Izdvojeno

Brawn: DRS ostaje u F1

Piše: Zvonko Vasilj

Prije 5 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ross Brawn, iako nije ljubitelj DRS-a, uvjeren je da je on potreban u F1 još neko vrijeme. Liberty Media je nedavno kupila zračni tunel od Manora kako bi radili testove za opcije koje bi mogle poboljšati pretjecanje u sportu.

“Nastavit ćemo raditi na DRS-u još neko vrijeme. Ja se nadam da će se bolidi razvijati smjeru u kojem on više neće biti potreban, ali to se neće dogoditi u bliskoj budućnosti. Liberty Media je odlučna da se sve promjene u sportu odrade kako treba. Prije nego što budemo moglo poboljšati utrkivanje, moramo bolje shvatiti što se događa. Možemo slijediti svoj instikt, ali to nije dobra stvar kada shvatite koliko su komplicirani ovi bolidi.”.

Neki vjeruju da je problem s DRS-om još više došao do izražaja tijekom prošle sezone, kada su bolidi osjetno dobili na brzini. Brawn priznaje da bi F1 trebala ići jedan korak unatrag što se brzine tiče.

“Brzina igra veliku ulogu i navijači žele vidjeti što brže bolide. Ali jedini način da učinimo utrkivanje boljim je žrtvovati nešto brzine.”

Liberty Media želi uvesti još jednu novost. Kako bi se riješili zahtjeva za održavanjem utrka, sastaviti će se lista od svjetski poznatih staza i promotora koji će čekati na ulazak u F1, ako neka utrka ne bude u skladu s očekivanjima, jednostavno se zamjeni drugom.

Komentiraj

8 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Drs je trenutno potreban jer pretjecanja su daleko teža nego što je bilo prije 2017. Nije to baš kao prije stisneš gumb i naprijed si. Treba se malo sada i pomučiti. DRS je nužno zlo za sada.



    6

    0
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      DRS je sa novim bolidima postao nužan jer pod 1. nije toliko učinkovit kao prije kada si mogao proletiti pokraj drugog bolida i 2. uopće nije toliko loš i ne vidim potrebu da maknemo DRS…jednostavno funkcionira, a jeftin je. Doslovno krilce se otvori i pomaže u praćenju bolida.



      12

      0
      • Mattia Binotto
        Har Kl Donator Prikaži

        Ne pomaze DRS u pracenju bolida.
        Sve ostalo se slazemo. Nisam do sad nikad razmisljao o odnosu cijene I funkcionalnosti. ???



        2

        0
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        Ma znam da ne “pomaže u praćenju” doslovno…već da neutralizira ono što se skupi kroz zavoje tako da nadoknade na samoj ravnici sa DRS-om.

        Uostalom DRS nikad nije ni bio “naprava za pretjecanje” već je trebao samo asistirati vozaču da dođe kotač uz kotač u zonu kočenja…
        To se ove godine događalo i DRS je ispunio svoju funkciju u većini slučajeva.



        2

        0
  2. Ovaj zadnji odlomak – ROTFL – i onda je svizac zamotao čokoladu.



    2

    1
  3. “Liberty Media je odlučna da se sve promjene u sportu odrade kako treba.”
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



    6

    8
  4. može link za ovaj zadnji odlomak?



    1

    0
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ne znam koliko ce od toga napravit, ali svakako mi se svida stav da sve novotarije trebaju biti provjerene, a ne uletiti s prvom idiotskom idejom koja dobro zvuci (kao npr kvalifikacijski format u 2016) i nadati se najboljem….Utrkivanje je takvo kakvo je sada, i nitko nije previse zadovoljan sto je vozaceva uloga sve manja, ali valjda se radi na tome…Stvar s kojom se ne slazem i nikako ne shvacam FIA-u je ta sto pokusavaju F1 uciniti sigurnim sportom…Juris u bolidu preko 300 na sat i sve je moguce i nikakav halo ili nesta nece sprjeciti tu opasnost (iako naravno u nekim situacijama je dobrodosao)…Nastranu sad izgled bolida, logo i sve ostale piz*arije tipa grid djevojke ako cu ja gledati reprizu 2012 ili 2010 (sezone neizvjesnosti)…Prvo se to treba dovesti u red, a onda sve ostalo (ali nebi FIA bila FIA da ne radi suprotno ?)



    7

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni