Zimska stanka, 57. dan: Teo Fabi i nesretna tri pole positiona

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Zimska stanka, 57. dan: Teo Fabi i nesretna tri pole positiona

Crankshaft

Talijan Teo Fabi je od 1982. do 1987. (ne uključujući 1983.) u Formuli 1 proveo pet sezona, vozeći za Toleman, Brabham i Benetton. U tom je periodu zabilježio 71 nastup (64 starta), 3 pole positiona, 2 najbrža kruga i 2 postolja. Danas 62-godišnji Fabi se u negativnom kontekstu ističe kao jedini vozač koji je osvojio više najboljih startnih pozicija, a da pritom nijednom nije vodio niti jedan krug u utrci.

Prvi pole position za Tea je došao na VN Njemačke 1985. Tada je za upravljačem svog Toleman Harta bio čak 1.187 s brži od drugog najbržeg – Stefana Johanssona u Ferrariju. To je ujedno bio jedini pole za momčad Toleman ikada, ali Fabi je imao loš start te je izgubio prvo mjesto, a do kraja tog kruga u vodstvu je bio Keke Rosberg u Williams Hondi.

1986. je prešao u Benetton BMW gdje mu je momčadski kolega bio Gerhard Berger, i te je sezone osvojio još dva pole positiona.

Prvi se dogodio na VN Austrije kada je Fabi bio samo dvije desetinke brži od timskog kolege Bergera, ali Talijan je na startu izgubio poziciju od Austrijanca. Kasnije je u 17. krugu utrke preuzeo vodstvo, ali mu je motor otkazao prije nego što je kompletirao taj krug, samo par sekundi nakon što je preuzeo vodstvo.

Sljedeća utrka bila je VN Italije u Monzi i Fabi je i tamo uzeo najbolju startnu poziciju, ovoga puta s četiri desetinke bržim vremenom od Alaina Prosta s McLaren TAG-om i osam desetinki bržim vremenom od timskog kolege Bergera. Međutim, neposredno prije utrke je imao problem s bolidom te je tako morao startati sa začelja. Ipak, u 35. krugu je za utjehu barem uspio odvoziti najbrži krug utrke.

1987. je otišao u Benetton Ford gdje mu je momčadski kolega bio Thierry Boutsen, i te je godine u Austriji osvojio svoje drugo i posljednje postolje u karijeri (treće mjesto u Austriji), dok je prvo osvojio 1984. na VN Detroita (također treće mjesto). F1 karijeru je okončao krajem 1987.

U Formuli 1 je tako 56 krugova proveo na drugom mjestu, ali nikada u vodstvu iako je imao tri najbolje startne pozicije.

Podrži nas

Zadnji donatori:
DrWho

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Fabi#Zimska stanka

Komentiraj

6 komentara

  1. Michael Schumacher Ferrari Maniac Prikaži

    Genijalno izgleda ovaj Benetton u bojama!



    4

    0
  2. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Koji pehist.. E kad te neće sreća.. Dobro kažu da se bolje rodit bez one stvari nego bez sreće..



    2

    0
  3. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Poslije F1, vozio je IndyCar. Tamo je bio uspješniji nego u F1 – koliko se sjećam, pobjeđivao je, ali nisam ziher…..
    Njegov brat Corrado Fabi je također vozio u F1. Koliko se sjećam, vozio je za Toleman.

    Nisam znao da je Teo Fabi uspio dovesti Toleman 1985. na PP? Je li to bio kišni GP vikend? Nürburgring ili Hockenheim?


    0

    0