Vijesti

Chase Carey poriče da Liberty Media ignorira fanove Formule 1

Piše: Vettel-Ferrari

Prije 5 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Izvršni direktor Formule 1, Chase Carey, u intervjuu za Sport Bild osvrnuo se još jednom na kritike koje dolaze od fanova Formule 1 te porekao da on i njegova kompanija, Liberty Media, ignoriraju fanove.

Glavne zamjerke fanova na račun Liberty Medije jesu zbog ukidanja grid djevojki i promjene satnica početka utrke, a tu je još uvijek glasno negodovanje zbog implementacije “Halo” sustava zaštite, koje se pogrešno interpretira kao odluka novih vlasnika Formule 1.

“Fanovi su izrazito važni za nas, a Europa, uključujući Njemačku, je naša glavna baza.”

“Naš moto je: ista igra, drugi pristup. Želimo napraviti proizvod koji uključuje sve ono uz što su fanovi odrasli, a što nije “zamrznuto” u vremenu. Bernie Ecclestone je sam 2016. izjavio da on ne bi kupio kartu za utrku, što je bio baš pesimističan stav i morali smo završiti s tim.”

Smatra da je Formula 1 danas puna pozitivnih primjera, čemu doprinose i velike vozačke zvijezde i momčadi:

“Lewis Hamilton je veoma posebna ličnost, a zbog Maxa Verstappena pola Nizozemske dolazi na utrku da ga gledaju. Tu je i Ferrari kao najsvjetlija zvijezda sporta.”

Na kraju, Carey je izrazio nadu da će u 2018. konkurencija za pobjedu u utrci biti još veća i da će biti više drame nego što je bilo prošle sezone:

“Prošle sezone je bilo previše bitke između Sebastiana Vettela i Lewisa Hamiltona. Nadam se da će ponekad neko podcijenjen moći pobijediti, a ne samo favoriti.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Izjava je kao kod nekog političara, puno riječi bez da je išta rekao. Baš me zanima kako bi on nazvao to što rade jer je ignoriranje potpuno točna riječ.



    8

    0
  2. “Želimo napraviti proizvod koji uključuje sve ono uz što su fanovi odrasli, a što nije “zamrznuto” u vremenu. ” … a npr isključuje grid djevojke i uhodanu satnicu jer uz to fanovi nisu odrastali ? srićom šta se posli mračne ere kad je F 1 vodija bernie pojavija liberty te otkrija i doveja u F 1 LH i MV te sad rejting raste :) :) dobro šta iako sad izvan F 1 postoji bernie da se mogu na njega “vadit” sa danas ( za razliku od nekad ) puno pozitivnih primjera . baš me zanima koji su to pozitivni primjeri i koliko ih je to puno ? sve mi se nekako čini da carey sudeći po njegovoj izjavi “Nadam se da će ponekad neko podcijenjen moći pobijediti, a ne samo favoriti.” ne kuži dobro F 1 jer formula nije npr nogomet ( ili neki drugi momčadski sport ) di neko slabiji katkad može pobjedit favorita . u F 1 pobjeđuju timovi sa naboljim bolidima ( najviše novčića ) , a takvih je lani bilo 3 . samo su vozači mercedesa , ferraria i RB pobjeđivali , ostali su bili “dekoracija” i samo odustajanjem svih 6 vozača vodečih timova su mogi pobjedit . btw i izraz PODCJENJEN nije baš prikladan carey – u ( ako ga je doslovno upotrebija ) jer vozači nisu podcjenjeni samo mnogi uprkos talentu nemaju konkurentan bolid da bi prezentirali svoje potencijale . i tako je bilo kroz povjest F 1 . samo je njih 33 ( od 900+) imalo sriću vozit pobjedničke bolide , osvajat titule u 67 godina povjesti . 107 od 900+ vozača ostvarit makar jednu pobjedu = 12 % . ostali su bili podcjenjeni ili ….



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni