Vijesti

Otkriveno koliko su koje ekipe morale platiti za sudjelovanje u idućoj sezoni

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što je potvrđena lista ekipa koje će sudjelovati u idućoj sezoni Formule 1, sad je otkriveno i koliko je tko od njih morao platiti za tu privilegiju.

Prema trenutnom pravilniku svaka momčad mora platiti osnovnu cifru od 516.128 američkih dolara, a prvaci zatim moraju platiti dodatna 6194 dolara za svaki osvojeni bod u prošloj sezoni, dok ostale ekipe plaćaju 5161 dolara po bodu.

U usporedbi s prošlom godinom Mercedes je platio oko 600 tisuća dolara manje, a uz njih su novac uštedjeli i Red Bull, Williams, Toro Rosso i McLaren.

Ferrarijeva bolja forma u 2017. znači da je platio 639 tisuća dolara više, a veće iznose u odnosu na godinu ranije isplatili su i Force India, Renault, Haas i Sauber.

Participacije za 2018.

Mercedes       $4,653,720
Ferrari        $3,210,170
Red Bull       $2,415,376
Force India    $1,481,235
Williams         $944,491 
Renault          $810,305 
Toro Rosso       $789,661 
Haas             $758,695 
McLaren          $670,958 
Sauber           $541,933

Komentiraj

2 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Zato je Honda uštedjela dovoljno love Mcl da ima za Renolove motore.



    12

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni