Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Iako točne podatke nitko osim samih momčadi ne zna, pretpostavlja se da je Mercedes prošle sezone bio tek 50 konjskih snaga daleko od magičnog broja 1000. Sada dolaze nagovještaji kako bi za ovu sezonu Ferrari mogao doći do tog broja od 1000 ks.
“Ako svjetski prvaci nastave razvoj istim tempom – 1000 ks će biti dostupno,” piše njemački Auto Motor und Sport.
Što se tiče odnosa snaga, podaci dobiveni GPS mjerenjem pokazuju kako je Ferrari za Mercedesom zaostajao samo 15 ks. Leo Turini, novinar blizak izvorima u Maranellu, kaže:
“Ogromni napori su uloženi u smanjivanju pogonske jedinice.”
“Jedna od Mercedesovih prednosti bila je i manja masa cijelog paketa, ali Ferrari je uspješno odradio tu misiju.”
“Na testovima se već vidjelo 1000 ks,” kaže Turini.
Za kraj je optimistično zaključio da misli kako će se Ferrari moći ravnopravno boriti s Mercedesom u 2018. godini:
“Po pitanju aerodinamike – zračni tunel pokazuje važan napredak iako ćemo to razumjeti tek kad bolidi iziđu na testove u Barceloni.”
“Ali, dobro je sanjati.”
Morate biti logirani za komentiranje.
Nadam se da je Ferrari napokon napravio bolid koji će bit ravan Mercedesu, znači u svim uvjetima, pogotovo u kvalifikacijama. Prošle sezone je bio odličan i konkurentan, slabije nepouzdan i manjak snage, sveukupno gledano ipak slabiji od Mercedesa. Znaju gdje su bili u deficitu i gdje su se pravile greške, naravno da Mercedes neće spavat, sigurno su opet favoriti, no ponavljam – vrijeme je da Ferrari odgovori i da budu u svemu rame uz rame sa Mercedesom. Jedva čekamo sezonu. Forza Ferrari.
30
1
Forza Ferrari…
Nadam se da nece ostati samo na rijecima… Treba to pokazati na stazi…
Ako budu u kvalifikacijama bolji nego prosle godine onda se mozemo nadati ravnopravnoj borbi…
17
1
Ajde vise pocni, nece me dugo rukomet drzat
11
0
Što je to?
3
0
Ovo mi liči na spike iz kraj 2015-početak 2016…
4
1
Zašto tako oštro?
Pa jedino je Ferarrijev bolid bio blizu nivoa Mercedesovog i napredovao
u 2017 i uspio prijetiti u borbi za naslov vozačkog prvaka pola sezone – voditi pola sezone.
Izgubili bi puno tjesnije da nije bilo psihološkog rata pila naopako na rubu regularnosti i drugih sportsko nesportskih nesreća.
Izgubiti tako i biti drugi ne znači odmah katastrofu i kantu od bolida.
Ne mogu svi biti prvi a bome ni prijetiti prvaku. Ferrari je to uspio prošle godine.
Uostalom, što bi trebali reći. Predajemo se unaprijed? Nemamo nikakve šanse?
Pa tko bi se onda natjecao i uopće gledao trke?
14
2
Ma nije oštro, ali ne volim kad oni ‘hvale’ svoj rad i svoj bolid prije sezone…prošle godine su šutili i ispalo je odlično u odnosu na godinu prije, takav pristup trebaju prenijeti i na ovu godinu pa se poslije sezone pohvaljivati.
3
1
Mislim da će se pehovi iz prošle sezone naplatiti ove sezone.. Mora i Meca jednom pasti.. Nitko ne pobjeđuje zauvjek…
9
4
Govorkalo se da je Mercedes bio jaci za cca 15ks u 2017g , 2018g ce to biti manje ili mozda uopce nece postojati deficit Ferrarija!.
Mecka je 2017g jednostavno imala bolje kvalifikacijske boost modove i tu je odnjela prevagu i naslov .
6
4
Jetzt zu den Zahlen. Nach diesen Messungen hat der
.
und
. Zuvor haben die Japaner gerade so an der 860 PS-Marke gekratzt.
0
0
Koji užas od komentarta. Sam sabi dajem minus. Nešto sam očito krivo kliknuo.
Također brojke od AMUS-a:
Merc 949PS
Ferr 934PS
Ren 907PS
Hon 881PS (zadnja spec) Prije zadnje spec imali su 860PS
Sorry za predhodni komentar.
2
0