Izdvojeno

Rosenqvist: Formula E je najbolja šansa za prelazak u Formulu 1

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Felix Rosenqvist, jedan od kandidata za naslov svjetskog prvaka u Formuli E, tvrdi da je uspjeh u toj seriji njegova najbolja prilika da dobije mjesto u Formuli 1.

Šveđanin je trenutno drugi u poretku, iza Jeana-Erica Vergnea, a u prve četiri utrke sezone 2017./2018. ima dvije pobjede. Prije tri godine je pobijedio u europskoj Formuli 3, a poznato je kako nakon F3 nije imao prilike za daljnje napredovanje u smjeru u kojem je prvotno htio i to zbog nedostatka sredstava.

Preselio se u DTM, a zatim i u Formuli E.

“Jasno sam naglasio da trenutno želim biti upravo u ovoj seriji,” kaže Rosenqvist.

“Mislim da je ovo moja najbolja šansa za prelazak u Formulu 1, ako uopće ta šansa još postoji.”

“Ovo je mjesto gdje su trenutno najbolji vozači koji nisu u F1. Dok god možete pobjeđivati takve vozače, trebalo bi biti sve u redu, zar ne?”

“Tako razmišljam o svojoj karijeri u ovom trenutku. Još sam dovoljno mlad za otići u F1 pa ne odustajem od tog cilja. Mislim da je ovo najbolje mjesto za to, bolje od DTM, F2 ili IndyCar serije.”

Ako Rosenqvist zaista dobije priliku u F1, to ne bi bilo prvi put da je neki vozač najprije bio u Formuli E, a onda prešao u F1. Red Bullov štićenik Pierre Gasly je prošle godine nastupio na FE utrci u New Yorku, a nakon toga je debitirao za Toro Rosso.

Rosenqvist je trenutno 5 bodova iza Vergnea u FE nakon što je prošlog vikenda izgubio vodstvo. Vergne je pobijedio s pole positiona, a Rosenqvist se s 14. mjesta na startu (nakon lošeg setupa za kvalifikacije) probio na četvrto mjesto u utrci.

Unatoč lošoj startnoj poziciji na kraju je bio dio petorke koja se borila za pobjedu, ali je odlučio igrati na sigurno i sakupiti vrijedne bodove za borbu u prvenstvu.

“Na kraju sam se mogao boriti i za pobjedu, ali zaista nisam htio ulaziti u tu ludu borbu. Samo sam razmišljao o prvenstvu.”

“Možda da sam krenuo s P3, ali krenuti od nula bodova i doći do 4. mjesta, odnosno 12 bodova, odlučio sam da je to dovoljno. To je bila ispravna odluka.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni