Vijesti

Toro Rosso ostao bez voditelja aerodinamike

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Scuderia Toro Rosso je uoči nove sezone Formule 1 ostala bez voditelja aerodinamike Brendana Gilhomea.

Australac se momčadi pridružio u ljeto 2013., dok je prije toga u područjima aerodinamike radio u Mercedesu i BMW Sauberu. U Toro Rossu je tijesno surađivao s tehničkim direktorom Jamesom Keyjem u konstruiranju i razvoju posljednjih bolida ekipe iz Faenze, te je nekoliko mjeseci bio fokusiran na STR13 u koji će biti ugrađena Hondina pogonska jedinica.

Razlozi odlaska nisu poznati javnosti, a ne zna se ni hoće li na njegovo mjesto doći zamjenik Ben Mallock ili će talijanska momčad na to mjesto postaviti nekoga drugog.

To nije jedina promjena u Toro Rossu ove zime. Marco Matassa, dugogodišnji trkaći inženjer Carlosa Sainza, nedavno je otišao u Ferrari gdje će raditi na razvojnom programu mladih vozača, pa se u narednim tjednima očekuje još jedan trkaći inženjer u Faenzi.

Toro Rosso će od sljedeće sezone nastupati s Hondinim pogonskim jedinicama, a šasija novog STR13 je danas prošla FIA-ine obavezne crash testove.

Komentiraj

3 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Vozači-mladi i neiskusni
    Motor-znamo sve
    Sad i ovo…
    No tko zna, čuda su moguća…



    4

    0
  2. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Mislim da Toro Rosso čeka teška sezona.. Zadnji na gridu.. Kvarovi i odustajanja..



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni