Izdvojeno

Stroll: Sad sam potpuno drukčiji vozač

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Williamsov vozač Lance Stroll vjeruje da je sad kompletno drukčiji vozač u odnosu na njegovu prvu utrku na početku 2017. godine.

Kanađanin je prije dvije godine pobijedio u Europskoj Formuli 3, a prelazak u Formulu 1 iskusio je na teži način jer se nakon prvih nekoliko utrka sezone pojavio velik broj kritičara koji su smatrali da nije dorastao zadatku.

No, Stroll je osvojio svoje prve bodove na domaćoj utrci u Kanadi, a zatim i treće mjesto u Azerbajdžanu. Godinu je završio s 40 bodova, samo tri manje od Felipea Masse.

[vozac broj=”18″ ime=”Lance Stroll” momcad=”Williams” sezona=”2017″]

“Mislim da sam se dramatično promijenio kroz prošlu godinu. Naučio sam strašno puno.”

“Stekao sam dosta iskustva natječući se protiv najboljih vozača na svijetu. Proživite različite emocije. Osjetio sam kako je to biti na pobjedničkom postolju i kako je to krenuti iz prvog startnog reda na VN Italije.”

“Naučio sam jako puno toga o tome kako je biti vozač, putovati svijetom i utrkivati se na različitim stazama protiv najboljih vozača na svijetu.”

Stroll je uoči svoje debitantske sezone odradio tisuće testnih kilometara na Williamsovom bolidu iz 2014. godine, a priznao je da je prijelaz u F1 bio najteži korak u njegovoj karijeri.

“Zaista sam morao naučiti puno i prilagoditi se više nego ikad jer u F1 imate toliko posla, toliko toga što morate obaviti kao vozač.”

“Zaista se traži perfekcija kako bi na kraju vikenda imali pristojan rezultat. Zato se zove Formula 1.”

“Definitivno se osjećam kao potpuno drukčiji vozač ako se usporedim sad i na početku prošle sezone u Melbourneu.”

Lowe vjeruje da će 24 sata Daytone pomoći Strollu

Stroll je jedan od dva trenutna F1 vozača, uz Fernanda Alonsa, koji će se natjecati na utrci 24 sata Daytone. Automobil dijeli s Danijem Juncadellom, Felixom Rosenqvistom i Robinom Frijnsom, a na kvalifikacijama su ostvarili šesto vrijeme.

Paddy Lowe vjeruje da će utrka izdržljivosti pomoći Strollu jer će ga dobro pripremiti za novu F1 sezonu.

“Odlično je vidjeti Lancea da se utrkuje u Daytoni ovog vikenda. Ekipa će ga pratiti i podržavati.”

“Iskoristiti priliku u drugoj trkaćoj seriji ga može dobro pripremiti za novu F1 sezonu.”

“Također se radujemo službenom početku nove sezone i radu s Lanceom kako bi nastavili napredak koji je postojao tijekom prošle sezone.”

Komentiraj

2 komentara

  1. vidit ćemo…
    veliki plus s moje strane ima zbog ponovnog nastupa u daytoni.



    3

    0
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Bolje ti je da jesi



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni