F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

McLaren neće imati utjecaj na Renaultov motor prije 2020.

Zvonko Vasilj

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault je otvoren za suradnju s McLarenom što se tiče dizajna pogonske jedinice, ali McLaren neće imati utjecaj na razvoj sve dok partnerstvo ne uđe u treću sezonu. Momčad iz Wokinga prekinula je suradnju s Hondom te potpisala ugovor s Renaultom kao dobavljačem pogonskih jedinica do kraja 2020. godine, sve dok na snazi budu trenutna pravila. Problem za McLaren predstavlja što će morati svoju šasiju u potpunosti prilagoditi Renaultovu motoru. To nije bio slučaj sHondom, McLaren je imao veliki utjecaj na dizajn i proizvodnju, imao je ljude u Hondinom sjedištu koji su surađivali na dizajnu pojedinih elektroničkih komponenti.

McLaren se nada da će moći utjecati na Renaultove motore na sličan način kao s Hondom, ali Renaultov šef tima Cyril Abiteboul kaže kako je ugovor došao prekasno da bi imali bilo kakav utjecaj na pogonsku jedinicu.

“Situacija je složena, kao prvo mi smo pogonsku jedinicu razvili prije suradnje s McLarenom, tako da ne mogu očekivati suradnju kao s Hondom. Mi imamo cijele parametre pogonske jedinice pod našom odgovornošću. Ići ćemo korak po korak. Želimo biti pragmatični. Jasno je da McLaren neće imati utjecaja na pogonsku jedinicu iduće dvije sezone. To rekavši, želimo ostati skromni. Jasno nam je da možemo poboljšati naš proizvod i bit ćemo otvoreni za sve prijedloge. Moramo razmišljati o ovome partnerstvu kao dugoročnoj opciji. Moramo prihvatiti novu vezu i vidjeti kako se razvija, ako bude sve kako treba i bude imala rezultata, ne vidim razlog zašto se nebi nastavila nakon promjene pravila o pogonskim jedinicama. Po mom mišljenju,  ovakav odnos do 2020. je najbolja opcija.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Zvonko Vasilj
Pulsmedia autor
90 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    I dalje to nebi trebalo predstavljati problem u usporedbi s Red Bullom i Renaultom…Sva tri tima s istim motorima, s hrpom novaca i ljudima koji su sposobni dovesti bolid na sam vrh…Nije kao kod Mercedesa, Williamsa i Force. Oni ipak imaju malo vecu razliku u budzetu, a i pruca se kako samo Mercedes ima najjacu verziju motora. Svi s Renaultom su poprilicno izjednaceni i sposobni te se stvarno nadam da ce se toliko zeljene borbe i ostvarit, a ne gledati kako opet netko od njih muku muci s brzinom (iako se uopce ne bih cudio da Alonsu crkne motor u drugom krugu u Melbourneu, pa mu ga zamijene za sljedecu utrku ?)



    7

    3
    • Fernando Alonso Kimi Prikaži

      Pregrizi jezik



      3

      1
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Zapravo se čeka istek ugovora s RedBullom kad oni inshallah prelaze na Hondu kao primarni Hondin kupac (status kao McLaren). Renault će tada svojoj ekipi dati prednost, a McLarenu što ostane. Dakle, napravit će jednako kao što radi Mercedes, jer sve drugo nema baš nikakvog smisla.

      Zato ja mislim da ako želiš biti prvak moraš imati “svoju” tvornicu motora. Tako je bilo gotovo uvijek. Jako su rijetki trenuci kad je netko uspio s tuđim motorom napraviti nešto. Čak niti Brawn GP nije primjer toga. To je bila zadnja sezona Mercedesa i McLarena kao suvlasnika i počinjao je njihov najavljeni razvod u kojem McLaren više nije imao status kao do tada, pa je BGP vjeroatno dobio identičan motor kao McL. Osim toga tu sezonu je odlučila dramatično različito tumačenje aerodinamičkih pravila, razlika u motorima je bila nebitna, kad je dvostruki difuzor donosio sekundu i pol. Dok su ostali to nekako skrpali postalo je prekasno….



      16

      2
  2. Marlboro McKruno Donator Prikaži

    I opet su moje misli u prošlosti. Kad je Mercedes htio svoju momčad i prvobitna ideja je bila kupovina McLarena. Ali “moji” McLarenovci to nisu htjeli i krenulo je “vucaranje” po začelju.



    8

    2
  3. Ako se dobro sjećam prošle godine je u prilogu na Sky sportu upravo Pat Symonds govorio kako nikada nije bilo lakše napraviti tranziciju s jednom motora na drugi motor jer su navodno sličnosti veoma velike. Preciznije rečeno rekao je da je puno stvari definisano pa nema puno mjesta za razlike u samim dimezijama. Pišem ovo jer se često ponavlja priča o “uspješnoj tranziciji” ili o problemu nedostatka uticaja na razvoj motora………
    Da li se još neko sjeća ove priče? Bilo je to baš na tragu informacija o Mclarenovoj alternativi u vezi agregata………



    4

    0