Izdvojeno

Sponzori tvrde: Sirotkinov novac koristit će se za razvoj bolida

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sponzori Sergeja Sirotkina kažu da će sav novac koji je u Williams došao s ruskim vozačem otići direktno u razvoj bolida.

Nakon duge i zamorne sage odlučeno je kako će timski kolega Lanceu Strollu ove sezone biti 22-godišnji Sirotkin. Robert Kubica dobio je mjesto testnog vozača, Pascal Wehrlein se vraća u DTM, a Paul di Resta, koji je također bio jedan od kandidata, će se vratiti na komentatorsko mjesto.

Williams je tako pronašao kompromis između vozačkih vještina i količine novca koju taj isti vozač donosi u ekipu, a njegovi sponzori, SMP Racing, tvrde da će sve to pripomoći razvoju bolida.

“Financijska strana dogovora je velika tajna, ali se iskreno nadamo, odnosno gotovo smo sigurni da će novac biti preusmjeren u odsjek za razvoj kako bi bolid išao brže.”

“Koliko god da je novca u pitanju – ići će za razvoj bolida,” kaže Dmitry Samorukov, izvršni šef SMP Racinga.

No, Rusi tvrde kako novac nije odlučujući faktor koji je Sirotkinu osigurao mjesto.

“Ovdje nije riječ o novcu nego o Sergeju koji je dokazao da zna raditi s bolidom. Može biti brz kao bilo koji drugi vozač ekipe i može raditi s inženjerima. Uspostavio je odličan odnos unutar ekipe.”

“Zato ga je Williams odabrao. U Abu Dhabiju je odradio najbolji mogući posao i iznenadio je sve oko sebe.”

“Da, mi ulažemo novac, ali ulažemo u tehnologiju, u bolid koji ćemo vidjeti za nekoliko dana.”

Paddy Lowe optimističan

Williams tehnički šef Paddy Lowe vjeruje da će bolid za 2018. biti značajno brži od prošlogodišnjeg.

“Postavili smo interne ciljeve i uvijek idemo prema njima. Također, uvijek su vrlo optimistični. To smo napravili i za ovaj bolid. Mislimo da će biti značajno bolji od prošlogodišnjeg.”

“Gdje će nas to dovesti u odnosu na druge ekipe – to ne možemo predvidjeti.”

“Nastavit ćemo pritiskati godinu za godinom, mjesec za mjesecom. Optimistični smo, ali i realistični.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni