Izdvojeno

Renault želi svoje mlade vozače ugurati u ekipe kojima prodaju motore

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Cyril Abiteboul tvrdi da bi Renault trebao sagledati kakve opcije imaju za uvođenje novih mladih vozača iz svoje škole u Formulu 1, a u tom bi im po njegovom mišljenju trebale pomoći ekipe koje od njih kupuju motore.

Za 2018. godinu Renault ima sedam nadolazećih mladih talenata u svojoj akademiji, a najviše od njih rangiran je Jack Aitken, u Formuli 2 u ART Grand Prix ekipi.

Renaultova akademija je u svojim prošlim inkarnacijama bila stanica u karijeri vozača poput Roberta Kubica i Heikkija Kovalainena, a Abiteboul želi razmotriti što se može napraviti da novi mladi vozači dobiju priliku.

Mercedes je za svoje mlade vozače Pascala Wehrleina i Estebana Ocona prošlih sezona pronašao mjesto i smjestio ih u Manor, Force Indiju i Sauber.

“Moramo pripremiti sve da pravu osobu možemo dovesti u Formulu 1 kad za to dođe trenutak,” izjavio je Abiteboul.

“Po mom mišljenju važan element u pregovorima bit će činjenica da proizvodimo motore i opskrbljujemo druge ekipe.”

“Primjerice, ako pogledate što Mercedes radi – postoji veza između prodaje motora i razvojne strategije za mlade vozače.”

“U našem slučaju nam je ta veza pomogla da dobijemo Carlosa Sainza iduće godine, to je bilo na temelju šireg dogovora s Red Bullom. Cijeli slučaj je potaknut onime što smo napravili s McLarenom.”

“Prema tome, već postoji veza, ali u budućnosti također želim da taj faktor bude u korist mladih vozača iz naše akademije.”

Renault će 2018. godine svoje motore isporučivati McLarenu i Red Bullu.

Christian Lundgaard je bio jedini vozač iz Renaultove akademije koji je osvojio naslov prošle sezone, ali ta ista akademija od 2016. kad je osnovana nije ispratila nijednog vozača do Formule 1.

Abiteboul je istaknuo koliko je strpljenje važno u cijeloj toj priči:

“Mislim da možemo biti prilično zadovoljni. Ako pogledate nivo ljudi koji su nam se pridružili mislim da nikakva sumnja ne postoji – svatko od njih bio je na prvom ili drugom mjestu u svojim prvenstvima.”

“Max Fewtrell [šesti u Formuli Renault Eurocup 2017. godine] je pomalo drukčiji, ali on je bio najbolji od debitanata.”

“Ljudi koje imamo pokazuju da za što je Renaultova vozačka akademija spremna.”

“Trebat će malo vremena, znamo da svi očekuju instantne rezultate, ali kad radite s ljudima kojima je tek 16 godina onda je normalno da je potrebno biti strpljiv.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Krivo se izrazio, valjda je mislio s djecom od 16 godina.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni