F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari zadržao snagu svojih motora uz veću izdržljivost

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nova sezona Formule 1 donosi i nova pravila, od kojih momčadima jedan od najvećih izazova predstavlja smanjenje dopuštenih elemenata pogonske jedinice u sezoni od 21 utrke. Drugim riječima, ekipama će na raspolaganju biti samo tri motora, što znači da će jedan trio motor/turbo/MGU-H morati trajati čak sedam trkaćih vikenda. Osim toga, FIA je za 2018. postrožila i dio koji se odnosi na sagorijevanje ulja kao pogonskog goriva, što je jednom već bio slučaj prošle sezone.

Prema pisanju portala Motorsport.com, Ferrari se stoga odlučio na evoluciju prošlogodišnje pogonske jedinice 063, koja je kasno u 2017. pokazala prve slabosti. Talijanska momčad se u tom procesu odlučila fokusirati na pouzdanost te minimizirati rad na bilo kakvim radikalnim solucijama za rani dio sezone, jer je cilj za 2018. bio povećati trajnost elemenata bez smanjenja snage koju su imali prošle godine.

Vjeruje se da novi šef u odjelu za motore Corrado Iotti trenutno vodi program za uvođenje nove glave motora kasnije u sezoni, koja će pomoći kod učinkovitosti u prva dva radna takta motora, te u dostizanju Mercedesove pogonske jedinice kada je riječ o tzv. magičnim kvalifikacijskim modovima.

Motor neće koristiti klipove od čeličnih legura čiji je razvoj vođen pod nadgledanjem bivšeg šefa Lorenza Sassija, a koji je otkazan ljetos nakon što koncept nije isporučivao željene rezultate. Otprilike u to vrijeme Sassi je napustio Ferrari te će uskoro (nakon otkaznog roka) započeti raditi kod novog poslodavca Mercedesa, pa će četverostruki svjetski prvaci tako dobiti detaljan uvid u tajne Ferrarijevih pogonskih jedinica iz posljednjih godina.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Uz poštovanje i želju da Ferrari pobijedi, sumnjam da će to uspjeti po ovome što ja vidim.
    Svake sezone je netko iz Ferr prešao u Merc. Svake sezone oni u nekom odjelu mijenjaju nekog šefa i on ugl ode u merc. Bogte po ovome možda znaju više u mercedesu nego u ferr o svojim PU.
    Baš me iznerviraju ovakvi scenariji. Kako to da nitko ne prelazi iz Merca u Ferr.
    Ma kako god, vidit ćemo.



    16

    3
    • Formula 1 1883 Prikaži

      Kako ne prelazi? Wolf Zimmerman prešao za 2015. i Ferrari se preporodio po pitanju PU. Htjeli su i Hoyla ali nije moglo radi ugovornih klauzula i zaštite “intelektualnog vlasništva” :)

      A ima i ono što Bernie priča već tri godine… :D



      4

      3
      • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

        Sta je presao taj jedan a u merc presla vojska njih. Autobusom su ih mogli voziti.



        1

        0
      • Formula 1 1883 Prikaži

        Nije bitno koliko ih je prešlo, već tko je prešao.
        Zimmerman je guru za PU, pogotovo za hibridni dio. Ferrari je bio nigdje po pitanju PU 2014. a dolaskom ovog lika preporodio se 2015. Dakle, nije bitna (u ovom slučaju :) ) kvantiteta.
        To što je u Merc prešao autobus Ferrarijeve vojske ne mora značiti ništa veliko.



        1

        0
      • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

        Kolega, bez ljutnje ali jebe mi se za tu kvalitetu pojedinca kad su izgubili 3 puta zaredom (ne računam 2014. Da je prešlo kod njih još 2-3 čovjeka iz merca pa da se pohvata više konaca. Ovako ne izgleda na neke sunčane dane ali ponovit ču se, vidit ćemo.



        1

        1
    • kako sam jednom pročita da su taljani ( mislilo se na ferrari ) sposobni samo za napravit espresso i pašte možda je ovo njihov trik kojim žele svoje nesposobne inžinjere ( costu , a sad i sassia ) “utrapit” mercedesu i aston martinu ( marmorini ) te tako oslabit konkurente jer šta dobro mogu uradit , smislit kako neki misle “paštari kafetjeri” ? opet mi je čudno da njemci/merc i englezi/aston žele te nesposobne ljude ?!?!?!? ne znam koliko je zimmerman i preporodija njihovu PU prije će bit da su u ferraru shvatili da koncept tombazisa koji je zbog svoje šasije zahtjeva od marmorinija da želi vrlo kompaktnu ( manju od mercedesove i renaultove
      , nešto slično neuspješnom konceptu McLH godinu kasnije ) pogonsku jedinicu s malenim radijatorima , a tombazis će “složit” tako dobru šasiju da će aerodinamikom postić prednost pred mercom i renaultom . zbog tombazisa je motor složen manji , slabiji , a aerodinamika mu je bila za kur šta je potvrdila 2014. e da i slab bodovni doprinos kimija te sezone ( tek 12. sa 55 bodova ka i rookie magnussen … fernando skoro 3 X više bodova ) inače je PU bila jako pouzdana … tek 3 odustajanja ukupno isto ka i mercedesova PU ili renaultova . ferrariev problem je šta zbog tradicije , imiđa nekad dominacije RB , sad mercedesa valjda želi “preskočit” neke faze i šta prije doć do rezultata tj titule pa zato neki vrlo dobri , odlični inžineri dobijaju otkaze i rado ih prihvataju u mercedesu ili astonu koji se navodno za par sezona uć u F 1 ……



      4

      2
  2. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    A već vidim da bu opet natezanja iza Merca.. Šteta.. Čime ih Merc samo namami i kupi.. Mora i Ferrari krenut u nabavku među Mercovim inžinjerima.. Sve ima svoju cjenu i svakog se može dobit.. Pitanje je samo koliko i čime.. Nekog zanima lova a nekoga možda neke druge stvari.. Samo treba vješt mangup “psihić” koji zna odlično čitat ljude.. E i takav vrijedi puno..



    5

    9
  3. Ovo je postalo tragikomedija, nova pravila, nove gluposti.



    3

    3
  4. Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

    uvođenje nove glave motora kasnije u sezoni, koja će pomoći kod učinkovitosti u prva dva radna takta motora, te u dostizanju Mercedesove pogonske jedinice kada je riječ o tzv. magičnim kvalifikacijskim modovima

    Jak u kvalifikacijama treba bit odmah jer Mercedes sigurno tu prednost neće izgubiti tijekom zime, a ne ”kasnije u sezoni”.



    6

    0
  5. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    Želim svojoj najdražoj momčadi Ferrariju svu sreću i da naprave što bolji bolid (motor). Ali nažalost moju iz nekih okolnosti koje sada neću navoditi ne navijam trenutno za njih ali još malo i to će se promjeniti.



    2

    6
  6. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    DI JE WILLIAMSOVO PREDSTAVLJANJE ?????



    2

    1
  7. Vidjet cemo sta ce biti kad krene sezona ali nije dobro kad tvoji ljudi odlaze u najveceg konkurenta…



    9

    1
  8. Ferrari mljac Prikaži

    Ne sviđa mi se ova vijest. Znači opet 0,2 – 0,3 iza Mercedesa?!



    8

    2
  9. Stefan Bellof mario550 Prikaži

    Ljepa vijest iz Ferrarija, znaci 1000ks je tu uz pouzdanost, nece ni Mercedes moci puno vise uciniti u to sam siguran.



    3

    4