da se nadovežem na raspravu….

    1) Zašto je Haas neozbiljan ulazak u F1 odnosu na recimo RB?
    2) Iskreno još ne vjerujem u mogućnost alternativne F1, ali postoji WSBK (FIA) vs MotoGP (Dorna). Znači u svemu postoji alternativa i ona može postati realna.
    Po meni je ovdje problem broj 1 ….. 100 milijuna eura koje Ferrari prima iz povijesnih razloga tj. zbog cca 60+ godina neprekidnog boravka u F1, a drugi razlog su trenutni PU kojeg Ferrari zajedno sa Mercedesom i Renaultom želi zadržati barem sljedećih 8-10 godina u ovakvom obliku, za razliku od Red Bull-a, koji nije proizvođač motora, ali se prijeti odlaskom (znači iste metode ucjenjivanja kao i kod crvenog starosjedioca) ako im nejdeš percem po dupetu.
    Što se tiče problema broj 1… iz povijesnih i nekih drugih razloga 90,80,70 milijuna primaju Mercedes, Red Bull !?!?!?!, Renault (isto su bile ucjene CEO Carlosa Goshna oko preuzimanja Lotusa i ulaska u F1 pod uvjetom i da oni dobe svoj komad kolača), Williams, McLaren….
    Drugi razlog…. ja bih prvi vratio barem moderan V8 + KERS, ali mogu shvatiti da Ferrari iz svojih poslovnih razloga želi zadržati trenutni oblik PU, a pretpostavljam da i konkurentski razlozi nisu za odbaciti.



    5
    4

    1
  4. Marlboro
    AMG Donator Prikaži

    I zamislimo Ferrari ostvari svoje planove o novoj seriji, i u tu seriju takodjer odluce sudjelovati momcadi poput Red Bulla, Renaulta (a zasto ne i Mercedesa) i dogodi se to da neka momcad koja nije Ferarri dominira tom serijom 5 godina, sto ce Ferarri onda napraviti ? Kreirat jos jednu novu seriju?? Jedina stvar koja trenutno u F1 najvise smeta Ferarriju je to sto nije prvi i sto vec dugo vremena nisu prvaci. Nazalost Ferarri je kriv sam sebi kao i Red Bull i co. …odnosno nisu uspili napraviti motor/šasiju ili neko cudo koje ce ih odvesti do pobjede. Pitam se samo ko im je u tim stvarima kriv ? Treba raditi i sebe kriviti, svi su imali jednake sanse…



    16
    -10

    26
    • Alfa Romeo
      Tito Prikaži

      Ne prijete oni odlaskom zato sto nisu prvaci ..vec zato sto oni ne mogu implementirat u cestovno vozilo ovo sad sto pokusavaju s motorima …….ne spominji laferrari jer osim struje nista drugo nema …..



      10
      6

      4
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Mogu implementirat i ne zele impementirat je nesto sasvim drugo. Ferarri nije bio za ove PU? Zar ferarri ne koristi sad turbo motore u svojim autima? A po meni je stvarno glupo da Formula 1 ne prati trend i da je jos uvijek na starim (dobrim) atmosfercima. I vjeruj mi da je Ferarri prvak ne bi se zalio i ne bi se o ovom culo ni glasa…



        7
        -5

        12
      • Kimi Raikkonen 7
        Iceman Donator Prikaži

        WTF?
        Pa F1 je odbacila atmosferski motor u korist turbo motora! Jel!?!?!
        Ako ne gledam LaFerrari svi novi Ferrarijevi cestovni automobili imaju turbo motore i to ne zato što Ferrari voli turbo motore već zato što su ih bili prisiljeni uvesti. EU je prije koju godinu krenula u smanjenje emisije CO2, a tu su turbo motori u prednosti.
        Već sam u komentaru niže napisao, a tu ću i ponoviti. Ferrari je F1 68 godina. U 68 godina Ferrari je osvojio najveći broj konstruktorskih (16) i vozačkih (15) naslova od bilo koje druge ekipe koja se natjecala u F1. A opet16 naslova u 68 godina hm… i nije tako puno. Nije problem nedostatak naslova prvaka (jer da je to već su odavno trebali otprdekat) već im se novci žele uzeti kao primarni razlog njihove prijetnje. Ferrari svoju ekipu gotovo da i ne financira iz budžeta vlastite firme. 100 milijuna od povijesnih razloga + 100 milijuna od Philip Morrisa + 80-90 milijuna eura ovisno o poziciju u konstruktorima (redovito završavaju na drugom ili trećem mjestu zadnjih 10 godina) + xy od drugih sponozora + xy iz vlastitog novčanika i eto ti Scuderije. A PU je nešto u što su utrajbali dosta love, vjerojatno iz svog budžeta i sad od toga ne žele dići ruke + igra prijestolja itd itd itd.
        Ne treba zaboraviti da je RB cilj da se uvedu pojednostavljeni motori jer ulaskom npr Porschea F1 kao dobavljača motora možda otvara put i otkupu samoga Red Bulla. Javna je tajna da je Dieteru dosta F1.



        7
        7

        0
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        @Iceman ispade razlika od par milijuncica izmedju konstruktorskog prvaka i onog prvog od gubitnika nevazna…mozda i nije previse ali ako je poznato da celnici skuderije dijele tu razliku kao bonus izmedju sebe logicno je da je njima itekako stalo do prvog mjesta a i sam prvak je onaj koji najvise muze sponzore i ima najvise respekta kod istih. Ja sam stvarno misljenja da je kukanje kod ferarrija razlog sto oni predugo nisu no1 a na to su ajmo reci navikli + jos to sto ne vide vrijeme u kojem bi mogli opet bit najbolji jer red bull je u svoje vrime bio nedostizan bas kao sto to sad cini merc



        1
        -7

        8
      • Kimi Raikkonen 7
        Iceman Donator Prikaži

        Apsolutno sam siguran da Ferrari ima i te kakav respekt kod sponzora unatoč dugogodišnjoj suši bez naslova. Također zna se da im je vozački naslov bitan/bitniji u većoj ili manjoj mjeri u odnosu na konstruktorski. Mislim i izbor vozača ti to odmah sugerira.
        Ferrari kuka jer predugo nisu no1, a na to su se ajmo reći navikli :D . How yes no! Time for log out.



        1
        1

        0
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Na no1 mislim pod tim da su konkurentni do kraja prvenstva odnosno da u zadnje 4 utrke vode borbu za “no1” a ne da su otpisani odma na pocetku…realno gledano samo se navijaci ferarrija nadaju kao i proslu tako i ovu sezonu da ce ferarri osvojit nesto ali ja opet mislim da su im sanse male. Vidit cemo sve, nova sezona pocinje, ako budem u krivu kojim slucajem placam ti kartu na ringu dogodine! Izbor vozaca nije los, izbor drugih ljudi u skuderiji je, npr sam sef…


        0
        -4

        4
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        @AMG problem je što Ferrari i Mercedes ne žele standardizaciju motora i odustajanje od hibrida. To je smjer u kojem guraju ovi što ne znaju napraviti motor i novi vlasnici. To je princip po kojem funkcioniraju neke motorsport serije, ali to je potpuno pogrešno za F1. F1 je oduvijek bilo natjecanje konstruktora i vozača, a ne tjunera i vozača.

        Tako da nije proizvođačima problem u dominaciji ili nedominaciji nego u tome da gube image. Jel si možeš zamisliti da Mercedes nastupa u F1, a pod haubom je “standardni motor” koji proitzvodi Honda na primjer. Mislim da to ne bu išlo. Jednako tako je to neprihvatljivo i Ferrariju….

        A glede bonusa:
        Ferrari 103 milijuna USD
        Mercedes 74 milijuna USD
        RedBull 74 milijuna USD
        McLaren 30 milijuna USD
        Williams 10 milijuna USD

        Mercedes – medical car / safety car – koliko to vrijedi?
        McLaren – obavezni ECU u svim bolidima – koliko to vrijedi?

        Dakle Mercedesov i bonus je usporediv Ferrarijevom kad uzmemo u obzir reklamu sa Safetom….



        2
        2

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Hvala @wapi.
        Danas Sam radio I pokusavao naci podatak koliko RB dobija od bonusa, Ali nisam uspio :)


        0
        0

        0
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        @wapi

        Upravo to sam i pokusao objasnit. Ali i dalje smatram da je glavno Ferarrijevo nezadovoljstvo Formulom 1 to sto nisu prvaci dugo vremena. Danas se sve vrti oko novaca to je istina, mala je razlika izmedju Netto zarade od F1 izmedju Ferarrija i Mercedesa ali trenutno je velika razlika izmedju zarađenog i zagarantiranog prestiza i respekta ako si prvak Formule 1 (pogotovo ako si to vec par sezona) i ako to nisi. Pitanje je koliko to utječe na prodaju Ferarrijevih vozila (i ferarrijevih licenciranih proizvoda) a tim i sam profit. Ako clanovi Ferarrijevog nadzornog odbora smatraju da je to trenutno problem ili da bi u buducnosti to mogao biti onda su primorani na neka razmisljanja slicna ovima o kojima Sergio prica. Takodjer, Shell i ostali sponzori bi bili puno zadovoljniji tim da mogu reci kako su oni dio uspjeha prvaka i samim tim bi Ferarri imao pravo i na bonus od njih i bolju pregovaracku poziciju kod produzenja/izmjene ugovora o sponzoriranju. Mercedes trenutno to jako dobro iskoristava kod prodaje svojih automobila i tehnologije, skoro kod svakog predstavljanja neke nove serije automobila spomene i to da su neki dijelovi inspirirani/povezani sa njihovom F1 pobjednickom momcadi. Moze li to Ferarri reći? – Ne. A to je ono sto donosi novac i prestiz sto je ujedno i sama F1 (novac i prestiz) iz poslovnog kuta gledanja


        0
        -1

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        OK, ali ti je Mercedes dio iste urote o novoj seriji. Dakle, ne bježi Ferrari od Mercedesa.


        0
        -1

        1
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Ne vidim samo zasto je to urota , bilo je vrijeme da se u F1 napravi nesto radikalno. Naravno da svi ne mogu profitirat od toga. Mercedes bjezi Ferarriju i ostalima, pitanje je samo do kada? I ne prica Mercedes trenutno nista protiv F1, takodjer pitanje je do kada?


        0
        -1

        1
      • Ferrari
        TifosiJopa Prikaži

        AMG
        Ferrari je reklama sam za sebe, a i za formulu 1.
        Posto oni aute proizvode u ogranicenim serijama mislim da tu nebi tribalo bit problema ali sta se tice sponzora tu si vjerovatno u pravu.


        0
        0

        0
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        @TifosiJopa

        To da je Ferarri je reklama sam za sebe si vise nego u pravu. A zasto je to tako? Zato sto je Ferarri to ostvario svojim uspjesima od kojih je upravo veliki broj povezan sa F1 (titule,tehnoloska ostvarenja) i upravo kada vise nema toga (a nema dosta duga) nastaju “problemi”. Tradiciju Ferari ima ali ona se treba njegovati, ljudi (kupci) dosta brzo zaboravljaju.


        0
        -1

        1
      • Ferrari
        TifosiJopa Prikaži

        U pravu si i nastali su problemi i napetos u Ferrariju ali Ferrari njeguje tradiciju. Prosle godine su izbacili nesto sto vise nitko ne radi, auto sa V12 motorom- tesko je ostat ravnodusan na takav zvuk. izgleda kao dobar nacin za prebrodit susu.
        Mislim da su razlog za ovaklve ucjene pravila o kojima se govori za2021 -previse je love ulozeno da bi se sad nakon 8god vracali nazad a i sva ova pusta ogranicenja na motorima dovode do izjednacenih motora i tesko ih je razvijat(stvorit razliku ili je nadoknadit).



        1
        1

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Nemoj me j…. s problemima Scuderie. Ferrarijeva i Fiat Chryslerova dionica je u zadnjih godinu porasla na skoro duplo, a Daimler 2,5%. Dakle, o kakvim “problemima” pričamo?


        0
        0

        0
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        @wapi

        A koliko je pala 2016?
        Ulagacima (a i sponzori su to na neki nacin) je vise bitna stabilnost dionice/kompanije
        Porast i trenutna vrijednost su bitnije maklerima (trenutna vrijednost/porast dionice cesto nisu realni)
        Daimler je jedno od najstabilnijih dionickih drustava gledajuci globalno a ne samo u Europi. Znas li koliku ulogu u porastu ima Ferrari kao dio grupacije? – Skoro pa nikakvu. I takodjer FCA tek sada treba zadrzati tu vrijednost dionica i nek ti to bude odgovor na “O kakvim problemima pricamo?”. Bio sam spomenuo

        Ako clanovi Ferarrijevog nadzornog odbora smatraju da je to trenutno problem ili da bi u buducnosti to mogao biti onda su primorani na neka razmisljanja slicna ovima o kojima Sergio prica.

        . To znaci da Ferrari(FCA) ako vec nema probleme sada kao sto mislis, vide ih barem u buducnosti, a buducnost je njima jako vazna.



        1
        1

        0
    • Sebastian Vettel 5
      Schumi Prikaži

      A zašto onda Ferrari u pregovorima traži da ostanu ovakvi motori? Idi ne sipaj se…



      3
      3

      0
  5. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Kog će povuć za sobom?
    Haas, Sauber Alfa?



    1
    -1

    2
  6. Ferrari
    pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Zamislimo F1 kao Top Gear i Ferrari kao Jeremy Clarksona.



    7
    7

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.