Izdvojeno

Hamilton: Ove godine ću biti još bolji

Piše: Zvonko Vasilj

Prije 5 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Iako Hamilton ove godine očekuje još teže rivalstvo sa Sebastianom Vettelom, Britanac ne sumnja u svoje sposobnosti i vjeruje da je na vrhuncu karijere. Prošla sezona nije prošla glatko za Mercedes, barem kada je riječ o prvoj polovici, u kojoj je Hamilton većinu vremena proveo boreći se s Vettelom.

“Očekujem da će ova sezona biti slična prošloj, borit ćemo se s Ferrarijem i Red Bullom. Mislim da će borbe biti još žešće. Uvijek očekuj najgore, a nadaj se najboljemu. Ove godine ne znamo što nas čeka na početku sezone. Prošla godina je bila jako dobra za mene, savladao sam sve prepreke pred sobom, a ove godine ću biti još bolji. Fokusiran sam samo na svoje performanse. Nadam se da će biti problema ako budem dobro vozio jer će to mnogima smetati.”

 

Komentiraj

11 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    The Stig Prikaži

    Narcis .



    14

    8
  2. Kao navijacu Ferrarija svida mi se ovakva izjava jer mi nekako izgleda kao da puse na hladno tj dize samopouzdanje sebi i momcadi a sve zbog predstavljanja Ferrarija koji je u jednu ruku otisao korak dalje sa inovacijama dok je Mecka vise manje ostala aerodinamicki ista…
    Naravno nitko jos nezna sta se nalazi ispod poklopca motora…

    Forza Ferrari…



    12

    15
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Dzaba Ferrariju sve inovacije ako im motor bude dosta kaskao za Mercedesovim.



      22

      2
      • Vjerovatno nece, mercedes nema puno pristora za napredak, doduse nema ni ferari ali ipak ima vise. Nekako sam misljenja da ce ferari biti puno blize mercu po pitanj pu, vicemo.



        7

        8
      • Nigel Mansell
        The Simpsons Prikaži

        Priču da Mercedes nema prostora za napredak pričamo od prve hibridne sezone, a oni uvijek koplje ispred.
        Ipak se nadam izjednačenijoj borbi ali ako se pokaže istinitom priča kako će Merc ove godine biti jači od prošle, ostaje nam pratiti borbe ostalih.
        U svakom slučaju ova godina će biti jako zanimljiva i jedva čekam testiranja a posebno prvu utrku.



        11

        2
    • Mick Schumacher 47
      Sarma Donator Prikaži

      Mercedes ima potpuno novi PU. Znači nešto novo ako su zadržali onu pouzdanost i pronašli još nešto snage bit će opasno, dosta vas na izgled donosi neke odluke a nisu ni testiranja počela, znamo svi da je ono ispod haube najvažnije…



      22

      1
      • Slazem se da je ispod haube ono najvaznije ali mogu nesto sigurno i “ukakit” sa novim motorom…
        Sigurno se nisu odlucili za novi motor da su mislili da im ovaj iz 2017. moze donijeti naslov…
        Uvijek je rizik raditi nesto novo…
        Sve i svemu vidket cemo…



        6

        6
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Ne može ni ono ispod haube biti najvažnije u nedogled. Najvažnije je kad donosi preko sekunde prednosti. Kada se ostali motori približe, i kad ne bude više donosio toliko prednosti, (a uvjerili smo se da je ta prednost sve manja, barem u utrci) onda će najvažnije biti ono oko haube…



        7

        2
  3. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    kolko ce ti Seb dozvoliti, tolko ces bit bolji…dosta smo te trpili…a i stvarno te ne mogu smisliti ☻



    10

    22
  4. Ovi vozaci sve vise zvuce kao nogometasici, pogotovo hamilton, malo manje druzenja s Neymarom nebi skodilo? da ne zaboravim na Maxa, lik prica o pozitivnom pritisku, bolje da se pokrije usima i suti sljedeci put kad takvu stvar izjavi ?
    Sto se tice clanka, ne kuzim cemu toliko mrznje, dislajkova… navijac sam ferrarija, ali nadam se da ce hamilton biti jos bolji, isto kao i seb, valtteri, kimi, max, ricc, alonso… jer na kraju krajeva svi cemo uzivati u tim borbama, nakon sezone cemo se prisjecati istih, a pobjedit ce oni koji su napravili najbolji posao…



    11

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni