Izdvojeno

Mercedesov W09 debitirao na Silverstoneu

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Mercedes je danas na hladnom Silverstoneu odradio prvi shakedown svog ovogodišnjeg bolida nazvanog W09 EQ Power+, i to u sklopu odrađivanja tzv. filmskog dana kada je momčadima 2 puta u sezoni dozvoljeno odvoziti najviše po 100 km na promotivnim Pirellijevim gumama.

Bolid su isprobali najprije Valtteri Bottas, a zatim i Lewis Hamilton, dok službenu prezentaciju očekujemo u 13:10.

Komentiraj

25 komentara

  1. Marlboro
    dt213138 Prikaži

    nije mi jasno da nisu mogli taj halo malo bolje integrirati u cijeloukupni dizajn bolida, izgleda nasarafljeno kao i na testiranjima..

    opcenito se na bolidu i ne vide neke drasticne promjene osim zahtjevanih, barem iz ovog kuta..

    ceka se 15.00 i ferrari



    1

    0
  2. Stefan Bellof
    mario550 Prikaži

    Cini ce da Merc nije kopirao Ferrari ovako na prvu, i cini se da su isli na evoluciju dizajna i stare filozofije.

    Budemo vidjeli kasnije kad izade jos slikica!

    Zasad nisam impresioniran



    3

    7
  3. Zadovoljan što nastavljaju svojom jedinstvenom filozofijom bolida :)



    3

    0
  4. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Mclarenovo rješenje Haloa je, moram priznati, odlično.. Sigurno i lijepo izgleda.. Ali oni sutra pretstavljaju bolid.. Odakle ove fotografije.. Neki fotoshop…?



    1

    0
  5. Mclaren
    KERS Prikaži

    Mecka na prvu izgleda jako slično, ka čekam onu papayu iz Wokinga..



    1

    0
  6. Nista revolucionarno. Ono sto je vazno se ne vidi. Motor. A ovaj HALO izgleda toliko nakaradno da je to strasno…



    9

    1
  7. Vidim po kometarima neki su ovdje ocekivali da ce se Mercedes provozat u shuttle-u, kad su jako razocarani dizajnom i izgledom



    4

    1
  8. Mclaren
    KERS Prikaži

    Izgleda mi da svi imaju malo povećane usisnike za zrak iznad vozačevih glava, bit ce da HALO uzima svoje.



    1

    0
  9. Nitko ne spominje zvuk. Iskreno, najbolji još od 2014. Kao da ima dosta viših tonova.



    2

    1
  10. Sebastian Vettel
    sf16-h Prikaži

    Meni izgleda isto kao prošlogodišnji uglavnom :D



    3

    0
  11. Inace bas fino izgleda sa boka ali nesto vjerujem da nije sampionski.
    Evo slike se bocne strane bolida.

    https://www.instagram.com/p/Bff9RcEAg0C/
    Slika



    3

    3
  12. Ayrton Senna
    castrol95 Prikaži

    upgrade na prošlogodišnji i čini mi se najuže pakiranje motora dosad…čeka se odgovor iz Marinella ali ni tamo ne očekujem dratične promjene u odnosu na prošlu godinu. Još 30 min da Ferrari izađe pa onda čekati detaljne analize. Napeto,napeto ;)



    3

    1
  13. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    Jebote opet neki malo vjeruju Mercedesu, strašno. Većina ih se tu loži na neki vanjski izgled, zna se što je najjače ono unutra. Realno, izvana ne izgleda puno drugačije od prošle godine, ali zato su radili na onome unutra, potpuno novo. Molite Boga da prednost ne bude još veća.



    13

    3
  14. Sebastian Vettel 5
    Schumi Prikaži

    Ako je Renault predstavio prošlogodišnji bolid sa novim bojama i Halo-om, šta reći za Mercedes?



    1

    5
  15. Gledajući slike i one kratke videe, ovaj bolid je i dalje kompleksan a vjerojatno i najkompleksniji na gridu s onim svim bargebordsima i sidepodsima… ima ih toliko da se ne može niti izbrojati. Biće opet kuku lele u praćenju bolida ispred. U jednu ruku je to dobro (za neke od nas) jer su vjerojatno išli kao i do sada raditi bolid za vožnju u čistom zraku svjesni prednosti koju imaju. Na W09 toliko je tih sitnih aerodinamičkih dijelova da bi jednako kompleksno izgledao i kada bi se trećina njih uklonila s bolida.



    1

    0
  16. Zasto mijenjat nesto sto funkcionira?Malo unaprijedit aerodinamiku a za motor ne sumnjam da su ga gurnuli opet korak naprijed.sa obzirom da imaju samo tri po sezoni bez kazni.Dosta mi je njihove dominacije ali to je Mercedes i tu su ostali nemocni.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni