F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Zimska stanka, 58. dan: Sennin najbrži krug kroz pit lane

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ayrton Senna imao je mnoge nezaboravne vožnje u svojoj karijeri, a jedna od njih svakako je i VN Europe 1993. godine na Donington Parku. Te je sezone vozio svoju posljednju sezonu u McLarenu, ali s Fordovim motorom. Bolid nije bio naročito brz, pogotovo u usporedbi s Williamsom FW15C, ali Senna je tog kišnog dana ostavio Hilla u Williamsu za minutu i 23 sekunde, a njegovog timskog kolegu Prosta za čitav krug.

Brazilac se kvalificirao na četvrto mjesto iza Prosta, Hilla i Schumachera (Sennin zaostatak u kvalifikacijama je iznosio 1.649 s za pole sitterom Prostom). Međutim, na startu je izgubio jednu poziciju i tako pao na peto mjesto, da bi do kraja prvog kruga na kišnom Doningtonu prestigao Schumachera, Wendlingera, Hilla i Prosta te zasjeo na vodeću poziciju. U nastavku je devet puta odvozio najbrži krug utrke, a posljednji, najbrži krug VN Europe 1993., odvozio je u 57. krugu i to vožnjom kroz pit lane.

Naime, Senna je ušao u boks, ali njegovi mehaničari nisu bili spremni pa je Ayrton ipak stisnuo gas i krenuo u još jedan novi krug. Budući da je izvedba Donington Parka po ovom pitanju možda malo neuobičajena jer se u boks ulazi prije posljednjeg zavoja, uz činjenicu da tada nije bilo ograničenja brzine kroz pit lane, Senna je u tom krugu postavio najbrži krug utrke jer su mu na neki način sve okolnosti slučajno pomogle kao ‘prečac’. Njegov najbrži krug je bio 1.350 s brži od bilo koga drugog tog dana na Donington Parku.

Sljedeće sezone su u Imoli smrtno stradali Roland Ratzenberger i Ayrton Senna, a FIA je odmah krenula u veliku ofenzivu po pitanju sigurnosti u Formuli 1. Tako je, među ostalim, već na sljedećoj utrci (VN Monaka 1994.) prvi puta uvedeno ograničenje brzine kroz pit lane (120 km/h u utrci, 80 km/h u kvalifikacijama i na treninzima) koje vrijedi i danas (uz nešto manje brzine).

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Legendarni I nikad prezaljeni …
    RIP



    8

    0
  2. Nevjerojatno…majstor i pol…
    RIP



    5

    0
  3. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Odlični su mi ovi članci u zimskoj stanci.. Informativno zabavno poučno.. Super.. Sve pohvale autorima za trud i zalaganje.. Samo naprjed dečki.. Evo nekoliko prijedloga za još par članaka
    Kacige vozača.. Nedavno je bio članak o preminulom Dan Gurnyu.. Naveden je jedan detalj da je on prvi vozač koji je koristio kacigu zatvorenog tipa kakve se i danas koriste.. Mislim da bi tu bilo materijala za veliku zimsku stanku..
    Safety car.. sigurnosni auto.. Povjest .. Kad je uveden.. Koji su sve modeli bili, koji vozači, koliko snage motora imaju itd…
    Odjeća i obuća vozača.. Kombinezoni i cipele.. Od kakvog su materijala.. Sigurno moraju proći neke provjere po pitanju protupožarne zaštite itd….
    Evo to bi bilo par prijedloga ako bi si netko dao truda da provjeri i istraži.. Hvala..



    1

    0
  4. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Senna je bio i bit će svjetska legenda.. Mislim da je njegova smrt označila veliki preokret u moto sportu po pitanju sigurnosti.. Tko zna dali bi danas imali sve ove sigurnosne mjere da je on nekim čudom preživio.. A zaprano nije puno ni trebalo da preživi.. Da je samo onaj dio vražjeg ovjesa preletio malo višlje iznas kacige.. Da su u Williamsu samo malo bolje zavarili šipku upravljača.. Nebi svega tog bilo.. A možda onda nebi bilo ni toliko sigurnosti.. Tko zna koliko bi naslova osvojio Schumacher.. Sigurno ne svih 7.. Tko će ga znat..



    2

    1