Izdvojeno

Momčadi dogovorile manje izmjene za 2019. radi isticanja sponzorskih obilježja

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bolidi za sljedeću sezonu će osim manjih promjena ‘pod haubom’ imati i sitne izmjene po pitanju estetike, i to kako bi oznake njihovih sponzora bile što vidljivije. Prijedloge je uputilo pet momčadi, a dvije promjene su prihvaćene te će biti usvojene za 2019.

Tzv. bargeboardsi će sada morati biti niži, što će omogućiti bolju vidljivost za sponzorska obilježja koja su postavljena na bočne strane u području vozačevih nogu.

Druga promjena odnosi se na stražnja krila, odnosno bočne vertikalne nosače koji će sada morati biti potpuno ravni na svom vrhu, bez ikakvih otvora za zrak koji mogu ometati sponzorske logotipe.

O ovome se razgovaralo i na sastanku Tehničke radne grupe koja je ustanovila da većih utjecaja na performanse neće biti.

Razgovaralo se i o pojednostavljenju prednjih krila koja bi po novom prijedlogu trebala imati puno manje horizontalnih elemenata, također radi sponzora, ali ustanovljeno je da bi aerodinamički učinak jednostavno bio prevelik da opravda takvu promjenu.

Shark fin je od ove sezone zabranjen, ali njegovo ponovno uvođenje je na sastanku Strateške grupe predložila jedna momčad. Međutim, plan je odbijen te zasad nema planova za vraćanje peraje.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni