Izdvojeno

Verstappen: Red Bull bi dominirao s Mercedesovim motorom

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen vjeruje da bi Red Bull dominirao Formulom 1 da je u njihovom bolidu Mercedesov motor.

Iako je Renault bio integralni dio njihova četiri naslova od 2010. do 2013. godine, nova generacija pogonskih jedinica nije pružila jednak uspjeh.

Verstappen je siguran da je Red Bullova šasija sad “zaista dobra” i da se samo motor treba popraviti.

“Mislim da nas nikad ne bi vidjeli na stazi da je u našem bolidu Mercedesov motor.”

Iako je Renault očigledno napredovao od 2014. do 2017. – Verstappen je siguran da su prošle godine još uvijek imali deficit u odnosu na druge proizvođače, osim Honde.

Posebno je istaknuo MGU-H kao komponentu koja nije na potrebnoj razini.

“Naš MGU-H nije tako stabilan kao Mercedesov ili Ferrarijev. Ali, to je povezano s još nekoliko stvari jer bi se u protivnom taj problem brzo riješio.”

Red Bull je očekivao da će se 2017. vratiti u borbu za naslov jer je novi tehnički pravilnik bio fokusiran na aerodinamiku, ali je Austrijska momčad podbacila i u potpunosti razočarala na prvih nekoliko utrka. Kasnije su se približili vodećima i osvojili treće mjesto u poretku konstruktora.

Pobijedili su na tri utrke – Daniel Ricciardo u Azerbajdžanu, a Max Verstappen u Maleziji i Meksiku.

Komentiraj

14 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Nikako da se pomire da neće imati Mercedesov motor. Također što bi bilo kad bi bilo, a i bojim se da im ne gine Honda za godinu dana pa će plakati za Renaultom (a ja sam gotovo siguran da to isto vrijedi za McLaren, jer jednom kad Renaultov PU bude al pari sa Ferrarijevim i Mečkinim Renault ce vas katapultirati prvom prilikom).



    19

    6
    • Potpis k’o kuća na zadnju rečenicu. :)



      7

      4
    • i koje je onda rjesenje za mcl,red bull willams i ostale napustiti f1?



      8

      2
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        Williams nema ambicije za osvajanje WDC i WCC titula…to je očito.

        Što se tiče McLarena i RBR-a…pa neka počnu raditi svoje motore.
        Lako je kritizirati druge, a oni sami ni jednom nisu pokušali…lako je tako raditi SAMO šasiju i vikati da imaš “najbolju” šasiju…ajde sastavi motor i šasiju pa sve to upakiraj da bude pouzdano i brzo.

        Isto tako poprilično sam siguran da će RBR dobiti Aston Martinov motor 2020…možda i Porsche uđe pa da motor McLarenu.



        10

        2
      • Kimi Raikkonen 7
        Iceman Donator Prikaži

        Šansa je Honda. Također šansa je Aston Martin ako trenutni igrači popuste pred pritiskom Libertyja i Fia-e. Možda i Mercedes ako se kroz koju godinu ipak odluče povući kao konstruktor. Dotad snađi se druže. Jebajiga deal with it!



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Ma nemaju likovi pojma. Načuli neku glupost o ražličitim motorima od istog proizvođača, pa ponavljaju ko papagaji… Motor jednostavno ne može biti drugačiji od onog u fabričkom timu, osim u softveru i uljima koje koriste. Ali to je na svakom timu da uradi za sebe. Osim ako nemaju ugovor za starije motore, kao što su imali Toro Rosso i Sauber sa Ferrarijem po jednu godinu.



        2

        1
      • Nitko osim proizvođača ne može znati kako najbolje podesiti motor. Proizvođač može svojim kupcima dati najbolje inofrmacije o tome, a može ih i malo “usporiti”.

        Da svi dobivaju jednake motore, ne bi bilo tako rijetko da neki engine customer osvoji WDC ili WCC. Vidjet ćeš kad će opet MCLaren osvojiti prvenstvo. Ili će početi raditi svoje motore ili će postati Williams. F1 nije više vikend hobi, počela se vrtiti velika lova, a onda se stvari ne prepuštaju slučaju.



        7

        0
    • Ovo je zadnja godina da RB ima isti motor kao Renault. Od 2019. imat ce jednu generaciju stariji i malo detjunan motor., kao što to radi Merc i Scuderia. Bez svojeg motora nema naslova.



      5

      0
  2. Nigel Mansell
    ujac Prikaži

    Bogte iz skoro svih momcadi stizu stalno ove retardirane izjave da bi svi oni dominirali da imaju taj i taj motor stvarno nevolim mercedes ali kada vidim ovakve izjave stvarno pozelim da ih sve odere i ove godine



    17

    2
  3. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    daj max, ne glupiraj se



    16

    6
  4. I ja bi bio bogat da dobijem eurojackpot..



    29

    2
  5. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Rekao si to vec par puta.



    3

    3
  6. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    po ovim izjavama ispada da su Ferrarijeve i Mečkine šasije banane haha. Max spusti malo loptu.



    12

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni