Vijesti

Abiteboul smiruje navijače: R.S.18 kojeg ste vidjeli je samo ‘launch spec’

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Renault je prije nekoliko dana pokazao prve studijske fotografije svog ovogodišnjeg bolida, nakon čega su brojni navijači rekli da su ipak očekivali puno više. Nije trebalo dugo čekati odgovor šefa francuske momčadi Cyrila Abiteboula; direktor ekipe iz Enstonea je za Motorsport.com rekao da je bolid kojeg smo vidjeli služio uglavnom kako bi pokazao vizualni identitet kojeg će Renault ‘furati’ 2018., a ne tehnička specifikacija koju ćemo zaista gledati ove sezone.

“Da budem potpuno jasan, bolid kojeg smo pokazali u digitalnom obliku je bio prezentacija livreje. Na forumima sam vidio da ljudi pokušavaju procijeniti nešto iz toga. Pa, smirite se dečki, nemojte pokušavati izračunati međuosovinski razmak jer to neće ništa predstavljati!”

“Kao većina momčadi, razvijat ćemo do posljednjeg trenutka tako da bolid nije mjerodavan za ono što će biti prikazano na prvom i drugom predsezonskom testu, a u Melbourneu će doći još toga novoga.”

“Isto tako, puno je stvari koje su ‘pod haubom’. Ovjes, mjenjač, instalacija motora, hlađenje – sve to predstavlja veliki, veliki skok u usporedbi s prošlom godinom, ali tako nešto očigledno nije vidljivo.”

Abiteboul je zatim rekao nekoliko riječi o novom bolidu, odnosno njegovom nastanku.”

“Jako rano smo počeli s dizajnom prvog koncepta ovogodišnjeg bolida, a isto tako i s motorom – koji je velikoj mjeri ono što smo imali prošle sezone. Sve je moralo biti bolje i robusnije kada je riječ o pouzdanosti koja je bila u fokusu. Cilj je bio imati zdravu platformu na koju možemo donositi performanse u sezoni. Osjećamo da će ovo biti utrka u razvoju.”

“Svaki puta kada bolid stavimo u zračni tunel, pronađemo još dobitaka i puno je toga što će tek doći. Prema tome, stvari su se svodile na to da su svi sustavi na svom mjestu, pogotovo ovjes i mjenjačka kutija.”

Renault je danas odradio jedan filmski dan na stazi gdje će preksutra početi predsezonska testiranja. 100 km u novom bolidu je odvozio Nico Hulkenberg u bolidu sa Sainzovim trkaćim brojem.

“Još nemamo sve aerodinamičke dijelove, to je samo filmski dan, nije svrha vidjeti kakve su performanse”, rekao je Hulkenberg.

“Bolid zasad ide dobro, sve ide glatko i to je ono što je danas važno. Prošle godine smo imali dosta problematična zimska testiranja. Trebali bismo biti puno spremniji nego prošle godine”, zaključio je Nijemac.

Komentiraj

6 komentara

  1. Kao što je velika većina i pretpostavljala, isto tako i Mercedes i Red Bull.



    7

    2
      • Ma dobro mislio sam pošto su Renault, Mercedes i Red Bull praktički sa istim bolidima od prošle godine obavili predstavljanje. Kod ostalih se vide ogromne promjene u odnosu na prošlu godinu :)



        2

        1
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Red Bull je predstavio dosta novih stvari. Potpuno novi koncept oko sidepoda, sličan Ferrariju. Prednje krilo je promjenjeno. Prednji ovjes. I još dosta toga.

        Svake godine ista priča, kako ćemo tek u Australiji vidjeti kako bolidi izgledaju. A svake godine se te priče ispostave kao najveća glupost, jer u Australiji uglavnom vidimo ono što smo vidjeli na predstavljanju i testiranjima…
        Jedina bitna promjena zadnjih godina koju smo vidjeli je ona kad je Toro Rosso na drugi vikend testiranja došao sa kompletno novim bolidom. Na prvom testiranju su imali onaj dugi nos i tamno plavu boju bez sponzora.
        Prošle godine se govorilo za Red Bull kako svašta nešto skrivaju, pa dođoše u famoznu Australiju sa istim bolidom…

        Naravno da će biti minimalnih promjena, ali će se one uglavnom desiti na testiranju. Moguće da će par bolida ove godine biti izuzetak. McLaren bi mogao doći sa nešto izmjenjenim bolidom na prvu utrku, jer su i najavili da rade na aeropaketu za Australiju. Ali mislim da ni to neće biti nešto veliko što će nekim čudom promijeniti cijeli koncept bolida. Kakvog onda smisla imaju testiranja?
        Renault bi se isto trebao dosta promijeniti u odnosu na predstavljanje. Ali očekujem da će se to već desiti na testiranjima. I bez izmjene kompletnog bolida. Iako predstavljeni bolid izgleda skoro isto prošlogodišnjem, neke promjene su već vidljive. Oblik zadnjeg kraja, poklopca motora, sidepoda su promjenjeni, kao i otvor iznad vozačeve glave. To je neki bazni model bolida sa kojim će se pojaviti i na startu sezone. A normalno da će dobiti nekih aero dodataka na taj bazni model, jer ostalo ništa nije mjenjano u odnosu na prošlu godinu. Prednje, zadnje krilo, podnica, i još masu toga se može izmjeniti. Ali baza će uglavnom ostati ista. Neće neko od predstavljanja, pa do prve utrke ići raditi nove crash testove…



        6

        1
  2. Cyril otkriva toplu vodu…. :chill:


    0

    1
  3. Bolidi ce biti samo malo izmjenjeni u odnosu na predstavljanje tako da im ova prica nedrzi bas vodu…
    Zivi bili pa vidili…

    Cekamo prvi test jer dzaba im sve ako na testovima nebudu na konceptu bolida sa kojim misle nastupati u prvenstvu…



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni